Jaa pumpun kanssa:
Jaa pumpun kanssa:
Me kirmaamme pitsimekoissa hyvä m1es, p-i-t-s-i-m-e-k-o-i-s-s-a!
Olen pahoillani, että en ymmärtänyt teidän olevan niin innostuneita, että tapaatte p-i-t-s-i-m-e-k-o-i-s-s-a. Noita pitsimekkoja käytetään kai eniten tietyntyyppisissä tilaisuuksissa...Me kirmaamme pitsimekoissa hyvä m1es, p-i-t-s-i-m-e-k-o-i-s-s-a!
Innostuit niin kovin, että kuvittelet jo ihan omiasi.
kaupunki nimeltä Algoma?Musiikkia Norjasta Mutta onko kuvaukset tehty Algoman kotikulmilla, Espanjassa vai missä?
Tuskin Algoman mukaan vielä kaupunkia on Kanadassa nimetty...kaupunki nimeltä Algoma?
Olinkin ilmeisesti jokseenkin väärässä - Kanadassa on alue nimeltä Algoma.Tuskin Algoman mukaan vielä kaupunkia on Kanadassa nimetty...
kivat luonnon maisemat.Näyttäisi olevan kalastukseen,ja metsästykseen soveltuva paikka.Olinkin ilmeisesti jokseenkin väärässä - Kanadassa on alue nimeltä Algoma.
@Algoma voisi vahvistaa, asuuko tuolla?
kappas tämän saa näkymään harmaanakin eikä tarvitse olla kirjautuneena.YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
elikkä harmaat vierailijat.Kun kopioitte youtube videon osoitteen kirjoittakaa tuohon kohtaankah ei anna näköjään lähettää tota merkkiä vissiinelikkä harmaat vierailijat.Kun kopioitte youtube videon osoitteen kirjoittakaa tuohon kohtaan
tosi hyvä laulaja.- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Joo mä oon kuunnellu sitä repiitinä monta päivää. No on siinä ollu vähän muitakin. Mut pää sääntösesti tota. Kuunteletko sä koskaan repìitillä biisei?.tosi hyvä laulaja.