Haaveena vauva 2022

Iltaa kaikille ja onnittelut plussanneille ja muille hurjasti tsemppiä !

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta
 
Iltaa kaikille ja onnittelut plussanneille ja muille hurjasti tsemppiä !

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta
Mulla todettiin kolme viikkoa sitten tuulimuna alkuraskauden uässä, taisi olla suunnilleen 6+2 viikkoja...osasin jo odottaa silloin ikäviä uutisia, koska hcg ei ollut noussut riittävästi, vaikka koko ajan nousikin. Uän lisäks otettiin sit viel kerran hcg ja koska edelleen nousi huonosti niin tyhjennyslääkityksen sain..

Mä tiesin ovulaatiopäivän, joten peli oli selvä, mutta sulla ehkä vielä toivoa jos ei siitä tietoa? Pidän peukkuja ja toivotan jaksamista <3
 
Iltaa kaikille ja onnittelut plussanneille ja muille hurjasti tsemppiä !

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta
Mulla todettiin 7+4 varhaisultrassa, ovulaatiopäivä oli tiedossa lapsettomuushoitojen takia. Kaksi viikkoa ehti olla pienen pientä vuotoa, ei muita oireita. Siellä ultrassa annettiin heti ekat tyhjennyslääkkeet ilman mitään varmistuksia.

pahoitteluni sun tilanteesta:cry:
 
Mulla todettiin kolme viikkoa sitten tuulimuna alkuraskauden uässä, taisi olla suunnilleen 6+2 viikkoja...osasin jo odottaa silloin ikäviä uutisia, koska hcg ei ollut noussut riittävästi, vaikka koko ajan nousikin. Uän lisäks otettiin sit viel kerran hcg ja koska edelleen nousi huonosti niin tyhjennyslääkityksen sain..

Mä tiesin ovulaatiopäivän, joten peli oli selvä, mutta sulla ehkä vielä toivoa jos ei siitä tietoa? Pidän peukkuja ja toivotan jaksamista <3
Nojoo ei ole ovulaatiosta tietoa, millaisia hcg arvoja siulla oli tai millasta se nousu tahti oli ?
 
Mulla todettiin 7+4 varhaisultrassa, ovulaatiopäivä oli tiedossa lapsettomuushoitojen takia. Kaksi viikkoa ehti olla pienen pientä vuotoa, ei muita oireita. Siellä ultrassa annettiin heti ekat tyhjennyslääkkeet ilman mitään varmistuksia.

pahoitteluni sun tilanteesta
Pahoittelut myös sinne päin, tosi ikäviä nää tälläset mulla ei nyt ainakaan vielä mitään vuotoa ole ollut et kai se edes vähän positiivista. Näkykö siulla siel ultrassa myös sekä toi raskausontelo ja ruskuaispussi?
 
Pahoittelut myös sinne päin, tosi ikäviä nää tälläset mulla ei nyt ainakaan vielä mitään vuotoa ole ollut et kai se edes vähän positiivista. Näkykö siulla siel ultrassa myös sekä toi raskausontelo ja ruskuaispussi?
Joo kyllä kuulemma näkyi, mutta jotenkin jäi siitä käynnistä jälkeenpäin tosi ikävä fiilis kun se lääkäri ei meinannut nähdä aluksi kunnolla. Jotenkin söi uskottavuutta. Jos en olisi ollut niin tunnekuohussa niin olisin pyytänyt toisen tarkastuksen, mutta siinä tilanteessa olin niin rikki, että halusin vaan päästä pois siitä tilanteesta kotiin itkemään.

Miten sulla kontrolloidaan, onko viikon päästä uusi ultra?
 
Joo kyllä kuulemma näkyi, mutta jotenkin jäi siitä käynnistä jälkeenpäin tosi ikävä fiilis kun se lääkäri ei meinannut nähdä aluksi kunnolla. Jotenkin söi uskottavuutta. Jos en olisi ollut niin tunnekuohussa niin olisin pyytänyt toisen tarkastuksen, mutta siinä tilanteessa olin niin rikki, että halusin vaan päästä pois siitä tilanteesta kotiin itkemään.

Miten sulla kontrolloidaan, onko viikon päästä uusi ultra?
Joo no uskon et oli vähä tunteet pinnassa, erikoista kyllä etteivät sit halunneet edes vielä tarkistaa asiaa. Mulla joo torstaina otetaan hcg uudelleen ja sit jos se ei oo riittävästi noussut niin sit ainakin se uusi ultra, meinaan kyllä pyytää joka tapauksessa et pääsen ultraan uudelleen tarkistaa mikä tilanne. Yritin myös tänää miettiä et jos tämä on tuulimuna niin parempi et selviää nyt eikä siellä nt ultrassa rv12
 
Joo no uskon et oli vähä tunteet pinnassa, erikoista kyllä etteivät sit halunneet edes vielä tarkistaa asiaa. Mulla joo torstaina otetaan hcg uudelleen ja sit jos se ei oo riittävästi noussut niin sit ainakin se uusi ultra, meinaan kyllä pyytää joka tapauksessa et pääsen ultraan uudelleen tarkistaa mikä tilanne. Yritin myös tänää miettiä et jos tämä on tuulimuna niin parempi et selviää nyt eikä siellä nt ultrassa rv12
Toivottavasti selviää pian, aivan kamalaa olla tuossa epätietoisuudessa ❤
 
Nojoo ei ole ovulaatiosta tietoa, millaisia hcg arvoja siulla oli tai millasta se nousu tahti oli ?
Pahoittelut myös sinne päin, tosi ikäviä nää tälläset mulla ei nyt ainakaan vielä mitään vuotoa ole ollut et kai se edes vähän positiivista. Näkykö siulla siel ultrassa myös sekä toi raskausontelo ja ruskuaispussi?
Nousi alkuun suht normisti, mutta sitten kahdessa päivässä vain 3400 - - >4300 ja sitten sen jälkeen neljän päivän päästä oli reilu 7000, eli ei ollu kaksinkertaistunut sitte enää edes neljässä päivässä.

Pohdin kans ite ton vikan arvon ja ultran jälkeen että ottaisko vielä yhden ultran ennen tyhjennystä, mut lääkäri sanoi et 99.9 %varma, että ei tuu tästä lasta, joten luotin siihen ja otin lääkkeet, raskasta oli kyllä varsinkin kun tää oli mulle jo kolmas km. Mutta mul oli kuitenkin hyvin selvä tilanne sekä ultran et hcg puolesta.

Toivottavasti saat selvyyttä pian <3
 
Hei taas, täällä ollaan.
Vähän päälle viikon sitä plussaonnea kesti, kunnes alkoi vuoto ja kipu, joka vei polille asti. Tänään oon käynyt mittauttamassa hcg:n, joka on lähtenyt laskusuuntaan parin päivän takaisesta tuloksesta. Kohtuun sattuu yskiessä ja kävellessä, taitaa olla tulehtunut. Pitää mainita asiasta, kun soittavat huomenna labratuloksesta. Tunteet ja ajatukset ovat tällä hetkellä solmussa, välillä ajattelen asiaa kylmän analyyttisesti, välillä itken silmät päästäni. Lisäksi harmittaa vaikuttaako tämä hoitoon pääsyyn, kun vuosikin olisi kohta täynnä kierukan poistosta.
Plaah. Tyhjenisipä tämä nyt nopeasti, vaikka tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa enää tikkurallia.
 
Nousi alkuun suht normisti, mutta sitten kahdessa päivässä vain 3400 - - >4300 ja sitten sen jälkeen neljän päivän päästä oli reilu 7000, eli ei ollu kaksinkertaistunut sitte enää edes neljässä päivässä.

Pohdin kans ite ton vikan arvon ja ultran jälkeen että ottaisko vielä yhden ultran ennen tyhjennystä, mut lääkäri sanoi et 99.9 %varma, että ei tuu tästä lasta, joten luotin siihen ja otin lääkkeet, raskasta oli kyllä varsinkin kun tää oli mulle jo kolmas km. Mutta mul oli kuitenkin hyvin selvä tilanne sekä ultran et hcg puolesta.

Toivottavasti saat selvyyttä pian <3
Jeees mulla nous silleen et 1.6 hcg 165, 3.6 hcg 375 8.6 hcg 1537, 14.6 hcg 8230, 15.6 hcg 11232.

Mutta joo kiitos tsempistä ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Itselläni näköjään kp 20,kauheesti en ole seurannut päivien kulumista :) sain kun sainkin korona rokoteajan ennen viikonloppua kesken työpäivän ,en aio testata mahdollista raskautta ennen rokotteeseen menoa.Olen kovin varma, että uusi kierto alkaa viimeistään viikon päästä:( Naama kukkii kokoajan ja aamulämmöt sahaa ylös alas,näyttää hurjalta käyrällä,vaikka vaihtelu on 36,6 -36,8 :/ Vietämme myös 10v hääpäivää, enkä halua pilata sitä nega testillä:)
 
Hei taas, täällä ollaan.
Vähän päälle viikon sitä plussaonnea kesti, kunnes alkoi vuoto ja kipu, joka vei polille asti. Tänään oon käynyt mittauttamassa hcg:n, joka on lähtenyt laskusuuntaan parin päivän takaisesta tuloksesta. Kohtuun sattuu yskiessä ja kävellessä, taitaa olla tulehtunut. Pitää mainita asiasta, kun soittavat huomenna labratuloksesta. Tunteet ja ajatukset ovat tällä hetkellä solmussa, välillä ajattelen asiaa kylmän analyyttisesti, välillä itken silmät päästäni. Lisäksi harmittaa vaikuttaako tämä hoitoon pääsyyn, kun vuosikin olisi kohta täynnä kierukan poistosta.
Plaah. Tyhjenisipä tämä nyt nopeasti, vaikka tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa enää tikkurallia.
Olen pahoillani:(
 
vierailija
Iltaa kaikille ja onnittelut plussanneille ja muille hurjasti tsemppiä !

Pakko tulla tänne avautumaan mun tilanteesta.. mähän tein sen pos testin sillo 31.5 ja otin sit viel töissä hcg: mikä oli 165 ja sen jälkeen olen aika usein sitä töissä ollessa kontrolloinut ja katsonut miten arvo nousee ja onhan se noussut mutta ei suinkaan kaksinkertaistunut vaadittavissa ajassa ja tämä huolettaa kovin. 7 päivää sitten hcg oli 1530 ja tänään 11200. Soitin eilen neuvolaan ja pyysin pääsyä gynen polille. Tänään sain ajan sinne ja he tosiaan määräs ton hcg: n otettavaksi ja tulos oli tuo viimeisimmäksi mainittu. Siellä ne ultrasi ja oikein kahden lääkärin voimin. Kohdussa näkyi raskausontelo ja ruskuaispussi muttei alkiota.. jos nyt tosiaan on viikot 6+5 mitä neuvolan laskujen mukaan, on tämä todennäköisesti tuulimuna.. harmittaa niin kamalasti. Toisaalta toivon vielä ettei olisi sittenkään noin paljon viikkoja. Ovulaatiota en saanut kiinni edellisessä kierrossa ja ne edelliset menkat on myös vähän mysteeri kun oli se kemiallinen ennen tätä.

Sattuuko olemaan kokemuksia tuulimunasta ja millä viikoilla selvinnyt/ mitä ultrassa näkynyt. Olen selannut kohta kaikki vanhat keskustelut netin syövereistä ja googlannut muutenkin hulluna tietoa asiasta.

Pahoittelut pitkästä avautumisesta
Täällä oli muutama kk sitten ihan järkky esimerkki siitä, kun epäiltiin KU:a, annettiin metotreksaattia ja todellisuudessa raskaus ei ollutkaan niin pitkällä ja terve vauvan alku kuoli siihen lääkkeeseen. Kannattaa vaatia tuplavarmistusta ja kontrolliultraa, ennenkuin tuomitaan tuulimunaksi, jos ovulaatiopäivä ei oo selvillä.
 
Tänään tehtiin alkionsiirto. Lääkäri, hoitaja ja labran väki kehuivat alkiota todella hyväksi. Siirto oli helppo, kiviton ja nopea juttu. Jäi hyvä fiilis tuosta. Testipäivä olisi ensi viikon lauantai. Onneksi on paljon kaikkea nyt niin aika menee nopeasti. Toivottavasti tarraisi kiinni lujaa <3
Mahtava juttu :)
 
@heidisofia , mulla oli tuulimuna alkionsiirrosta alkaneesta raskaudesta. Rv 4+2 hcg oli 144 ja rv 4+6 hcg oli 2000. Nousu oli kai ihan hyvä, mutta mulla oli epäilys jo alusta saakka tuulimunasta. Kertaalleen oli tuhruvuotoa siinä 6+3, loppui siihen ja ultrassa rv 7+1 varmistui epäilyni todeksi. Ite en tarvinnut tyhjennyslääkkeitä kun riitti että lopetin tukilääkkeet (mulle tehtiin siirto lääkkeelliseen kiertoon). Fyysisesti tyhjennys oli helppo, oikeastaan ihan kivuton. Henkinen puoli vaikea.
Voimia ja jaksamista epäselvään tilanteeseen. On kyllä pahimman luokan huijaus elämässä tuo tuulimuna.
 
Voimia kaikille vaikeisiin tilanteisiin. <3

Keskeytyminen - oli se sitten syystä tai toisesta, missä välissä raskautta tahansa, on kyllä niitä juttuja mitä ei toivo kellekään äidiksi toivovalle. Surullista kuinka niin iso onni kääntyy niin monesti suruksi ja menetykseksi. <3
Uskomattoman vahvoja naisia kyllä meillä tämä ryhmä täynnä.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

16.6. Keskiviikko
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Daisy01.........................kp 43/35
Meemuli.........................kp 40/35-43
Gisella..............................kp 37/30
Eeva650…………………kp 31/28-36
Esikoishaaveita..........kp 28/29
Krippis..........................kp 26/25-28
Apustaja.....................kp 25/?
Piipaa93......................kp 22/31
Petronella..................kp 21/27
SandraB......................kp 20/26
Skidi..................................kp 19/36-38
Toiveikas1992.................kp 18/28
Ewa87..............................kp 18/30
*Tähtipölyä*...................kp 17/30-32
Elsa96...............................kp 15/28
Eimy...............................kp 14/30
Karen99....................... kp 13/27-34
Marjusk...........................kp 10/32
Iinanen............................kp 9/23-24
Mamtobe.....................kp 5/28
Jonna_83....................kp 4/27
Scarletta.......................kp 4/28
Keksi82.........................kp 2/28
Alinna86......................kp 1/26





★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Esikoishaaveita.........dpo 14
Eeva650..........................dpo 12
Petronella09................dpo 9
Toiveikas1992..............dpo 2
Eimy...................................dpo 1
Karen99..........................dpo 1
Elsa96...............................dpo 0
Ewa87...............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä