Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Oon kirjoittanut 3 viestiä tähän keskusteluun, tämä on neljäs. Oon ignorannut Emili/Emilian/Avenan testiviestit. Tämä tyyli hänellä postata viivanpaikkoja ja suuttua jos ei niitä hehkuteta plussaksi, nostattaa aika-ajoin laineita joka foorumilla. Mutta hyvä jos se ei teitä häiritse ja tykkäätte päivästä toiseen kehua hänen "haamujaan". Jatkakaa toki, ehkä hän jää pysyvästi tänne ja jättää muut paikat rauhaan.
Eihän kukaan tässä ketjussa ole suuttunut siitä, ettei testejä sanota positiivisiksi. Pettymystä toki voi olla jos raskautta kovasti toivoo.

Mutta ei, minua ainakaan ei häiritse kenenkään testikuvat. Jos häiritsisi, niin en kävisi tässä ketjussa.
 
vierailija
Oon kirjoittanut 3 viestiä tähän keskusteluun, tämä on neljäs. Oon ignorannut Emili/Emilian/Avenan testiviestit. Tämä tyyli hänellä postata viivanpaikkoja ja suuttua jos ei niitä hehkuteta plussaksi, nostattaa aika-ajoin laineita joka foorumilla. Mutta hyvä jos se ei teitä häiritse ja tykkäätte päivästä toiseen kehua hänen "haamujaan". Jatkakaa toki, ehkä hän jää pysyvästi tänne ja jättää muut paikat rauhaan.
Edelleen et voi satavarmana tietää onko kyse samasta ihmisestä hei nyt järki käteen. Ja mitä se on keltään pois jos kehuu toisen haamuja xD mitä ihmettä? Miksi pyörit täällä jos et halua katsoa testejä? Täällä monia eri lankoja joissa voit pyöriä ilman viestejä mistä provosoidut.
En ymmärrä sun logiikkaa.. En edelleenkään ymmärrä mistä voit satavarmana sanoa näitä samaksi ihmiseksi. Vaan koska testi on sama? Aika moni varmaan ostanut rfsu varhaista testiä Suomessa. Ja Emili/Emilia taustat tapa kirjoittaa on ihan eri kun Avenan. Tiedän koska oon seurannut näitä ketjuja VUOSIA. Myös moni muokkaa kuviaan negoiksi jne. Hei voisit antaa nyt vaan ton ihmisen olla ja pysytellä siellä omassa kuplassa niin ei oo paha mieli toisen testeistä.

Ja Emili/Emilia tsempit sulle! Toivon sulle yli kaiken kunnon plussaa ni nää salaliittoteoristit saa muuta ihmeteltävää..
 
vierailija
Edelleen et voi satavarmana tietää onko kyse samasta ihmisestä hei nyt järki käteen. Ja mitä se on keltään pois jos kehuu toisen haamuja xD mitä ihmettä? Miksi pyörit täällä jos et halua katsoa testejä? Täällä monia eri lankoja joissa voit pyöriä ilman viestejä mistä provosoidut.
En ymmärrä sun logiikkaa.. En edelleenkään ymmärrä mistä voit satavarmana sanoa näitä samaksi ihmiseksi. Vaan koska testi on sama? Aika moni varmaan ostanut rfsu varhaista testiä Suomessa. Ja Emili/Emilia taustat tapa kirjoittaa on ihan eri kun Avenan. Tiedän koska oon seurannut näitä ketjuja VUOSIA. Myös moni muokkaa kuviaan negoiksi jne. Hei voisit antaa nyt vaan ton ihmisen olla ja pysytellä siellä omassa kuplassa niin ei oo paha mieli toisen testeistä.

Ja Emili/Emilia tsempit sulle! Toivon sulle yli kaiken kunnon plussaa ni nää salaliittoteoristit saa muuta ihmeteltävää..
Samat testikuvat 2020 kesän plussatesteistä postannut tänne ja avenana vauhun.

Samat jutut myöhäisistä hcg nousuista, monista raskauksista ja testikuvien taustatkin ihan samoja. Terveisin myös vuosia seurannut.
 
vierailija
Edelleen et voi satavarmana tietää onko kyse samasta ihmisestä hei nyt järki käteen. Ja mitä se on keltään pois jos kehuu toisen haamuja xD mitä ihmettä? Miksi pyörit täällä jos et halua katsoa testejä? Täällä monia eri lankoja joissa voit pyöriä ilman viestejä mistä provosoidut.
En ymmärrä sun logiikkaa.. En edelleenkään ymmärrä mistä voit satavarmana sanoa näitä samaksi ihmiseksi. Vaan koska testi on sama? Aika moni varmaan ostanut rfsu varhaista testiä Suomessa. Ja Emili/Emilia taustat tapa kirjoittaa on ihan eri kun Avenan. Tiedän koska oon seurannut näitä ketjuja VUOSIA. Myös moni muokkaa kuviaan negoiksi jne. Hei voisit antaa nyt vaan ton ihmisen olla ja pysytellä siellä omassa kuplassa niin ei oo paha mieli toisen testeistä.

Ja Emili/Emilia tsempit sulle! Toivon sulle yli kaiken kunnon plussaa ni nää salaliittoteoristit saa muuta ihmeteltävää..
Samalla testillä/kuvalla kenties tässä tarkoitetaan, että on SAMA kuva.. Eli miten 2 eri henkilöä voi postata kuvan ihan samasta testistä, samassa paikassa ja kuvakulmasta otetusta kuvasta? Eiköhän se jo kerro aika paljon.

Terveisin, eri vierailija.
 
vierailija
No mutta edelleen vaikka olisi sama ihminen miksi ette vaan tosiaan ignooraa. Mun mielestä se on netin maailmassa vähän semmonen juttu mikä pitää ymmärtää et tänne voi kirjoittaa kuka vaan millon vaan. Niin ei ikinä voi tietää absoluuttista totuutta. Tässäkin kaikki me ns vierailijat voidaan olla sama ihminen xD parempi nyt vaan siirtyä taas niihin testeihin ja keskittyä niihin! Turhaan tätä vatvoa ja yhden ihmisen testeistä. Tälleen vasta annattekin huomiota jos on sama ihminen.
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
vierailija
Edelleen et voi satavarmana tietää onko kyse samasta ihmisestä hei nyt järki käteen. Ja mitä se on keltään pois jos kehuu toisen haamuja xD mitä ihmettä? Miksi pyörit täällä jos et halua katsoa testejä? Täällä monia eri lankoja joissa voit pyöriä ilman viestejä mistä provosoidut.
En ymmärrä sun logiikkaa.. En edelleenkään ymmärrä mistä voit satavarmana sanoa näitä samaksi ihmiseksi. Vaan koska testi on sama? Aika moni varmaan ostanut rfsu varhaista testiä Suomessa. Ja Emili/Emilia taustat tapa kirjoittaa on ihan eri kun Avenan. Tiedän koska oon seurannut näitä ketjuja VUOSIA. Myös moni muokkaa kuviaan negoiksi jne. Hei voisit antaa nyt vaan ton ihmisen olla ja pysytellä siellä omassa kuplassa niin ei oo paha mieli toisen testeistä.

Ja Emili/Emilia tsempit sulle! Toivon sulle yli kaiken kunnon plussaa ni nää salaliittoteoristit saa muuta ihmeteltävää..
Vaulla on Emilia83, joka kertoo olleensa 11 kertaa raskaana ja saa näitä "haamuja" oviksesta läpi menkkojen ja seuraavaan ovikseen asti. Vaulla on myös Avena1234 joka kertoi olevansa 38v ja ollut 11 kertaa raskaana, testikuvia tuli yhtä paljon kuin Emilia83:lta tulee nyt. Molemmilla on samoja testejä kuvattuna samanlaisten, vähän erikoisten taustojen päällä. Nyt tämän palstan Emili ja Vaun Emilia83 postaavat täsmälleen samoja kuvia (kyse ei oo siis vaan samoista testeistä) kummallekin foorumille, suunnilleen samoilla saatetiedoilla.
Mut okei, ei oo sama tyyppi kyseessä näiden kaikkien kolmen nimimerkin takana.
Ja parempi että pysyykin täällä foorumilla mielellään kokonaan jatkossa.
Joku kirjoitti ettei hän ole ollut niin aktiivinen täällä, wait for it ja good luck!
 
vierailija
No mutta edelleen vaikka olisi sama ihminen miksi ette vaan tosiaan ignooraa. Mun mielestä se on netin maailmassa vähän semmonen juttu mikä pitää ymmärtää et tänne voi kirjoittaa kuka vaan millon vaan. Niin ei ikinä voi tietää absoluuttista totuutta. Tässäkin kaikki me ns vierailijat voidaan olla sama ihminen xD parempi nyt vaan siirtyä taas niihin testeihin ja keskittyä niihin! Turhaan tätä vatvoa ja yhden ihmisen testeistä. Tälleen vasta annattekin huomiota jos on sama ihminen.
Joo voidaan toki olla yks ja sama vierailija, mut hei, ei mulla kuitenkaan niin tylsää oo, et yksinäni täällä kirjoittelisin :D
 
vierailija
No mut _edelleen_ ei mua ainakaan kiinnosta postailkoon kuka tahansa vaikka muokattuja haamuja whatever ei se mun elämää vaikuta. Ni en ymmärrä miten tää teidän elämää niin sortaa. Antaa ihmisen sit olla delusional jos haluu. Menkää sinne vau foorumille turvaan. Siellä taas on niin äkästä porukkaa tähän verrattuna. Mikä kumma siinä on ku naiset on aina toisiaan kohtaan niin karkeita ja ilkeitä. Eikö tässäkin vois vähän osoittaa empatiaa ja miettiä et ehkä kyseisellä henkilöllä ei oo kaikki elämässään hyvin se päähän potkiminen ruudun kautta tuskin tekee mitään kellekkään.
Te ette hänen elämäänsä kuitenkaan elä vaan hän. Niin aina voi tosiaan skipata ei tarvitse kaikille vastata. Näin itse toimin, kun mitään hyötyä tämmösestä ole. Ja jos kerran ei oo tällekkään henkilölle mennyt perille et hei voisit hakea apua, ni ei se varmaan mene vaikka kuinka kärkeästi kirjoittaa. Ni parempi vaan ignore ja move on.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
vierailija
Vaulla on Emilia83, joka kertoo olleensa 11 kertaa raskaana ja saa näitä "haamuja" oviksesta läpi menkkojen ja seuraavaan ovikseen asti. Vaulla on myös Avena1234 joka kertoi olevansa 38v ja ollut 11 kertaa raskaana, testikuvia tuli yhtä paljon kuin Emilia83:lta tulee nyt. Molemmilla on samoja testejä kuvattuna samanlaisten, vähän erikoisten taustojen päällä. Nyt tämän palstan Emili ja Vaun Emilia83 postaavat täsmälleen samoja kuvia (kyse ei oo siis vaan samoista testeistä) kummallekin foorumille, suunnilleen samoilla saatetiedoilla.
Mut okei, ei oo sama tyyppi kyseessä näiden kaikkien kolmen nimimerkin takana.
Ja parempi että pysyykin täällä foorumilla mielellään kokonaan jatkossa.
Joku kirjoitti ettei hän ole ollut niin aktiivinen täällä, wait for it ja good luck!
Ja tosiaan Emili ja Emilia ovat sama henkilö sen tiedän, mutta en sanoisi Avenaksi. Sen tapauksen tiedän. Niin en näe näiden kesken korrelaatiota satavarmana. Kuka tahansa on voinut olla 11 kertaa raskaana ja 38v. Antaa jo olla. Spekua vaan.
 
vierailija
Kyllä täällä teidänkin lintukodossa oli jo valmiiksi havaittavissa pientä soraääntä tämän yhden hlön vuoksi ennen kuin tästä ruvettiin keskustelemaan enemmänkin. Ennemmin tai myöhemmin enemmistö kyllästyy kommentoimaan samoja kuvia päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ei ollut muuten äkäistä porukkaa vaun testiketjussakaan ennen tätä multinikkiä.
 
vierailija
Kyllä täällä teidänkin lintukodossa oli jo valmiiksi havaittavissa pientä soraääntä tämän yhden hlön vuoksi ennen kuin tästä ruvettiin keskustelemaan enemmänkin. Ennemmin tai myöhemmin enemmistö kyllästyy kommentoimaan samoja kuvia päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Ei ollut muuten äkäistä porukkaa vaun testiketjussakaan ennen tätä multinikkiä.
No just tämä, kun ei jaksais katsoa sitä yhtä ja samaa testiä koko ajan ja toitottaa toiselle, et hae eri merkki tai mene verikokeisiin tms. missä selvyys varmasti tulisi. Ja varmaan halvempaakin ois, kun menis vain sinne labraan.

No minä jätän tämän tähän ja odotan, että jotkut muutkin postaisi kuvia, joissa näkyisi muutosta suuntaan tai toiseen.
 
vierailija
Hei tein maanantaina tämän ovistestin ja joku arveli sen olevan plussa. Itseä jäi häiritsemään kun kuivuttuaan vaan reuna oli yhtö tumma kuin kotrolli. Joten jatkoin testailua ja nyt vasta sain plussan!
Kuvassa ylin tämän päivännen ja alin se maanantain

No nyt on enemmän ovisplussa :) Nyt vain tsemppiä ja 10pvä päästä voi aloittaa r-testien teon ;) <3
 
Emilillä ollut jo yli viikon epämääräisiä haaleeta viivoja (tai oikeastaan maaliskuusta asti). Jos olisin hän Kävisin varmuudeksi verikokeessa. Joko tulee herkästi viivaa näkyviin virtsan koostumuksesta tai kontaminaatiosta johtuen tai syy voi olla joku muu.
Toki aiemmat on voineet olla vaan viivanpaikkoja ja nyt sitten oikea viivan alku.
Parempi testi sen kertoisi.
Tässä kohtaa oon samaa mieltä. Kyllä viikossa pitäisi viivat vahvistua jos on raskaana. Aika samanlaisia viivoja on.

Vertailuna luultavasti samoilla päivillä mitä Emili. Niin näin tumma
 
No mut _edelleen_ ei mua ainakaan kiinnosta postailkoon kuka tahansa vaikka muokattuja haamuja whatever ei se mun elämää vaikuta. Ni en ymmärrä miten tää teidän elämää niin sortaa. Antaa ihmisen sit olla delusional jos haluu. Menkää sinne vau foorumille turvaan. Siellä taas on niin äkästä porukkaa tähän verrattuna. Mikä kumma siinä on ku naiset on aina toisiaan kohtaan niin karkeita ja ilkeitä. Eikö tässäkin vois vähän osoittaa empatiaa ja miettiä et ehkä kyseisellä henkilöllä ei oo kaikki elämässään hyvin se päähän potkiminen ruudun kautta tuskin tekee mitään kellekkään.
Te ette hänen elämäänsä kuitenkaan elä vaan hän. Niin aina voi tosiaan skipata ei tarvitse kaikille vastata. Näin itse toimin, kun mitään hyötyä tämmösestä ole. Ja jos kerran ei oo tällekkään henkilölle mennyt perille et hei voisit hakea apua, ni ei se varmaan mene vaikka kuinka kärkeästi kirjoittaa. Ni parempi vaan ignore ja move on.
Ja omasta puolesta täällä, minulle on toisaalta aivan sama vaikka kaikki muut tässä ketjussa kirjoittavat olisivatkin fiktiivisiä hahmoja eikä oikeita henkilöitä. Se että saa jakaa omia tuntoja, saa kommentteja ja ehkä sympatiaa ja keskustelukavereita... Että jos olisi koko foorumi vaikka täysin tietokone ohjelma/Truman show, joka jakaisi tämän jännityksen raskaaksi tulemisen kanssa. Ei haittaa. Kun en seuraa muita forumeita, ei minua haittaa että/vaikka juuri Emili näyttelisi siellä ja täällä uskottavaa roolia raskaaksi yrittävästä naisesta. :D im just saying.

Ennemmin täällä nyt höiritsee tämä vatvominen kuin yksi epätoivoinen testaaja
 
vierailija
Ja omasta puolesta täällä, minulle on toisaalta aivan sama vaikka kaikki muut tässä ketjussa kirjoittavat olisivatkin fiktiivisiä hahmoja eikä oikeita henkilöitä. Se että saa jakaa omia tuntoja, saa kommentteja ja ehkä sympatiaa ja keskustelukavereita... Että jos olisi koko foorumi vaikka täysin tietokone ohjelma/Truman show, joka jakaisi tämän jännityksen raskaaksi tulemisen kanssa. Ei haittaa. Kun en seuraa muita forumeita, ei minua haittaa että/vaikka juuri Emili näyttelisi siellä ja täällä uskottavaa roolia raskaaksi yrittävästä naisesta. im just saying.

Ennemmin täällä nyt höiritsee tämä vatvominen kuin yksi epätoivoinen testaaja
Juurikin näin, täysin samaa mieltä ja tätä tässä yritin myös sanoa. Miksi pitää provosoitua jos joku vähän trollailee. Ei mua ainakaan hetkauta kun ei vaikuta mun elämään. Enemmän oon huolissani niistä yksilöistä joille toi menee niin tunteisiin, että lähdetään mukaan tohon juttuun ja annetaan sitä huomiota oikein extra paljon ku aletaan vänkäämään. Ei mua ainakaan oikeesti kiinnosta, kunhan on joku joka myötäelää! Seurailen tätä foorumia aina mielellään, mulla nyt kp10 meneillään. Yk6. Ehkä pitäis rekisteröityä kun ois itselläkin jotain haamua käytettävänä. Nyt ei oo vielä ollu kun täys negoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Juurikin näin, täysin samaa mieltä ja tätä tässä yritin myös sanoa. Miksi pitää provosoitua jos joku vähän trollailee. Ei mua ainakaan hetkauta kun ei vaikuta mun elämään. Enemmän oon huolissani niistä yksilöistä joille toi menee niin tunteisiin, että lähdetään mukaan tohon juttuun ja annetaan sitä huomiota oikein extra paljon ku aletaan vänkäämään. Ei mua ainakaan oikeesti kiinnosta, kunhan on joku joka myötäelää! Seurailen tätä foorumia aina mielellään, mulla nyt kp10 meneillään. Yk6. Ehkä pitäis rekisteröityä kun ois itselläkin jotain haamua käytettävänä. Nyt ei oo vielä ollu kun täys negoja.
Rekisteröidy vain ja tule myös tuonne haaveena vauva22 ketjuun, sielläkin esitellään testejä. Helpompi seurata testien yms kehitystä kun on nimimerkki jota klikata eikä tarvitse arvuutella kuka vierailija on kuka :)
Meillä yritys alkanut 8/20 yksi keskeytynyt raskaus alkuvuodesta. Ja nyt uusi yk1 sen jälkeen, ja kp taitaa olla 23/28. Lauantaina ajattelin testailla uudelleen vaikka aika epätodennäköistä on eträ heti...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä