Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hävettää tunnustaa, mutta mulla on addiktio.

Hesen soija-veke-hampurilaisateria. Ku se paneroitu soijapihvi on ihanan rasvaisen rapsakka. Majoneesi happamantäyteläistä ja tomaatti raikasta. Ranskanpotut ketsupilla makeita ja jälkkäriksi ku vielä janoju omana hulauttaa kurkkuunsa runsaskalorisen kolajuoman ni aaaaah.

Mut vieressä ei oo ku toi sellon kauppakeskus mitä pitää välttää kuin ruttoa ja pieni k- market minkä valikoima ahterista ni ei voi mitään! Sovelluksella ku tilaa ni tuovat aiton ikkunasta ja... tää on liian helppoa. Apuaaaaa!

Hesen soija-veke-hampurilaisateria. Ku se paneroitu soijapihvi on ihanan rasvaisen rapsakka. Majoneesi happamantäyteläistä ja tomaatti raikasta. Ranskanpotut ketsupilla makeita ja jälkkäriksi ku vielä janoju omana hulauttaa kurkkuunsa runsaskalorisen kolajuoman ni aaaaah.

Mut vieressä ei oo ku toi sellon kauppakeskus mitä pitää välttää kuin ruttoa ja pieni k- market minkä valikoima ahterista ni ei voi mitään! Sovelluksella ku tilaa ni tuovat aiton ikkunasta ja... tää on liian helppoa. Apuaaaaa!
Kuvailit niin tarkkaan sen vekehampan, että nyt munkin tekee sitä mieli ja hese on tossa ihan vieressä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.

Se hampurilainen on kasvisruuaksi hyvänmakuinen. (ranuista en välitä) (y)

Mutta jestas kun osaa kaupan mifutofut olla pahoja: ostin jotain broilerikebakon näkösiä pötkylöitä ja niitä ei huolinu koirakaan kuin vasta vähän ajan päästä.

Viimeksi muokattu:
Se hampurilainen on kasvisruuaksi hyvänmakuinen. (ranuista en välitä)

Mutta jestas kun osaa kaupan mifutofut olla pahoja: ostin jotain broilerikebakon muotoisia pötkylöitä ja niitä ei huolinu koirakaan kuin vasta vähän ajan päästä.
Mifut eivät ole suosikkilistalla meilläkään. Mut tofujen suosikki on Lidlin savustettu tofu. Hyvää silleen, ku kuullottaa sipulia ja valkosipulia, tofupalat sekaan hetkeksi ruskistumaan, soosiksi jotain kaurakermajuttua ja pastan kanssa tarjolle.

Tietty joku tuoreyrtti vielä jos kurmeeta haluaa...

Se hampurilainen on kasvisruuaksi hyvänmakuinen. (ranuista en välitä)

Mutta jestas kun osaa kaupan mifutofut olla pahoja: ostin jotain broilerikebakon muotoisia pötkylöitä ja niitä ei huolinu koirakaan kuin vasta vähän ajan päästä.
Mä syön vain tavis tofua. Se mitä aasialaiset syövät. Sen voi syödä miten haluaa.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mutta tässä yks eilen toiseen ketjuun linkittämäni kasvislisukeohje (ei ole ihan vegaani) oli ihan jees:

-hienonna 2-3 valkosipulia ja pyörittele niitä 1-2 min. pannulla oliiviöljyssä/voissa
-lisää rasiallinen puolitettuja kirsikkatomaatteja ja paista sekoitellen, kunnes tomaatit on lörpähtäneitä.
-revi sekaan 100 g pinaattia ja 1/2 ruukkua basilikaa ja nyt kärvennä lähinnä enää kevyesti
-lisää 1 prk ruokakermaa
-päälle raasta parmesania.

Oli paistetun lohen kans tosi hyvää ❤

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Moro.
Sitä on taas kävelty lidliin,kirjastoon ja prismaan.
Mulla on ongelma,söiskö grillijuustoa ja salaattia vai keittäiskö spagettia ja lyttäis sitten kypsän spagetin sekaan sitruunapestoa ja herneitä vai söiskö sittenkin sienirisottoa. Haukee oon mussuttanu jo ma,ti ja nyt lounaalla.

Moro.
Sitä on taas kävelty lidliin,kirjastoon ja prismaan.
Mulla on ongelma,söiskö grillijuustoa ja salaattia vai keittäiskö spagettia ja lyttäis sitten kypsän spagetin sekaan sitruunapestoa ja herneitä vai söiskö sittenkin sienirisottoa. Haukee oon mussuttanu jo ma,ti ja nyt lounaalla.
Sienet pilaantuvat nopeiten eli risotto tänään. :p

Yhteistyössä