Hei te "kaikki", jotka haukutte mua

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti

Onko hauskaa?

  • Kyllä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ei

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    0
vierailija
No sulla pn jääny jo ihan traumaksi asti tunteisiin
Tiedätkö ystäväiseni miksi. Siksi että elin todella mieleltään sairaan ihmisen kanssa yli 20 vuotta. Mietin yön pimeinä tunteina kuinka voisin ottaa nirrin tältä besserwisseriltä pois. Onneksi en toteuttanut mitään suunnitelmia mutta jätin hänet. Myönnän olen traumatisoitunut ja kamalinta on se että koen ettei sinua pysty kukaan auttamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Deleted member 149094
Tiedätkö ystäväiseni miksi. Siksi että elin todella mieleltään sairaan ihmisen kanssa yli 20 vuotta. Mietin yön pimeinä tunteina kuinka voisin ottaa nirrin tältä besserwisseriltä pois. Onneksi en toteuttanut mitään suunnitelmia mutta jätin hänet. Myönnän olen traumatisoitunut ja kamalinta on se että koen ettei sinua pysty kukaan auttamaan.
Joten nyt purat, yli 20 vuotta tapahtumien jälkeen, traumojasi hakuukumalla muita anonyymisti jossain keskustelupalstoilla.. Miettimällä,kuinka nää vois tappaa.. Ja ne muut on sairaita!
Buahahhaaa!
 
vierailija
Joten nyt purat, yli 20 vuotta tapahtumien jälkeen, traumojasi hakuukumalla muita anonyymisti jossain keskustelupalstoilla.. Miettimällä,kuinka nää vois tappaa.. Ja ne muut on sairaita!
Buahahhaaa!
Hetkinen. Ensinnäkin en tunne sinua enkä sinun juttujasi. Jos väität todella sairastavasi kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sitten kysyt niin normaalisti kysymykseen vastataan. Vastasin rehellisesti koska olen puolestasi pahoillani että olet mielestäsi joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Nyt kuitenkin huomaan että et kykene käsittelemään asiaa järjellisesti tai et edes halua koska tämä tuntuu mukavasti täyttävän sinun tyhjiä päiviäsi. Niinpä lopetan keskustelun asiasta tähän ja toivotan sinulle kaikesta huolimatta hyvää jatkoa.
 
Deleted member 149094
Hetkinen. Ensinnäkin en tunne sinua enkä sinun juttujasi. Jos väität todella sairastavasi kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sitten kysyt niin normaalisti kysymykseen vastataan. Vastasin rehellisesti koska olen puolestasi pahoillani että olet mielestäsi joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Nyt kuitenkin huomaan että et kykene käsittelemään asiaa järjellisesti tai et edes halua koska tämä tuntuu mukavasti täyttävän sinun tyhjiä päiviäsi. Niinpä lopetan keskustelun asiasta tähän ja toivotan sinulle kaikesta huolimatta hyvää jatkoa.
Ai sä oot se, joka ensin öyhöttää ja sit yhtäkkiä vastaa "asiallisesti".
Se on tosi pikkumaista puuhastelua, jolla ei saavuta yhtään mitään.. Vai heijastuuko juuri se tappohalu siellä taustalla?
Musta tuntuu, et olen joutunut hyökkäyksen kohteeksi?? Johan nyt seitsemän sivua hyökkäystä todistaa, ettei täällä porukalla ole ihan kaikki jauhot pussissa! Ja turha selittää, että itse aloitit, terveet ei hyppää kaivoon käskystä.
 
Deleted member 149094
Siis ihan oikeesti!

Täällä ilkeilijät jakaa ihmisiä leireihin ja kutsuu jopa lisää porukkaa paikalle.

Ja sanoo olevansa aikuisia.

Eiks teil ole niinku mitään itsereflektiota?
Onhan toi nyt naurettavuuden huippua!
 
vierailija
Siis ihan oikeesti!

Täällä ilkeilijät jakaa ihmisiä leireihin ja kutsuu jopa lisää porukkaa paikalle.

Ja sanoo olevansa aikuisia.

Eiks teil ole niinku mitään itsereflektiota?
Onhan toi nyt naurettavuuden huippua!
Leireihin?? Miksi sä annat koko ajan harmaille syyn käydä kimppuusi ja sitten suutut kun he toteuttavat toiveesi? En ihan oikeasti ymmärrä? Katso miten muut käyttäytyvät ja koeta ottaa neuvosta vaari, sillä tavalla se loppuu.
 
Deleted member 149094
Ei nyt millään pahalla, mut miten sä Mulani suutut miehellesi? Onkse niinku...ööö....sirkkelillä vetelis öö Familonin untuvatyynyä hajalle?
Tai ku koiranpentu ja 16-pack vessapaperipakkaus kun omistaja on pois kotoa?

Tornado telttailualueella?
Älä ny luule, et mä oisin suuttunu, vaiks joku harmaa täällä niin väittää.
Kuten sanoin, vien öyhötyksen pois muista ketjuista, et on niinku oikee ja laillinen paikka haukkua mua, eikä häiritte muita keskusteluja.

Mä en muuten tappele miehen kans.. Kovin usein. Viimeksi meillä oli joku riita.. Oliskos ollut viime syksynä.. Vai edellisenä..?
Mä oon oikeesti tosi lutuinen ja rauhallinen persoona.. Lues näit mun juttui silleen lakonisen harmaalla "äänellä", niin pääset perille. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä