Ei sais. Oli mulla pari classic jädeäkin.Mä ostin mango ja mansikkatuutteja. Ja minipyikkoja, on suklaata, toffeeta ja mantelia...Ei sais mennä nälkäisenä kauppaan...
Ei sais. Oli mulla pari classic jädeäkin.Mä ostin mango ja mansikkatuutteja. Ja minipyikkoja, on suklaata, toffeeta ja mantelia...Ei sais mennä nälkäisenä kauppaan...
Ne on vähän liiankin hyviäEi sais. Oli mulla pari classic jädeäkin.
OnNe on vähän liiankin hyviä
laki muuttu ja nyt lukiolaisille pitäs kustantaa kirjatSiis mitähäh? Saavatko lukiolaiset nykyään läppärinkin koulusta koulunkäyntiin? Luulin, että uudistus ja maksuttomuus tarkoittaa vain matkoja ja kirjoja.
Nerokasta. Aiemmin piti ma ksaa kaik ja nyt ei mitään.. mä olen niiiiin väärään aikaan lapseni tehnyt.laki muuttu ja nyt lukiolaisille pitäs kustantaa kirjat
ne on kalliita niin ne korvataan läppärillä ja sähköisellä oppimateriaalilla
mulla on siltä väliltä, puolet on menny vanhan lain mukaan ja toinen puoli menee uusilla pelisäännöilläNerokasta. Aiemmin piti ma ksaa kaik ja nyt ei mitään.. mä olen niiiiin väärään aikaan lapseni tehnyt.
Toisaalta saisin paskhalvauksen jos ois yhä pieniä lapsia.mulla on siltä väliltä, puolet on menny vanhan lain mukaan ja toinen puoli menee uusilla pelisäännöillä
älä muuta virka, ei jaksais kakkapyllyt enää juuri kinostaaToisaalta saisin paskhalvauksen jos ois yhä pieniä lapsia.
Ehkä siis kuitenkin hyvä näin.
Mikä on puhelma?Puhelmia ei olla kummemmin noteerattu, edes nuo teinit!
Täällä on kerrassaan i-h-a-n-a-a olla!
nuot on tehty ns ravintopuristeestaPitkästä aikaa "kurmeeta", eli kalapuikkoja ja ranuja.
Tunnen kuinka prosessoitu ruoka vaeltelee ruuansulatuksessani ja kohta p*skonkin kettinkiäja elimistö hylkii sitä ja ihmettelee "What's this? This is non-food."
Mutta hyvää oli.
Mitä sinne on puristettu?nuot on tehty ns ravintopuristeesta
Miksi me Lissun liivit haluaisimme nähdä, vaikka hieman silmiinpistävät olisivatkin?Kohta on palstan miljoonat miehet vaatimassa kuveja näkyville
Se mitä jää tähteeksi kun fileitä tehdään ja tarkastetaan...Mitä sinne on puristettu?
*Raottaa toista silmäänsä*
Hmjaa juu varmaan niin on. Mutta kun kurkistaa kalapuikon sisälle, on siellä semmoista valkoista, kalan lihan kaltaista hakkelusta. Ei kai joku jauhettu kalan nahka tai suolenpätkät siltä näyttäisi?Se mitä jää tähteeksi kun fileitä tehdään ja tarkastetaan...
Emminä tiedä, minä mistään liiveistä puhunut?Miksi me Lissun liivit haluaisimme nähdä, vaikka hieman silmiinpistävät olisivatkin?
Mulla on ollut viimeaikoina ikävä mummolaan.Huomenta.
Ihana ilma - tai siis kaikki kelit peittoaa helteen. Otan taivaalta vaikka lentäviä kissoja ja koiria kuin hellettä (Onko tullu nyt kaikille selväks että inhoan hellettä ).
Jotenkin...ikävä kotiseutuja. Asun siis kaukana lapsuudenkodistani, ja vaikka suht kivasti oon pärjänny omillani, niin nyt haluisin heittäytyä 5-vuotiaan tasolle: vaan jatkaa kesää jossain aurinkoisella pikkutiellä viimeisiä ahomansikoita katsellen ja lapsuudenkodin räsymattoja ihaillen, kuin että....
....Wilma laulaa, laskupino pitää setviä, mietin kuinka lapset pärjää koulussa, töissä paineet.
Just nuo on lapsuuden parhaimpia muistoja, semmoinen kiireetön pulikointi järvessä ja kauppareissut jne.Mulla on ollut viimeaikoina ikävä mummolaan.
Muistan aina miten serkkujen ja sisarusten kanssa kirmailtiin suoraan mummolan rannasta hiekkaista tietä pitkin kyläkauppaan ostamaan karkkia, sipsiä ja limpparia. Isältä toki kinuttiin ensiks rahaa niihin.
Monta tuntia vaan uitiin ja kalasteltiin, joko laiturilta tai veneellä...välillä isä laittoi rantasaunan lämpimäks ja pakotti pois vedestä, että käytäis saunassa ja mentäis syömään...usein kuitenkin tultiin takas rantaan illaksi kalastelemaan ja yllätys yllätys uimaan.