Deleted member 149094
Mä en oo päässy edes vauhtiin viäl.Sulle ei komppania harmaita pärjää zekobolzizuudessa
Mä en oo päässy edes vauhtiin viäl.Sulle ei komppania harmaita pärjää zekobolzizuudessa
Kuka se sitten on?Tuo oli hölmösti sanottu. Pitäs tajuta että ei täällä ole monta harmaata lyttäämässä mulania.
Niinjoo, sähän se taisit aloittaa koko sen mun "sekavat viestit" -hokeman, joka jäänyt elämään. Kokoajan oli, et on niin sekavaa, sekavaa settiä taas, ja aivan sama, mistä kissanpennusta kirjoitin. Sää seurasit perässä, ja kaikki oli niin sekavaa.Kokemuksen syvällä rintaäänellä?
syytät muita omista zekobölzeilyistä?Niinjoo, sähän se taisit aloittaa koko sen mun "sekavat viestit" -hokeman, joka jäänyt elämään. Kokoajan oli, et on niin sekavaa, sekavaa settiä taas, ja aivan sama, mistä kissanpennusta kirjoitin. Sää seurasit perässä, ja kaikki oli niin sekavaa.
Et kaipa sulla sitä kokemusta enemmän on.
Niin että onko hyvä mieli?
elä viitsiTuo oli hölmösti sanottu. Pitäs tajuta että ei täällä ole monta harmaata lyttäämässä mulania.
monille tuli kun tunnustit ongelmasi vihdoinNiinjoo, sähän se taisit aloittaa koko sen mun "sekavat viestit" -hokeman, joka jäänyt elämään. Kokoajan oli, et on niin sekavaa, sekavaa settiä taas, ja aivan sama, mistä kissanpennusta kirjoitin. Sää seurasit perässä, ja kaikki oli niin sekavaa.
Et kaipa sulla sitä kokemusta enemmän on.
Niin että onko hyvä mieli?
Ja "te" Uskolliset seuraajat ette ikinä kyllästy! Ihanaa!!elä viitsi
sehän rakastaa yhteenottoja ja muiden lyttäämistä
siksi se perusti tän, saadakseen huomiota taas
Mikä syyttelyvaihe sul on päällä? Missä iässä tuommoista oikeen tapahtuu?syytät muita omista zekobölzeilyistä?
Ai sekö täs onkin, seksuaalista patoutuneisuutta, pitää saada muut "tunnustaan" jotain ongelmia, et kokis itte olevansa vähän terveempi?monille tuli kun tunnustit ongelmasi vihdoin
Sulle ei komppania harmaita pärjää zekobolzizuudessa
Mä en oo päässy edes vauhtiin viäl.
nyt on bolzi zecaicin, tunnustat ja sitten kiellät taas kaikenAi sekö täs onkin, seksuaalista patoutuneisuutta, pitää saada muut "tunnustaan" jotain ongelmia, et kokis itte olevansa vähän terveempi?
Sorke, halusin vaan tuupata sua cäccäseenAi sekö täs onkin, seksuaalista patoutuneisuutta, pitää saada muut "tunnustaan" jotain ongelmia, et kokis itte olevansa vähän terveempi?
Ei pitäis syödä ja lukea näitä kommentteja samaan aikaan.
Hymyilin niin kovaan ääneen, että kissa hermostui ja mulla lensi ruokaa suusta monitoriin.
Selaa taaksepäin niin onhan niitä 2+ virka-ajan ulkopuolellakinKas kummaa..että "he" ovat samaan aikaan kirjoittamassa täällä.
Väsyneenä naurattaa kaikki...mutta jostain syystä noi ''kuivana kakkoseen''-jutut nauratti eniten, koska ne tuotiin keskusteluun mukaan täysin asian ulkopuolelta..mikä oli paras?
ellulle kuivana kosteaan kurkkuunVäsyneenä naurattaa kaikki...mutta jostain syystä noi ''kuivana kakkoseen''-jutut nauratti eniten, koska ne tuotiin keskusteluun mukaan täysin asian ulkopuolelta..
Kaikki meni yhtäaikaa nukkuunkin!Selaa taaksepäin niin onhan niitä 2+ virka-ajan ulkopuolellakin
älä mee muljanterin kelkkaan, se luulee itsestään liikoja
Mitenniin liikoja? Yli puolet musta aloitetuista ketjuista ei oo ees mun ite tekemiiSelaa taaksepäin niin onhan niitä 2+ virka-ajan ulkopuolellakin
älä mee muljanterin kelkkaan, se luulee itsestään liikoja
Yritin puhuu susta, mut halusitkin puhuu musta! Ihquu!!nyt on bolzi zecaicin, tunnustat ja sitten kiellät taas kaiken
tän halusit perustaa että saat riidellä kun muut oli jo rauhottuneetMitenniin liikoja? Yli puolet musta aloitetuista ketjuista ei oo ees mun ite tekemii
Keksippä jotakin uutta, toi on käsitelty jo.tän halusit perustaa että saat riidellä kun muut oli jo rauhottuneet
Joo mut mä en sit niitä tuonu paikalle = mä en harmaile.
vat?Algoma
Kakomisrefleksi on niin herkkä, että en suosittele ainakaan yllättämään moisella...siinä saattais yllättäjäkin yllättyä kun puklaisin oksupoksut syliinellulle kuivana kosteaan kurkkuun
Haaveilet mulanista.vat?