Bhahahaa ei ollut Pirkka vaan kaisulainen, sulla oli mirri kainalossa ja toinen käslaukussaSää näit väärin,en se minä ollut,se oli se Pirkka !
Bhahahaa ei ollut Pirkka vaan kaisulainen, sulla oli mirri kainalossa ja toinen käslaukussaSää näit väärin,en se minä ollut,se oli se Pirkka !
Kuvailit niin tarkkaan sen vekehampan, että nyt munkin tekee sitä mieli ja hese on tossa ihan vieressä.Hävettää tunnustaa, mutta mulla on addiktio.
Hesen soija-veke-hampurilaisateria. Ku se paneroitu soijapihvi on ihanan rasvaisen rapsakka. Majoneesi happamantäyteläistä ja tomaatti raikasta. Ranskanpotut ketsupilla makeita ja jälkkäriksi ku vielä janoju omana hulauttaa kurkkuunsa runsaskalorisen kolajuoman ni aaaaah.
Mut vieressä ei oo ku toi sellon kauppakeskus mitä pitää välttää kuin ruttoa ja pieni k- market minkä valikoima ahterista ni ei voi mitään! Sovelluksella ku tilaa ni tuovat aiton ikkunasta ja... tää on liian helppoa. Apuaaaaa!
Jepjep! Se ON hyvää!Kuvailit niin tarkkaan sen vekehampan, että nyt munkin tekee sitä mieli ja hese on tossa ihan vieressä.
Se on hyvää.Kuvailit niin tarkkaan sen vekehampan, että nyt munkin tekee sitä mieli ja hese on tossa ihan vieressä.
Se hampurilainen on kasvisruuaksi hyvänmakuinen. (ranuista en välitä)Hävettää tunnustaa, mutta mulla on addiktio.
Hesen soija-veke-hampurilaisateria. Ku se paneroitu soijapihvi on ihanan rasvaisen rapsakka. Majoneesi happamantäyteläistä ja tomaatti raikasta. Ranskanpotut ketsupilla makeita ja jälkkäriksi ku vielä janoju omana hulauttaa kurkkuunsa runsaskalorisen kolajuoman ni aaaaah.
Mut vieressä ei oo ku toi sellon kauppakeskus mitä pitää välttää kuin ruttoa ja pieni k- market minkä valikoima ahterista ni ei voi mitään! Sovelluksella ku tilaa ni tuovat aiton ikkunasta ja... tää on liian helppoa. Apuaaaaa!
Mifut eivät ole suosikkilistalla meilläkään. Mut tofujen suosikki on Lidlin savustettu tofu. Hyvää silleen, ku kuullottaa sipulia ja valkosipulia, tofupalat sekaan hetkeksi ruskistumaan, soosiksi jotain kaurakermajuttua ja pastan kanssa tarjolle.Se hampurilainen on kasvisruuaksi hyvänmakuinen. (ranuista en välitä)
Mutta jestas kun osaa kaupan mifutofut olla pahoja: ostin jotain broilerikebakon muotoisia pötkylöitä ja niitä ei huolinu koirakaan kuin vasta vähän ajan päästä.
Mä syön vain tavis tofua. Se mitä aasialaiset syövät. Sen voi syödä miten haluaa.Se hampurilainen on kasvisruuaksi hyvänmakuinen. (ranuista en välitä)
Mutta jestas kun osaa kaupan mifutofut olla pahoja: ostin jotain broilerikebakon muotoisia pötkylöitä ja niitä ei huolinu koirakaan kuin vasta vähän ajan päästä.
No nyt on lounasaika. Teet ne jääkaapin tuotteet päivälliseksi.Mä haluan chilikanaa ja vekehampparin!!!
Eli kumman ostaisin?? Tosin jääkaapissa olis aineksia mitkä pitäis ensiksi valmistaa etteivät pahene ...mutkun tekee mieli!!
Vekee nyt ja kanaa myöhemmin.Mä haluan chilikanaa ja vekehampparin!!!
Eli kumman ostaisin?? Tosin jääkaapissa olis aineksia mitkä pitäis ensiksi valmistaa etteivät pahene ...mutkun tekee mieli!!
No nyt on lounasaika. Teet ne jääkaapin tuotteet päivälliseksi.
Mä syön niin vähän, että käytännössä menee yksi ateria per päivä....ja juu yritän pistää tätä, taas, kuntoonVekee nyt ja kanaa myöhemmin.
Kyllä mutta ei joka päivä tarvitse.ei mitään vekepaskaa, kannattaa syödä kunnon LIHAA
joo, välillä voi syyä kallaaKyllä mutta ei joka päivä tarvitse.
Ja kasvisruokaa.joo, välillä voi syyä kallaa
juurikin näinJa sitten taas lihhaa.
Ruutis hei.. *näyttää kieltä*juurikin näin
Mekko heiRuutis hei.. *näyttää nahkalompsan ja painaa laululihakset naamaa vasten *
Varo ettei ruuttis nappaa kielestä kiinniRuutis hei.. *näyttää kieltä*
Sienet pilaantuvat nopeiten eli risotto tänään.Moro.
Sitä on taas kävelty lidliin,kirjastoon ja prismaan.
Mulla on ongelma,söiskö grillijuustoa ja salaattia vai keittäiskö spagettia ja lyttäis sitten kypsän spagetin sekaan sitruunapestoa ja herneitä vai söiskö sittenkin sienirisottoa. Haukee oon mussuttanu jo ma,ti ja nyt lounaalla.