Millä dpo te testailette? Tässä lähtökuopissa kauppaan/apteekkiin dpo 9-10 vaikka PITI vain odottaa menkkoihin *tyrsk*
Minusta tuo näyttää haamulle,ainakin omaan silmään näkyy pinkkiäEli mielipiteitä kuvista? Oisko haamu/erittäin haalea viiva? Vaiko vaan viivanpaikka?
Sanoisin haamu kuvan perusteella. Olisin itse jo aika pinkeänä jännityksestä. En saa koskaan muuta kuin vitivalkoista liuskaa, ei edes viivanpaikkaaEli mielipiteitä kuvista? Oisko haamu/erittäin haalea viiva? Vaiko vaan viivanpaikka?
Kuulostaa hyvältä itse ainakin oon aloittanut noita aikoja. Tosin haaleaa yleensä saanut vasta päivää ennen oletettuja menkkoja. Tsemppiä!Millä dpo te testailette? Tässä lähtökuopissa kauppaan/apteekkiin dpo 9-10 vaikka PITI vain odottaa menkkoihin *tyrsk*
Joo näin itekin nään sen.. mut sit ku paljon kattellu, niin epäilee jo että onko siinä edes väriä pitää oottaa pari päivää ja testaa uudelleenMinusta tuo näyttää haamulle,ainakin omaan silmään näkyy pinkkiä
Kyllä nyt saa jännittää.. liian toiveikas en uskalla vielä olla, väkisinkin pienesti olen.Sanoisin haamu kuvan perusteella. Olisin itse jo aika pinkeänä jännityksestä. En saa koskaan muuta kuin vitivalkoista liuskaa, ei edes viivanpaikkaa
Joku näkyy. Onko kuva testiajalla? Nöyttää niin kostealta ja punertavaa taustalla. Onko kuvaa kuivana?Eli mielipiteitä kuvista? Oisko haamu/erittäin haalea viiva? Vaiko vaan viivanpaikka?
Joo kuva on testiajalla otettu.. Ei oo kuivaa kuvaaJoku näkyy. Onko kuva testiajalla? Nöyttää niin kostealta ja punertavaa taustalla. Onko kuvaa kuivana?
Voitko ottaa? Olisi kiva nähdä miltä näyttää kuivana.Joo kuva on testiajalla otettu.. Ei oo kuivaa kuvaa
Ehtisin jo heittää roskiin ja roskatkin jo vietyVoitko ottaa? Olisi kiva nähdä miltä näyttää kuivana.
Harmi. Kannattaa säästää niin näkee millainen on kuivana. Näihin tulee tosi paljon "viivoja" näkyviin kun on kostea.Ehtisin jo heittää roskiin ja roskatkin jo viety
Jääny vaan sellanen, että ei kattois testEhtisin jo heittää roskiin ja roskatkin jo viety
Aa joo. Juu huomenna pitäis uus tehä.. vähä nyt jännittää et jos oli haamu niin lähteekö vahvistuuHarmi. Kannattaa säästää niin näkee millainen on kuivana. Näihin tulee tosi paljon "viivoja" näkyviin kun on kostea.
Teetkö huomenna uuden?
Uskoisin ett digitesti jo näyttäisi oikein.Kyllä nyt saa jännittää.. liian toiveikas en uskalla vielä olla, väkisinkin pienesti olen.
Näin kans aattelin.. ei jaksa näitä viivoja enään kattoo, teen suoraan huomenna diginUskoisin ett digitesti jo näyttäisi oikein.
Samaa olen miettinyt. Esikoisen yritys aloitettiin 2012 ja siitä asti olen näitä ketjuja seurannut. Omia raskauden alkuajan testejä jännäilin muiden kanssa, ekat testit näyttivät omaan silmään vain viivanpaikoilta, mutta joku niissä näki jotain pinkkiä.Sitä olen myös miettinyt miten jotkut vastaa todella törkeästi täällä. Ehkä se on helppo olla kirjautumatta ja vierailijana kirjoitella ilkeyksiä voisi olla vähän hienovaraisempaa porukkaa..
Näyttää että olisi väriä myös!
Kyllä siinä on. Siksi laitoin heti tänne kun en usko tota oikeaksi plussaksi.Näyttää että olisi väriä myös!
OnneaKyllä siinä on. Siksi laitoin heti tänne kun en usko tota oikeaksi plussaksi.
No ihan selvästi punertaa nyt! Ei tartte ees tiirailla! Varovaisesti onnea. Kyllä sinä itse sen tiesit
Voiko viivanpaikka olla tälläinen? Tämä on ihan punertava jatuli testiajalla.
Inhottavaa sanoa mutten näe kuin ylhäällä botau ja punaista, en kunnon viivaa. Laita kuvaa kuivana.
Kuvaa kun lähentää niin näyttää enää se yläosa harmaalta mutta jos jotain tarkoittaa, se on huomenna vahvempi. Pahaa pelkään vaan ettö viivanpaikka / jotain sotkua tuossa kohdassa kuten tällä testillä aina. Mikä kp/dpo menossa? Voisiko vielä plussaksi muuttua?Vierailja: Joo samaa minäkin ihmettelen,siksi avasin kotelon jälleen ja nyt kuivana menin ottamaan ulos kuvan,parvekkeen auringonpaisteessa jotta näkisin paremmin kanssa. Tässä se kuva
Kyllä mä nään tässä viivan sekä väriä viivassa