Tuo ei kyllä auta yhtään...ainakaan mun kohdalla.I'll tell you a secret.
Katsos ku mä oon persumyönteinen. Sillä mä pelastan nahkani tällä palstalla.
Tuo ei kyllä auta yhtään...ainakaan mun kohdalla.I'll tell you a secret.
Katsos ku mä oon persumyönteinen. Sillä mä pelastan nahkani tällä palstalla.
Oisit laittanu siihen lämmitettävän jyvätyynyn!Mekko antoi mulle kylmää olkapäätä.
Joo, näin muistaakseni. Piti seurata ihan kokoajan, et pysyi kärryillä.Kellopeliappelsiini oli muuten todella sekava ja sairas elokuva.
Oletko koston airue tässä maailmassa, se, joka jakaa oikeutta tulisella miekalla, jonkin suopäähirviön valtuuttsmana?Sitä saa mitä tilaa. Ihan kaikessa.
Olen eri mutta hölmönharhaisia juttuja kirjoittelet taasOletko koston airue tässä maailmassa, se, joka jakaa oikeutta tulisella miekalla, jonkin suopäähirviön valtuuttsmana?
Mut entä, jos ei halua vastapuolia, ihan vaan keskustella asioista?Juu mut toisaalta, ihmisillä on valitettavasti taipumusta tyypittelyyn. "Tuo tykkää tuosta asiasta, joten se varmaan tykkää tuosta toisesta, saman kategorian asiasta myös."
Mutta, muut eivät ole ajatuksenlukijoita. Jos sä oot esim.epätyypillinen suvakki (tykkäät öö Ohisalosta mutta et kaikista Emma Karin ajatuksista), niin ei muut sitä voi tietää.
Arvokeskusteluissa kieltämättä on hyvä, jos tietää minkä asian ihminen toinen on. Voi valita sanansa sen mukaan.
On helpompaa asennoitua, jos tietää että vastapuolella jossain topicissa on koko värisuora eli feministi-BLM-vegaani-setalainen, kuin epätyypillisempi jussi-fani-mutta feministinen-kepulainen.
Ihan hyvää pohdintaa, mut ei kai haukkuminen ole "uhrin" vika?Mun mielestä sä oot melko sähikäinen tapaus. Sanot suoraan mielipiteesi, toisinaan ylimaalaillen. Ja ehkä juuri tuo, että vedät överiksi ja lähdet kuohuissasi myös jopa itseäsi mollaamaan, antaa samalla "aseet" toisille, tarjoilet tilanteita itse. Kärkkäästi saa sanoa mutta toisinaan on hyvä hengittää syvään pari kertaa ennen kuin lähtee mukaan pauheeseen. Mielipiteitä nyt mahtuu yhtä paljon kuin kirjoittajakin. Se vain avartaa keskustelua.
Tuu lukeen lisää tähän ketjuun ja nauti. Ihana, kun on näin uskolliset fanit!Olen eri mutta hölmönharhaisia juttuja kirjoittelet taas
Yksinkertainen selitys: tervepäiset ei ole harhaisiaTuu lukeen lisää tähän ketjuun ja nauti. Ihana, kun on näin uskolliset fanit!
Toi harhasuushan johtunee ihan vaan siitä mun sekopäisyydestä. Säkö sen mulle kerroit, vai "joku muu"?
Oletko koston airue tässä maailmassa, se, joka jakaa oikeutta tulisella miekalla, jonkin suopäähirviön valtuuttsmana?
Kunpa muistaisit itsekin tuon ettei kaikki haukkuminen aina uhrin vikaa. Nimittelet, syyttelet ja olettelet omiasi eri ketjuissa ja aina syy on muissa.Ihan hyvää pohdintaa, mut ei kai haukkuminen ole "uhrin" vika?
Mun mielestä tossa haukkumisessa ei ole kyse aseiden antamisesta. Tai sitten mikä tahansa on aseen antamista, eli pitäis painuu pois.
Vetelenkö överiksi kielellisesti? Ehkä. Mut se pitäis mulle sallia just ton syyn takia, et kirjoittajia on paljon. Keskustelua puolestaan ei mun mielestä avarra, todellakaan, jotkut " sul on kakssuuntanen mielialahäiriö"-kommentit, joita toiset ihmiset sit käyttää toisissa keskusteluissa. Vai mitä?
Sä noin väität, mä en ole hakenut syyllistä. Sulla ei mitään muuta tekemistä olekkaan! Muuta lisättävää mun syntilistaan?Kunpa muistaisit itsekin tuon ettei kaikki haukkuminen aina uhrin vikaa. Nimittelet, syyttelet ja olettelet omiasi eri ketjuissa ja aina syy on muissa.
Rauhoitu nyt oikeasti hei, toi ei ole tervettä.Sä noin väität, mä en ole hakenut syyllistä. Sulla ei mitään muuta tekemistä olekkaan! Muuta lisättävää mun syntilistaan?
Sitä mulle on hoettu, etten ole terve, joten miks pitäis käyttäytyä, kuin terve?Rauhoitu nyt oikeasti hei, toi ei ole tervettä.
Koska se on tervettäSitä mulle on hoettu, etten ole terve, joten miks pitäis käyttäytyä, kuin terve?
Sä oot kyl uskollinen faniKoska se on tervettä
juurikin noinKunpa muistaisit itsekin tuon ettei kaikki haukkuminen aina uhrin vikaa. Nimittelet, syyttelet ja olettelet omiasi eri ketjuissa ja aina syy on muissa.
taas 2-suuntaisen hyökkäävä sekopäävastausSä noin väität, mä en ole hakenut syyllistä. Sulla ei mitään muuta tekemistä olekkaan! Muuta lisättävää mun syntilistaan?
EN RAUHOITU, LIETSON VAAN LISÄÄ!juurikin noin
taas 2-suuntaisen hyökkäävä sekopäävastaus
pahin syntilistasi oli jo yllä lainauksessa, rauhoitu ja muista lääkkeesi!
Ja sekös sua harmittaa, kun narsku saa huomiota. Siks annat sitä vaan lisää!siinä se taas nähdään, palstanarsku tuntee ylivertaisuutta muihin kirjoittajiin nähden
Tuo #69 tykkää puumanaisistaEli sun seksuaalinen patoutuneisuus purkautuu sillä, et haukut palstalla muita. Ja ne muut on sekopäisiä. Mielenkiintoista.
Missä kohtaa tuossa viestissä haukuttiin sinua? Vastaatko sä noin miehellesikin aina kun hän uskaltaa ehdottaa sexiä?Eli sun seksuaalinen patoutuneisuus purkautuu sillä, et haukut palstalla muita. Ja ne muut on sekopäisiä. Mielenkiintoista.