Hei tosta tuli mieleen, että pitäis ostaa taas pitkästä aikaa mokkatakki!en
mekko teki moc can
Tämä ketju loppuu nopeasti, kun sinä vain lopetat vastaamisen.ARVOISAT SEURAAJAT, ARVOISAT FANIT,
nyt jotain uutta kehiin, alkaa toi teidän uhritarina ja vollotus olla jo iänikuisen vanha juttu!
Hopi hopi!
Miks haluisin lopettaa aloittamani ketjun?Tämä ketju loppuu nopeasti, kun sinä vain lopetat vastaamisen.
It's up to you!
Mitäsäselität?Näin on. Jokaisella palaa päreet joskus, mutta ei täällä palstalla kukaan ole immuuni sille, että joskus omaa tietämystä korjaa asiaa tuntevampi. Ei siitä suuttua kannata. Mielipide on sit toinen asia, niitä mahtuu ja ne ei ole tiedon väärtti.
Katse tänne ja puhu mulle suoraan, pelkuri!!selevästi on
justiinsa siitä syystä et kykene lopettamaan, huomion rakastus ym ym poikkeavaa
Tiedätkö ystäväiseni miksi. Siksi että elin todella mieleltään sairaan ihmisen kanssa yli 20 vuotta. Mietin yön pimeinä tunteina kuinka voisin ottaa nirrin tältä besserwisseriltä pois. Onneksi en toteuttanut mitään suunnitelmia mutta jätin hänet. Myönnän olen traumatisoitunut ja kamalinta on se että koen ettei sinua pysty kukaan auttamaan.No sulla pn jääny jo ihan traumaksi asti tunteisiin
Minun pitää myös, entinen halkesi selästä.Hei tosta tuli mieleen, että pitäis ostaa taas pitkästä aikaa mokkatakki!
Niin ja mekko mitään ole tehnyt väärin!!
Joten nyt purat, yli 20 vuotta tapahtumien jälkeen, traumojasi hakuukumalla muita anonyymisti jossain keskustelupalstoilla.. Miettimällä,kuinka nää vois tappaa.. Ja ne muut on sairaita!Tiedätkö ystäväiseni miksi. Siksi että elin todella mieleltään sairaan ihmisen kanssa yli 20 vuotta. Mietin yön pimeinä tunteina kuinka voisin ottaa nirrin tältä besserwisseriltä pois. Onneksi en toteuttanut mitään suunnitelmia mutta jätin hänet. Myönnän olen traumatisoitunut ja kamalinta on se että koen ettei sinua pysty kukaan auttamaan.
Niitä voi varmaan saada nyt kesää vasten alesta.Minun pitää myös, entinen halkesi selästä.
Hetkinen. Ensinnäkin en tunne sinua enkä sinun juttujasi. Jos väität todella sairastavasi kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sitten kysyt niin normaalisti kysymykseen vastataan. Vastasin rehellisesti koska olen puolestasi pahoillani että olet mielestäsi joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Nyt kuitenkin huomaan että et kykene käsittelemään asiaa järjellisesti tai et edes halua koska tämä tuntuu mukavasti täyttävän sinun tyhjiä päiviäsi. Niinpä lopetan keskustelun asiasta tähän ja toivotan sinulle kaikesta huolimatta hyvää jatkoa.Joten nyt purat, yli 20 vuotta tapahtumien jälkeen, traumojasi hakuukumalla muita anonyymisti jossain keskustelupalstoilla.. Miettimällä,kuinka nää vois tappaa.. Ja ne muut on sairaita!
Buahahhaaa!
Ai sä oot se, joka ensin öyhöttää ja sit yhtäkkiä vastaa "asiallisesti".Hetkinen. Ensinnäkin en tunne sinua enkä sinun juttujasi. Jos väität todella sairastavasi kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sitten kysyt niin normaalisti kysymykseen vastataan. Vastasin rehellisesti koska olen puolestasi pahoillani että olet mielestäsi joutunut hyökkäyksen kohteeksi. Nyt kuitenkin huomaan että et kykene käsittelemään asiaa järjellisesti tai et edes halua koska tämä tuntuu mukavasti täyttävän sinun tyhjiä päiviäsi. Niinpä lopetan keskustelun asiasta tähän ja toivotan sinulle kaikesta huolimatta hyvää jatkoa.
Leireihin?? Miksi sä annat koko ajan harmaille syyn käydä kimppuusi ja sitten suutut kun he toteuttavat toiveesi? En ihan oikeasti ymmärrä? Katso miten muut käyttäytyvät ja koeta ottaa neuvosta vaari, sillä tavalla se loppuu.Siis ihan oikeesti!
Täällä ilkeilijät jakaa ihmisiä leireihin ja kutsuu jopa lisää porukkaa paikalle.
Ja sanoo olevansa aikuisia.
Eiks teil ole niinku mitään itsereflektiota?
Onhan toi nyt naurettavuuden huippua!
Edellisen ostin 20 vuotta sitten kirppariltaNiitä voi varmaan saada nyt kesää vasten alesta.
VIERAILIJALeireihin?? Miksi sä annat koko ajan harmaille syyn käydä kimppuusi ja sitten suutut kun he toteuttavat toiveesi? En ihan oikeasti ymmärrä? Katso miten muut käyttäytyvät ja koeta ottaa neuvosta vaari, sillä tavalla se loppuu.
Piiri ei ole leiriVIERAILIJA
Tänään 15:23
mec ko on klik cannut itsensä ulos eräästä piiristä
syy n@ii vius ja johd@ teltavuus
No mitäs tämä on?
Se on sama merkitys tässä asiassa.Piiri ei ole leiri
FINE!Se on sama merkitys tässä asiassa.
Älä ny luule, et mä oisin suuttunu, vaiks joku harmaa täällä niin väittää.Ei nyt millään pahalla, mut miten sä Mulani suutut miehellesi? Onkse niinku...ööö....sirkkelillä vetelis öö Familonin untuvatyynyä hajalle?
Tai ku koiranpentu ja 16-pack vessapaperipakkaus kun omistaja on pois kotoa?
Tornado telttailualueella?
Harmaat leimaa ja maalittaa kuule ihan ilman syytäkin. Eiks oo vaan rehellistä antaa sille oikee tila?Leireihin?? Miksi sä annat koko ajan harmaille syyn käydä kimppuusi ja sitten suutut kun he toteuttavat toiveesi? En ihan oikeasti ymmärrä? Katso miten muut käyttäytyvät ja koeta ottaa neuvosta vaari, sillä tavalla se loppuu.
Ja sä määräät senkin, miten haukkuminen pitää ottaa vastaan? Kiltisti ja hiljaa??? Et jokaista voi sit haukkuu vähän vuorotellen, eikä kellään oo oikeutta puolustaa tai haukkua vadtaan?Palstiksesta on tehty myös haukkumisketju, mutta otti asian rennommin kuin Mulaani.