Oletko nähnyt Minusta unta viime aikoina?
Laita se kuva tänne taikka muuten.....
Laita se kuva tänne taikka muuten.....
Kuinka niin viime aikoina?*miettii onko nähnyt unta rätistä ikinä*Oletko nähnyt Minusta unta viime aikoina?
Vattua seon vatun matokin, sno Aitto-Vanni ennenvahhaan.Hyiiiiiii vatuissa on toukkia ja aattele miten monta niitä oot nielly kun lapoit sillä tavalla ja tällä vauhilla niitä marjoja suuhun...hyyyyyyyyi
Juu, proteiinia.Vattua seon vatun matokin, sno Aitto-Vanni ennenvahhaan.
Yh, mä syön roheiinit ennemmin vaikka jauheena purkista kuin matoina/toukkinaVattua seon vatun matokin, sno Aitto-Vanni ennenvahhaan.
Kyllä se tässä samalla kylällä alku- ja loppuelämänsä eleli. Nuorenpana oli ollut Porissa, teki kaikenlaista hanttihommaa, siivosi ja pyykkäsi enimmäkaseen. Ja välillä haki satamasta pirtukanisterin että taas jaksoi paremmin. Oli vielä vanhanakin sellainen työmyyrä, että ei ihan kaikki miehetkään sille pärjännyt. Ja suustansa ihan mahdoton.Juu, proteiinia.
Missäs semmonen tietotoimisto ku Aitto-Vanni vaikutti?
Muuttakaa kaapuntiin, täällä ei ole kärpäsiä....tai onhan niitä joskus, mutta harvoin ja kissa hoitelee ne ihan ilimatteeksKärpäsiä taas enemmän kuin laki sallii.
Tän päivän tarjoushinta mun omille palkkatappajille eli muksuille on 0,50 €/kärpänen. (Yleensä 0,10-0,25)
Kärpäsenraato pitää tuoda mun eteen tai näyttää mihin sen on listinyt. Vanhoista raadoista en maksa.
(Ja siis ikkunoissa on verkot mut ulko-oveen pitäis saada hyttysverho)
Yhellä iskulla?ainaski 10 kärpästä oon listiny tn
Muuttakaa kaapuntiin, täällä ei ole kärpäsiä....tai onhan niitä joskus, mutta harvoin ja kissa hoitelee ne ihan ilimatteeks
Mulla on sellanen sähkölätkä ja iltaisin oon vetäny valoshowta pihalla missä on paljon hyttysiä. Siinä saatto hyvinnii männä kaekki kymmenen yhellä kerttoo!Yhellä iskulla?
SSKJK=Suuseksiä kotona jo kolmesti?SSKJK
Onkin rento olo.
"Jätä se sika" savolaisen rönsyilevästi kirjotettuna?SSKJK
Onkin rento olo.
Sauna.SSKJK=Suuseksiä kotona jo kolmesti?
Noh, onhan kello jo seittemän!
Englantilainen puutarha = pistetään sadettimet päälle 24/7?Huh. Aika kliinisen pihan tekivät, mutta aika hyvin noudattivat Anna Puun toiveita. On semmonen romanttinen.
Englantilaiselta tuo ei vaikuta, on liian kliininen. Mut ehkä tuo piha on parin vuoden päästä kauniimpi kun nuo kasvit kasvaa.
Oho, jopas se on innostunut karvoittumaan...johtuu varmaan tästä intiaanikesästäJa päivää. Täytyy trimmata pissaletkua huomenna
Ei. Vaikea selittää, mutta siellä on ruusuja, korkeita kukkia, käytäviä, semmoisia salaperäisiä sopukoita. Isketään tuonne joku koristeellinen valurautainen pöytäryhmä.Englantilainen puutarha = pistetään sadettimet päälle 24/7?
Mä tilahin hotti-,pitsan ja lisätäytteeksi paholaisenhilloa mut sainkin ananasta hillon sijaan.Iskender kanakebab.
Pyysin tulisella kastikkeella, niin lopputuloksena oli, että eivät olleet laittaneet mitään kastiketta