Hei te "kaikki", jotka haukutte mua

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti

Onko hauskaa?

  • Kyllä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    0
Deleted member 149094
Emmä ees huomaa. Aina joku aukoo päätään, mutta nykyään ne on asiallisempia, jopa mukavia.




I'll tell you a secret.
Katsos ku mä oon persumyönteinen. Sillä mä pelastan nahkani tällä palstalla.
Niijoo. Jos on oikeaa mieltä asioista, niin saa olla rauhassa. Toisinajattelijat teloitetaan.
Mä en oo muuten ikinä kertonut poliittisia kantojani. Olen ottanut kantaa yksittäisiin asioihin. Mut mä oon suvakki sen takia, et persut on päättäneet niin. Joten se juna mun kohdalla sit meni jo.
 
Niijoo. Jos on oikeaa mieltä asioista, niin saa olla rauhassa. Toisinajattelijat teloitetaan.
Mä en oo muuten ikinä kertonut poliittisia kantojani. Olen ottanut kantaa yksittäisiin asioihin. Mut mä oon suvakki sen takia, et persut on päättäneet niin. Joten se juna mun kohdalla sit meni jo.
Juu mut toisaalta, ihmisillä on valitettavasti taipumusta tyypittelyyn. "Tuo tykkää tuosta asiasta, joten se varmaan tykkää tuosta toisesta, saman kategorian asiasta myös."

Mutta, muut eivät ole ajatuksenlukijoita. Jos sä oot esim.epätyypillinen suvakki (tykkäät öö Ohisalosta mutta et kaikista Emma Karin ajatuksista), niin ei muut sitä voi tietää.
Arvokeskusteluissa kieltämättä on hyvä, jos tietää minkä asian ihminen toinen on. Voi valita sanansa sen mukaan.

On helpompaa asennoitua, jos tietää että vastapuolella jossain topicissa on koko värisuora eli feministi-BLM-vegaani-setalainen, kuin epätyypillisempi jussi-fani-mutta feministinen-kepulainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
mymmeli pilkkasi erästä joka teki pienen kirjoitusvirheen otsikkoon mutta hänellä ei ole mitään varaa koska hänen jokainen otsikkonsa on täynnä virheitä ja tekstistä puhumattakaan
Aika varma olen, et mymmelia pilkattiin ensin.
Mut eipä sillä väliä. Lapsi on terve, kun se leikkii ja sairas, kun ei lopeta. Tuo mymmelin seuraaja ei ole lopettanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä