Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Juu, proteiinia.
Missäs semmonen tietotoimisto ku Aitto-Vanni vaikutti?
Kyllä se tässä samalla kylällä alku- ja loppuelämänsä eleli. Nuorenpana oli ollut Porissa, teki kaikenlaista hanttihommaa, siivosi ja pyykkäsi enimmäkaseen. Ja välillä haki satamasta pirtukanisterin että taas jaksoi paremmin. Oli vielä vanhanakin sellainen työmyyrä, että ei ihan kaikki miehetkään sille pärjännyt. Ja suustansa ihan mahdoton.
Sen ja sen siskolikan, Aitto-Tiltan tempauksista vois kirjottaa vaikka kirjan, eikä siitä ihan ohut tulisikkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Kärpäsiä taas enemmän kuin laki sallii.
Tän päivän tarjoushinta mun omille palkkatappajille eli muksuille on 0,50 €/kärpänen. (Yleensä 0,10-0,25)

Kärpäsenraato pitää tuoda mun eteen tai näyttää mihin sen on listinyt. Vanhoista raadoista en maksa.

(Ja siis ikkunoissa on verkot mut ulko-oveen pitäis saada hyttysverho)
Muuttakaa kaapuntiin, täällä ei ole kärpäsiä....tai onhan niitä joskus, mutta harvoin ja kissa hoitelee ne ihan ilimatteeks:cool:
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Kais ja Echo
Mistä tietää, että on boomeri….
…menen pojan kanssa kauppaan ja se maksaa ostokset kellolla!
Olisitte nähneet mun ilmeen kun poika asetteli rannettaan maksupäätteelle! Takana oli jonoa ja mietin että mitä hän nyt jäi pelleilemään! :D
 
Aapuaa....aloin seurata Huvila ja huussia. Anna Puu toivoo runsaaseen puutarhaan englantilaista romanttista tyyliä...

...nyt älkää laittako pliiiiis sitä tanssilavaterassi-kuntta-iso kukkapötikkä- 15 tusinassa -pihaa!
Englantilainen puutarha pliiiiis!

45 min. vielä ohjelmaa jäljellä ja mä puren kynsiä ja varpaiden kynsiä ja koiran kynsiä. :eek:
 

Yhteistyössä