Okei, toivotaan että vahvistuu! Testaatko huomenna uudestaan?Piti ihan itsekkin tarkistaa mutta siis jo 30/29 ja dpo 13
Okei, toivotaan että vahvistuu! Testaatko huomenna uudestaan?Piti ihan itsekkin tarkistaa mutta siis jo 30/29 ja dpo 13
Jooo varmaankin ja oon töissä labrassa niin todennäköisesti otan ihan verestä hcg:nOkei, toivotaan että vahvistuu! Testaatko huomenna uudestaan?
2 yhteistä lasta on raja julkisella.Kiitos tiedoista! Joo olen elänyt ainakin käsityksessä, että jos on jo 2 lasta, niin julkiselta ei enää apuja saisi, voi toki olla, että olen ymmärtänyt jotain väärin. Missäköhän hinnoissa nuo gynen määräämät "peruslabrat" huitelee, onko tietoa?
Kyllä haamu näkyy!https://aijaa.com/GlgtCF
MItäs sanotte? Oireita ei ole, ainoastaan että valkovuotoa on ollut nyt jonkin verran enemmän kuin normaalisti
Testasin negan ;( ollut vähän synkkä päivä. Itkettänyt kun meilläkin on yritystä takana jo elokuulta. Yksi keskeytynyt ihan alkupäivillä tässä välissä ja pari kk ei yritystä. Täytän syyskuussa 39...
Pahoittelut negastaTestasin negan ;( ollut vähän synkkä päivä. Itkettänyt kun meilläkin on yritystä takana jo elokuulta. Yksi keskeytynyt ihan alkupäivillä tässä välissä ja pari kk ei yritystä. Täytän syyskuussa 39...
Kalenteria katsoin, ja näyttää siltä että toukokuun ovis osuu flown mukaan (aion tikuttaa ja tarkastaa milloin se oikeasti on) niin että saadaan talletuksia todennököisesti vain -3, oviksesta. niin ei mahda kannattaa odottaa mitään ensikuultakaan tapahtuvan. Epätoivo ja tietynlainen pelko siitä että munasarjat vaikka vain lakkaa kohta toimimasta. Laskeskelin äsken suihkussa vuosia minkä iköisiä ollaan sitten kun... jos sen ja sen ikäisenä saadaan... Mistä nämä epätoivot tulee, kun oviksen aikana on niin toiveikas. Vaikka nytkin oli aika ohut sauma että olisi heti napannut kun minipilleritkin lopetin vasta kp1. (2kk söin) . Mutta tuo toukokuu tässä kai eniten ottaa päähän. Talletus la-su yönä ja flo näyttää ovista tiistaille
Vastasinkin osaan tuossa varmaan kun kirjoitit viestiä erillisiin kommentteihin asun pk-seudulla ja meillä osa töistä jo käynyt, en usko että pakkoa tulee, mutta en aio ottaa yritys/raskaus aikana. En vain luota, etteikö se voisi aiheuttaa lapselle jotain mitä ei tiedetä vasta kun vuosien päästä. Näitä kun on historiassa tapahtunut ennenkin, ja nyt kyse vielä kiireellä tehdystä rokotteesta. Otan vasta jälkeen sitten jos ajankohtaista.Pahoittelut negasta
Minä täytän kesällä 39v. Yritystä takana nyt vuosi ilman yhtään plussaa.Kuopus täyttää pian 8v.Kauanko sinulla on edellisestä raskaudesta?
Oletko käynyt tutkimuksissa?
Minähän kävin siellä gynellä ja se kyllä huojensi mieltä,kun kaikki näytti olevan hyvin Minähän pelkäsin,ettei munasarjat enää toimi ym..
Hedelmällisyyttä mittaavat verikokeet on ottamatta ,lähete on ,mutta en aio mennä .
Minäkin mietin ikää,että minkä ikäinen olisin sitten kun lapsi olisi vaikka koulun aloittava,vaikkei mitään takeita ole että raskaus enää alkaa :/
Täällä on ollut aiemminkin juttua korona rokotteesta,mutta aiotteko ottaa? Itse ollut kokoajan mieltä, etten halua ottaa kun yritetään, enkä kyllä sittenkään jos raskauden, mutta kohta saattaa jo ikäiseni saada rokotteen. Pelkään, että se pakotetaan työn puolesta ottamaan...Mies saa rokotteen lähipäivinä, kuuluu riskiryhmään.
Nyt tulee kirjoitettua näköjään erissä, mutta itselläni on nyt jotenkin kokoajan silmillä kaikkialla somessa ja uutisissa yms vanhempia vanhemmiksi tulleita. Tiktok tarjoaa kokoajan 40+ vuotiaana vauvan saaneita positiivisia postauksia yms. Ne tuo kummakyllä lohtua, ja aina lämpimän ajatuksen että tuollakin onnistui ja ei näytä yhtään liian vanhoilta vanhemmiksi, nuoren näköisiä yms. ja toivoa on ei tämä 38 tunnukaan siltä, mutta jos tämä siirtyy ja siirtyy niin kohta sitä on jo ties minkä ikäinen. Hoitoihin ei aiota lähteä joten yrirys katkeaa kun luonnonvarat kuihtuu :| ei niinkään iän vuoksi siis. Yritetään niin kauan kun toimin.Pahoittelut negasta
Minä täytän kesällä 39v. Yritystä takana nyt vuosi ilman yhtään plussaa.Kuopus täyttää pian 8v.Kauanko sinulla on edellisestä raskaudesta?
Minähän kävin siellä gynellä ja se kyllä huojensi mieltä,kun kaikki näytti olevan hyvin Minähän pelkäsin,ettei munasarjat enää toimi ym..
Hedelmällisyyttä mittaavat verikokeet on ottamatta ,lähete on ,mutta en aio mennä .
Minäkin mietin ikää,että minkä ikäinen olisin sitten kun lapsi olisi vaikka koulun aloittava,vaikkei mitään takeita ole että raskaus enää alkaa :/
Täällä on ollut aiemminkin juttua korona rokotteesta,mutta aiotteko ottaa? Itse ollut kokoajan mieltä, etten halua ottaa kun yritetään, enkä kyllä sittenkään jos raskaudun, mutta kohta saattaa jo ikäiseni saada rokotteen. Pelkään, että se pakotetaan työn puolesta ottamaan...Mies saa rokotteen lähipäivinä, kuuluu riskiryhmään.
Jos olisi jo ajat sitten raskautunut niin ei olisi tätäkään ongelmaa
Sama juttu täälläNyt tulee kirjoitettua näköjään erissä, mutta itselläni on nyt jotenkin kokoajan silmillä kaikkialla somessa ja uutisissa yms vanhempia vanhemmiksi tulleita. Tiktok tarjoaa kokoajan 40+ vuotiaana vauvan saaneita positiivisia postauksia yms. Ne tuo kummakyllä lohtua, ja aina lämpimän ajatuksen että tuollakin onnistui ja ei näytä yhtään liian vanhoilta vanhemmiksi, nuoren näköisiä yms. ja toivoa on ei tämä 38 tunnukaan siltä, mutta jos tämä siirtyy ja siirtyy niin kohta sitä on jo ties minkä ikäinen. Hoitoihin ei aiota lähteä joten yrirys katkeaa kun luonnonvarat kuihtuu :| ei niinkään iän vuoksi siis. Yritetään niin kauan kun toimin.
Tervetuloa mukaan Mukava saada mukaan lisää suurperheen toivojia Täällä kuumeillaan viidettäMoi! Ehkä minäkin uskaltaudun kirjoittelemaan. Oon sivusta seuraillut jonkin aikaa. En voi uskoa että oon taas tässä tilanteessa mutta tässä vaan ollaan eli me yritetään kuudetta lasta (apua ja eka yk (ehkä) takanapäin. Mulla oli kummallista vuotoa 6 päivää oviksen jälkeen ja nyt viikon tuhruttelun jälkeen alkaa vähentymään. Tämä vuoto alkoi vaaleanpunaisesta limasta, olin jo ihan että jee kiinnittymisvuotoa kun ajankohtakin oikea mutta sit heti alkoi tuo ruskea outo tuhruttelu. Ei ole ikinä tämmöistä ollut. Ehkä kroppa vaan sekasin ehkäsyrenkaan jälkeen mutta kyllä silti ärsyttää kun en tiedä oliko nuo menkat vai tuleeko ne vielä ja milloin alan ovista tikuttamaan. Olen tosi tosi malttamaton. Haluan plussata nyt heti!
Hurjasti onnea kaikille plussanneille
Meilläkin työnantaja ilmoitti aika nopiaa rokotteen saapumisen jälkeen, että varaa meille ajat, mutta minä ja muutama muu työntekijä kieltäydyttiin siitä ja sanoin myös, että otan rokotteen vasta kun sen turvallisuudesta ollaan varmoja tai jos se tulee pakolliseksi työpaikalle.Korona rokotteesta, mä eka ajattelin etten sitä ota mutta nyt kun palasin töihin niin työnantaja "vaati" ja kun sain ajan niin en siitä kieltäytynyt. Ja ehkä se on parempi ottaa se rokote kun sairastua koronaan raskausaikana. Sittenhän eilen plussasin juuri kun olin rokotteen ottanut joten näillä mennään. Multa ei ainakaan edes kysytty mitään raskauden mahdollisuudesta eikä mainittu ettei saisi yrittää, ilmeisestikin THL on ohjeistanut että raskaana olevien kannattaa rokote ottaa harkinnan mukaan, jos on suuri riski altistua niin silloin suosittelevat otettavaksi.
Oon miettinyt tätä ihan samaa, että nyt kun alkaa olla (ehkä kenties) pian omakin vuoro saada rokote, niin ehdottomasti kyllä sen haluaisin vrt elellä raskausaikakin vielä toosi varovasti vähillä kontakteilla, koska ei ole saanut rokotetta. Oon ihan varma et mulle tulis korona kuitenkin pahana, kaikki perus hengitystieinfektiotkin on aina tosi pitkällisiä jne. En toki ole lääkäri, mutta oletan, ettei ihmisen hoitaminen raskaana ole ainakaan helpompaa saati vauvalle täysin vaaratonta, jos tila vaatis esim sitten sitä tehohoitoa Lisäksi olen menossa pian takaisin töihin, jossa riskikin saada korona taas suurenee. Eipä olisi uskonut, että tälläistakin pitäisi joskus miettiä!Olen saanut jo ekan koronarokotteen ja otan toisenkin. Raskaana olevalle korona voi olla aika paha sairaus, eikä pysty käyttämään normaalisti lääkkeitä edes perus flunssaan. Mitä se touhu sitten olisi, jos raskaana saisi pahoja koronaoireita, mitä kaikkea joutuisi sitten ottamaan ja miettimään vaikutuksia. Meillä tarkoitus aloittaa yritys sitten toisen piikin jälkeen (heinäkuussa), enkä aio pitää suurta taukoa piikkinä jälkeen, ellei sitä ennen ilmene jotain syytä, miksi näin ei kannata toimia.