Kyllä sananvapaus ja tasa-arvo liittyvät toisiinsa saumattomasti. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa (jos siis puhutaan sukupuolten tasa-arvosta) ei toinen sukupuoli ole sen suojatumpi kuin toinenkaan. Naisten sukupuolielimet eivät ole mitään ylimaallisia ja pyhiä, vaikka kieltämättä sekä kauniita että muutenkin innostavia ovatkin. MInä en voi sinua kieltää mistään aiheesta keskustelemasta, etkä sinäkään minua, edes siitä rakkaasta römpsästäsi. Terveisiä sinne (numeroa väärän kokoisiin?) pikkareihin!
Naisten parkkipaikat ovat yksinkertaisesti puhdas osoitus epätasa-arvosta. Nehän osoittavat, että naiset ovat paikkojen suunnitelijoiden mielestä hyysättäviä tai ajotaidottomia surkimuksia. Jos rikollisuus parkkihallissa ovat ongelma, asia hoituu poistamalla ongelmien aiheuttajat, ei paikkaamalla seurauksia.
Onneksi tunnen asiakeskusteluun pystyviä feministejä, muuten tämä sanailu kanssasi saisi minut surulliseksi.
Sä sotket taas asioita. Vaadit jotain ihme oikeutta puhua just nimenomaan mun alapäästä, et yleisesti sukupuolista, tai yleisesti pimpsoista.
Sä latelit, että sun pitää saada puhua mun pimpsasta, ja että mä en saa puhua tasa-arvosta. Et älä tuu mulle saarnaamaan siitä, mitä itte teet.
Toi, et pitää saada puhuu toisen pimpsasta väkisin, vaikka kaikki kakskytä muuta puhuu jo toisista aiheista ja puheenaiheen vaihtoakin on pyydetty, on muuten seksuaalista häirintää. Tommonen, et sun pitää saada puhua mun pimpsasta, koska pimpsat on kauniita, on samaa settiä, kuin että vähäpukeiset naiset saa raiskata, koska näyttävät haluttavilta.
Tiäks, jos keskustelu tekee sut surulliseksi, niin lopeta. Ei sun ole pakko jutella mun kanssa, kaikken vähiten mun pimpsasta, kuten jo aiemmin mainitsin.
Eiköhän mun römpsä ole nyt käsitelty. Jos tahdot jatkaa aiheesta, aloita ihmeessä oma ketju aiheesta. En usko, että ketään täällä kiinnostaa tää aihe.