Mä oon niin pahoillani!Meidän odotus päättyi varhaisultraan tänään. Sykettä ei löytynyt ja alkio oli liian pieni viikkoihin nähden :/
Onnea rosmarin ja tsemppiä teille kaikille kuitenkin odotukseen
Meidän odotus päättyi varhaisultraan tänään. Sykettä ei löytynyt ja alkio oli liian pieni viikkoihin nähden :/
Onnea rosmarin ja tsemppiä teille kaikille kuitenkin odotukseen
Neuvolassa ne laskee viikot kuukautisten mukaan heidän omalla laskurilla. Minullakin on nyt neuvolan laskujen mukaan viikot 9+6 ja omien laskujen mukaan 9+2 koska olen tikuttanut oviksen ja kierto on yleensäkin pidempi kuin se minkä mukaan neuvolassa lasketaan. Nt-ultrassa sitten vaihdetaan laskettuaika jos tarve vaatii, muutaman päivän heiton vuoksi eivät sitä muuta vaan sit mennään sen neuvolan laskun mukaan. Sinullakin kun heittoa on noin vähän niin siksi pysyvät varmaan tuossa neuvolan laskemassa.Mulle on tänään tullut ihan erilaisia alavatsakipuja. Kipu on jatkuvaa ja kokoaikaista menkkamaista kipua. Aikaisemmin kivut on olllut vihlovaa ja lyhytaikaista. Nyt alkoi taas hieman pelottaa. Ultrasta aikaa 10pv.
Kävin muuten myös ekassa neuvolassa ja siitä ei jäänyt kovin hyvä maku ainakaan nyt ekalla kerralla. Terveydenhoitaja ei tiennyt mitään kilpirauhasen vajaatoiminnasta vaan jostain kirjasta yritti aiheesta lukea.. ei tullut kovin vakuuttavaa kuvaa neuvolassa myös annettiin easkauden kestoksi niin, että nyt olisi jo 8+6 vaikka ultran perusteella vasta 8+3. Tämä hoitaja ei ymmärtänyt, että ei hedelmöittyminen ole tapahtunut samana päivänä irroituspiikin laittamisen kanssa.
Mulla ei oikeestaan enää kuvotustakaan juuri ole. Mulla tänään 9+0. Eli päivän sua edellä mulla vointi väsymystä lukuunottamatta on ihan hyvä vähän jännittää edelleen, kun vielä on matkaa turvallisempiin viikkoihin, mutta vähän parempi ja luottavaisempi fiilis on ollut sen varhaisultran jälkeenMä kans vähän mietin, jos tähän raskauteen ostaisi dopplerin. Aiemmissa ei ole ollut, mut nyt esikoinen, 3v, varmaan haluaisi osallistua kuuntelemalla vauvan ääniä. Kauheesti tykkää katsoa preglifen vauvakuvia.
Täällä olo on kohentunut todella paljon! Huono olo ja ällötys vaivaa, mut pahin taitaa olla ohi, i hope. Edelleenkään en pysty hirveästi liikkumaan, mut paikoillaan ja kokoajan syöden olo on hyvä. Energiaa alkaa myös olla vähän enemmän ja olen kuopuksen kanssa jaksanut touhuta vähän enemmän
Huomenna olis 9+0, ens viikolla ensimmäinen neuvola. Vähän turhauttaa mennä sinne, kun kuitenkin ihan tuoreessa muistissa kaikki..eikä siellä kuunnella sydänääniä tms.
Mites muilla sujuu?
Mä en jotenkin vieläkään uskalla liittyä ryhmiin. Ehkä 12+1 tapahtuvan ultran jälkeen olisin siihen tarpeeks valmis ja kerännyt rohkeuttaootteko muuten jo liittynyt johonkin fb vauva 2021 -ryhmään tai lokakuisten -ryhmään?
Mä oon molemmissa raskauksissa suojellut omaa mieltä ja liittynyt vasta synnytyksen jälkeen isoihin ryhmiin. Pienissä oon ollut rv12 alkaen ja ne on ollut ihan parhaita tukiryhmiä