Joo mut mä en sit niitä tuonu paikalle = mä en harmaile.Kato, ne "kaikki" heräskin yhtä aikaa!!
Joo mut mä en sit niitä tuonu paikalle = mä en harmaile.Kato, ne "kaikki" heräskin yhtä aikaa!!
Onks sul muuten ketään ilkeilijää, joka haukkuu?Joo mut mä en sit niitä tuonu paikalle = mä en harmaile.
Emmä ees huomaa. Aina joku aukoo päätään, mutta nykyään ne on asiallisempia, jopa mukavia.Onks sul muuten ketään ilkeilijää, joka haukkuu?
Niijoo. Jos on oikeaa mieltä asioista, niin saa olla rauhassa. Toisinajattelijat teloitetaan.Emmä ees huomaa. Aina joku aukoo päätään, mutta nykyään ne on asiallisempia, jopa mukavia.
I'll tell you a secret.
Katsos ku mä oon persumyönteinen. Sillä mä pelastan nahkani tällä palstalla.
Juu mut toisaalta, ihmisillä on valitettavasti taipumusta tyypittelyyn. "Tuo tykkää tuosta asiasta, joten se varmaan tykkää tuosta toisesta, saman kategorian asiasta myös."Niijoo. Jos on oikeaa mieltä asioista, niin saa olla rauhassa. Toisinajattelijat teloitetaan.
Mä en oo muuten ikinä kertonut poliittisia kantojani. Olen ottanut kantaa yksittäisiin asioihin. Mut mä oon suvakki sen takia, et persut on päättäneet niin. Joten se juna mun kohdalla sit meni jo.
Mekko antoi mulle kylmää olkapäätä.Mitä helee Algo??? Ekkönää haaveilekkaan mekosta????
No ehkä sun pitäis miettiä hetki jos toinnkin, että miksiMekko antoi mulle kylmää olkapäätä.
Ihmiset tulee kun on tullakseen, et sinä ole palstan napa!Kato, ne "kaikki" heräskin yhtä aikaa!!
Oon kuule miettiny pääni puhki enkä syytä oo keksiny.No ehkä sun pitäis miettiä hetki jos toinnkin, että miksi
Takasin asiaan ja haukkumaan haukuttavaa!Oon kuule miettiny pääni puhki enkä syytä oo keksiny.
Kiitos. Yritin saada ne muut keskustelut rauhoittuun, ettei mee ihan piloille. Ei ihan toiminu..Mä en hauku, päinvastoin, pidän sinusta, koska tuot omia näkökantoja esiin tässä persuuntuneessa keskustelympäristössä.
et leikien leiki perskärpästä
En mä ainakaan niin väitä. Puhuin "niistä", jotka seuraa sua. Ne kuulemma tykkää susta kovin paljon!en leiki perskärpästä
Ja siellä se koira älähti!et leiki
olet se
narskut kerjää ja rakastaa huomiotaMiten sä jaksat ja viitsit koko ajan keskittyä siihen että pidät itsesi kaikkien keskustelujen pääaiheena? Luulisi että edes joskus haluaisi puhua jostakin muustakin kuin vain itsestään.
mymmeli pilkkasi erästä joka teki pienen kirjoitusvirheen otsikkoon mutta hänellä ei ole mitään varaa koska hänen jokainen otsikkonsa on täynnä virheitä ja tekstistä puhumattakaanJa siellä se koira älähti!
Jep, lisäksi haukun muita. Olen suvakkitrumpfani.narskut kerjää ja rakastaa huomiota
ihanniinkuin trumppikin
Aika varma olen, et mymmelia pilkattiin ensin.mymmeli pilkkasi erästä joka teki pienen kirjoitusvirheen otsikkoon mutta hänellä ei ole mitään varaa koska hänen jokainen otsikkonsa on täynnä virheitä ja tekstistä puhumattakaan
Kellopeliappelsiini oli muuten todella sekava ja sairas elokuva.Appelsiinikellopeli!!
Enkä minä, en jaksa.Joo mut mä en sit niitä tuonu paikalle = mä en harmaile.
Hyvä plääni!Kiitos. Yritin saada ne muut keskustelut rauhoittuun, ettei mee ihan piloille. Ei ihan toiminu..
Onks noi persut samanlaisia irl?