no eipä tuota oikeastaan tule harrastettua kovin usein.Toki jos kappale on oikein hyvä niin muutamaan kertaan joskus voin kuunnellakkin noin.Joo mä oon kuunnellu sitä repiitinä monta päivää. No on siinä ollu vähän muitakin. Mut pää sääntösesti tota. Kuunteletko sä koskaan repìitillä biisei?.
Joo siis harvinaista se on mut sitkun iskee sitä tulee soitettua päivästä toiseen kunnes kyllästyy. Sit on kauhee ettiminen seuraavaa hittiä varten jota voi taas kuunella. Etitkö sä koko ajan uutta musaa vai pysytkö samassa?no eipä tuota oikeastaan tule harrastettua kovin usein.Toki jos kappale on oikein hyvä niin muutamaan kertaan joskus voin kuunnellakkin noin.
Ei löytyny tuubista mut on kaunis biisi tai se soundi
Listen to Nicolaas Black, David Isaac - The Sun ( feat. Daniel Amalm ) by Nicolaas Black ( Closer Orbits ) on #SoundCloud
SoundCloud - Hear the world’s sounds
Explore the largest community of artists, bands, podcasters and creators of music & audiosoundcloud.app.goo.gl
Onko sullakin soundcloud? Se on siitä kätsy et musa soi vaik laittaa kännyn pimeelle ja soi taustalla toisinkuin tuubi. Ainoo et moni hyvä biisi on go plus. Kuuntelen ton biisin. Mut nyt viellä sootan repiitillä tota minkä linkkaßin.tässä oli tuttu poljento joten kaivelin tubea ja löysin sieltä tämän tutun kappaleen.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
sepä tuo on juurikin tuossa toisto kuuntelussa se propleema että kappaleet tuppaa "kulumaan"kun niitä kuuntelee usein mutta kyllähän niitä löytyy aina uusia.Olen kaikkiruokainen musiikin kuuntelussa eli kaikki käy mikä kuullostaa korvaan hyvältä aina ievan polkasta metalli musiikkiin.En kuitenkaan koko aikaa kaivele netistä uutta musiikkia sillä on hyvä pitää aina paussiakin välillä.lisäksi on työ sekä muita velvoitteita mitkä säätelee myös tuota kuuntelemista.Joo siis harvinaista se on mut sitkun iskee sitä tulee soitettua päivästä toiseen kunnes kyllästyy. Sit on kauhee ettiminen seuraavaa hittiä varten jota voi taas kuunella. Etitkö sä koko ajan uutta musaa vai pysytkö samassa?
Nojoo eihän sitä maanisesti joka sekuntti etsi. Mut sitku tulee fiilis et kaipaa jo uutta musaa.sepä tuo on juurikin tuossa toisto kuuntelussa se propleema että kappaleet tuppaa "kulumaan"kun niitä kuuntelee usein mutta kyllähän niitä löytyy aina uusia.Olen kaikkiruokainen musiikin kuuntelussa eli kaikki käy mikä kuullostaa korvaan hyvältä aina ievan polkasta metalli musiikkiin.En kuitenkaan koko aikaa kaivele netistä uutta musiikkia sillä on hyvä pitää aina paussiakin välillä.lisäksi on työ sekä muita velvoitteita mitkä säätelee myös tuota kuuntelemista.
Ei ollu paha tallensin biisin listaantässä oli tuttu poljento joten kaivelin tubea ja löysin sieltä tämän tutun kappaleen.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com