Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Ehtisin jo heittää roskiin ja roskatkin jo viety
Jääny vaan sellanen, että ei kattois test
Harmi. Kannattaa säästää niin näkee millainen on kuivana. Näihin tulee tosi paljon "viivoja" näkyviin kun on kostea.
Teetkö huomenna uuden?
Aa joo. Juu huomenna pitäis uus tehä.. vähä nyt jännittää et jos oli haamu niin lähteekö vahvistuu
 
vierailija
Sitä olen myös miettinyt miten jotkut vastaa todella törkeästi täällä. Ehkä se on helppo olla kirjautumatta ja vierailijana kirjoitella ilkeyksiä voisi olla vähän hienovaraisempaa porukkaa..
Samaa olen miettinyt. Esikoisen yritys aloitettiin 2012 ja siitä asti olen näitä ketjuja seurannut. Omia raskauden alkuajan testejä jännäilin muiden kanssa, ekat testit näyttivät omaan silmään vain viivanpaikoilta, mutta joku niissä näki jotain pinkkiä.
Ja siitä sitten vahvistui.

Ihana tsemppi ja hyvä henki oli näissä keskusteluissa silloin. Mutta nyt sitten tuleekin liki joka sivulla ilkeilyjä ja pitäisi ilmeisesti postailla kuvia vain vahvoista plussista.
 


Voiko viivanpaikka olla tälläinen? Tämä on ihan punertava jatuli testiajalla.
No ihan selvästi punertaa nyt! Ei tartte ees tiirailla! Varovaisesti onnea. Kyllä sinä itse sen tiesit :love:
 
vierailija


Voiko viivanpaikka olla tälläinen? Tämä on ihan punertava jatuli testiajalla.
Inhottavaa sanoa mutten näe kuin ylhäällä botau ja punaista, en kunnon viivaa. Laita kuvaa kuivana.
 
vierailija
Vierailja: Joo samaa minäkin ihmettelen,siksi avasin kotelon jälleen ja nyt kuivana menin ottamaan ulos kuvan,parvekkeen auringonpaisteessa jotta näkisin paremmin kanssa. Tässä se kuva
Kuvaa kun lähentää niin näyttää enää se yläosa harmaalta :( mutta jos jotain tarkoittaa, se on huomenna vahvempi. Pahaa pelkään vaan ettö viivanpaikka / jotain sotkua tuossa kohdassa kuten tällä testillä aina. Mikä kp/dpo menossa? Voisiko vielä plussaksi muuttua?
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Sivusta oon seurannut tässä ja jännännyt miten muiden ”viivat” edistyy :)
Minä en oikein pysy kärryillä miksi testiä pitäisi pitää luotettavana enää ”kuivana”? Vai onko siinä joku juttu.

Ja ihmettelen myös ikäviä kommentteja, mutta jokainen varmaan toivottavasti osaa ne sivuuttaa täysin. Toisille tuntuu olevan elämäntehtävä toisten lannistaminen.
 

Yhteistyössä