Mulla oli joku aika sitten lääkärin tapaaminen. Hyytymistekijät on normaalit, vaikka yksi arvo siellä olikin kohalla. Kokonaisuutta kuulemma katsotaan kuitenkin. Olen syönyt nyt rautaa ja maitohappobakteereja. Tämän lisäksi mulle määrättiin kilpirauhashormoni vaikka kuulemma mulla ei ole vajaatoimintaa eikä sitä normaalisti tarttisi syödä. HUSin labrassa 3 on uusi 2,5 arvo TSH:ssä ja mun arvo oli 3,6.
Lääkäri soittaa mulle lokakuun alussa ja toivotaan, että rauta ja TSH -arvot olis parantuneet jonkin verran siihen mennessä. Seuraavaan siirtoon saan rinnalle aspiriinin korkean trombosyyttiarvon takia ja sen lisäksi terolutin lugesteronin rinnalle. Pyysin piikitettävää verenohentajaa, mutta se on kuulemma liian riskialtis. Kysyin myös injektoitavasta keltarauhashormonista, mutta se ei onnistu. Lääkäri sanoi ettei sellaista ole Suomessa. En lähtenyt väittelemään aiheesta, vaikka tiedän että esim tällä palstalla on yksi henkilö sellaista lääkettä ottanut. Lääkäri lähinnä pyöritteli silmiä kun ihmettelin, että miksi Jenkeissä tuntuu, että kaikki näissä hoidoissa olevat ottaa sitä.
Ainiin, ja Redditin innoittamana ajattelin varmuudeksi ottaa emättimeen laitettavien maitohappobakteerien kuurin.
Siellä monelle joilla on tullut huono tulos EMMA/ALICE -testistä on määrätty sellainen. Ei kai siitä haittaakaan voi olla.