Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No esim. hiihtämistä, luistelemista, lumihangessa pyörimistä, avantouimista, lumilinnan tekoa, lumisotaa, lumikengillä metsissä samoilua, pilkkimistä, laskettelemista, pulkkailua, puunkaatohommia, kutomista...
Pakkaslumesta ei saa tehtyä lumipalloja sotaa varten ja lumilinnan teko voi olla vaarallista, jos linna lossaa....ja sehän lossaa....niin kerta.
Mutta annetaan sulle vaikkapa lumipesu?:geek:

• Vau!
Reactions: KalaMies
Ilman hanskoja saa tehtyä

Ja saathan sä yrittää antaa mulle lumipesut, mutta lumisotahommissa kannatan tasa-arvoa
Mä lennän kuin leppäkeihäs hankeen ennenkun kerkeen hihkasta heippoja sulle:eek:
Paitsi sitten en, jos roosa ja mekko tuloovat auttamahan...sillon lennät sinä yhtä liukkaasti ku ruutiksen tappivanukkaat aamuauringon loisteessa. :giggle:

Mä lennän kuin leppäkeihäs hankeen ennenkun kerkeen hihkasta heippoja sulle
Paitsi sitten en, jos roosa ja mekko tuloovat auttamahan...sillon lennät sinä yhtä liukkaasti ku ruutiksen tappivanukkaat aamuauringon loisteessa.
No ompa jotaki mitä odottaa, siis ei ne ruutiksen vanukkaat vaan se, kun te daamit annatte mulle kyytiä :cool:

Nyt sä sekoittelet sananvapautta ja tasa-arvoa keskenään. Kokeiles päättää jo, että millä aiot mennä. En muuten puhunut omista alusvaatteista, vaan alusvaateko'ista yleensä. Ja siitä on aika pitkä matka henkilökohtaisiin pimppikuviin.
Etkä tietenkään ymmärtänyt, sun mielestä sulla on oikeus sanoa ihan mitä tahansa ihan kelle tahansa, eikä kukaan saa siitä mainita. Etkä puhunut feministin römpsästä, vaan edelleen minun römpsästä. Mulla on siihen muuten omistusoikeus, ja jos en välitä nähdä sulta siitä kommentteja, niin kuinka hemmetin vaikeeta voi olla vaan olla puhumatta siitä? Ihan silleen tasa-arvon nimissä, kun sitä niin naama soikeena toitotat.

Et näe mielkkääksi puhua tasa-arvosta keskustelussa, joissa puhutaan naisten parkkipaikoista? Et näe syytä keskustella tasa-arvosta, kun siitä muut puhuu? No jätä sitten keskustelematta, ja puhu jostain muusta! Pakkoko se on silloin tunkea keskusteluun, jos aihe ei miellytä!

Mä sekoilen? Oletko lukenut omia tekstejäs yhtään? Ota kylliu ottastas, ehkä näät paremmin. Jakelet sääntöjä, et sun pitää saada puhuu mun römpsästä, mut mä en si saakkaan puhuu tasa-arvosta. Mitä muuta herra ajatteli ladella säännöksiksi.
Kyllä sananvapaus ja tasa-arvo liittyvät toisiinsa saumattomasti. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa (jos siis puhutaan sukupuolten tasa-arvosta) ei toinen sukupuoli ole sen suojatumpi kuin toinenkaan. Naisten sukupuolielimet eivät ole mitään ylimaallisia ja pyhiä, vaikka kieltämättä sekä kauniita että muutenkin innostavia ovatkin. MInä en voi sinua kieltää mistään aiheesta keskustelemasta, etkä sinäkään minua, edes siitä rakkaasta römpsästäsi. Terveisiä sinne (numeroa väärän kokoisiin?) pikkareihin!

Naisten parkkipaikat ovat yksinkertaisesti puhdas osoitus epätasa-arvosta. Nehän osoittavat, että naiset ovat paikkojen suunnitelijoiden mielestä hyysättäviä tai ajotaidottomia surkimuksia. Jos rikollisuus parkkihallissa ovat ongelma, asia hoituu poistamalla ongelmien aiheuttajat, ei paikkaamalla seurauksia.

Onneksi tunnen asiakeskusteluun pystyviä feministejä, muuten tämä sanailu kanssasi saisi minut surulliseksi.

Kyllä sananvapaus ja tasa-arvo liittyvät toisiinsa saumattomasti. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa (jos siis puhutaan sukupuolten tasa-arvosta) ei toinen sukupuoli ole sen suojatumpi kuin toinenkaan. Naisten sukupuolielimet eivät ole mitään ylimaallisia ja pyhiä, vaikka kieltämättä sekä kauniita että muutenkin innostavia ovatkin. MInä en voi sinua kieltää mistään aiheesta keskustelemasta, etkä sinäkään minua, edes siitä rakkaasta römpsästäsi. Terveisiä sinne (numeroa väärän kokoisiin?) pikkareihin!

Naisten parkkipaikat ovat yksinkertaisesti puhdas osoitus epätasa-arvosta. Nehän osoittavat, että naiset ovat paikkojen suunnitelijoiden mielestä hyysättäviä tai ajotaidottomia surkimuksia. Jos rikollisuus parkkihallissa ovat ongelma, asia hoituu poistamalla ongelmien aiheuttajat, ei paikkaamalla seurauksia.

Onneksi tunnen asiakeskusteluun pystyviä feministejä, muuten tämä sanailu kanssasi saisi minut surulliseksi.
Joo mutta käytöstavat. Et sä saa ruveta analysoimaan kenenkään naisen rämemajavaa, kuten kukaan ei saa alkaa pohtimaan palstalla sun sukukalleuksiesi kokoa ja näköä.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä