Meillä myös -26 aamulla.Huomenta!
Sitä olisi sellainen rapea -26.5
Talvi taitaa tästä vasta alkaa.
No, sunnuntaina pitäis mennä plussan puolelle...
Meillä myös -26 aamulla.Huomenta!
Sitä olisi sellainen rapea -26.5
Jaa-a, jos tolta teinipojalta kysyisit niin ois vaihtamassa mammaa varmaan joka toinen päivä.Niinpä...kokeiles ehdottaa moista...siis noita parkkipaikkoja
Oispa mulla ollut sun kaltanen äitiiii!!
Miten se muuten nukkui ilman nukkunallekännyä?Jaa-a, jos tolta teinipojalta kysyisit niin ois vaihtamassa mammaa varmaan joka toinen päivä.
väkisinkin alkaa kohta hellittää kun aurinko nousee joka päivä vähän korkeammalleMeillä myös -26 aamulla.
Talvi taitaa tästä vasta alkaa.
No, sunnuntaina pitäis mennä plussan puolelle...
Kysyin aamulla, virnuili vaan. Mutta aika virkeän oloinen oli.Miten se muuten nukkui ilman nukkunallekännyä?
Juu. Mut on tää ollu sään puolesta kivoin ja nätein talvi varmaan 5 vuoteen.väkisinkin alkaa kohta hellittää kun aurinko nousee joka päivä vähän korkeammalle
nätein joo, mutta on ollut vähän turhan kylmääJuu. Mut on tää ollu sään puolesta kivoin ja nätein talvi varmaan 5 vuoteen.
niimpä, sähköäkin mennyt niin että heikoimpia hirvittääV.ittumaisen kylmä talvi, sanoisin.
Määäää! *pakkaa*Mä tykkään kylmästä. Se on helpompaa kuin kuumuus. Kuka tahtoo tehdä vaihtarit?
Meen ihan just juomaan partsulle lattea.. Hmm.. Siis maitokahvetta.. Kuunteleen lintuja ja nauttiin auringonsäteistä.
sopiva kylmyys on ihan jeppis mutta kun elävähoppea laskee alle -15 piirun niin ei ole enää kivaaMä tykkään kylmästä. Se on helpompaa kuin kuumuus. Kuka tahtoo tehdä vaihtarit?
Meen ihan just juomaan partsulle lattea.. Hmm.. Siis maitokahvetta.. Kuunteleen lintuja ja nauttiin auringonsäteistä.
Kesä ja Hossa <3jossain Hossan huitteilla on ollut niin kylmää että sahapukkikin nostelee liiterissä kylmissään jalkojaan
Joo. Mut sit taas -40jälkeen ei enää tunnu missään!sopiva kylmyys on ihan jeppis mutta kun elävähoppea laskee alle -15 piirun niin ei ole enää kivaa
-10...-3 olis hyvä
Meidän mittari muuten loppuu -20. Sitä kylmemmäksi ei sit vissiin voi mennä.Täällä on ollut pari viime viikkoa niin kylmää, että piti laittaa kaksi lämpömittaria peräkkäin, että sai alimmaiset lukemat.
Sananvapayuden idea on nimenomaan siinä, että on lupa sanoa sellaistakin, mikä saattaa loukata. Tässä tapauksessa en tuota osannut aavistaa, koska itse aloitit sen vitsin heittämisen alusvaatteistasi. Minä tyhmänä tartuin mukaan, enkä ymmärtänyt, että feministin römpsä on se-josta-ei-saa-puhua.Tasa-arvoisessa ajatuksessa ehkä pitäisi ottaa huomioon se kuuntelevakin osapuoli eikä vain omat ajatukset.
Puhuit minun haarakiilastani, etkä yleisesti mistään. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa saan sanoa sinulle silloin, että syötä minikyrpäs sioille, koska et tiedä siitä mitään.
En tietenkään puhunut mistään eurooppalaisvessoista (enkä niin sanonutkaan) vaan ihan kotimaisista voimaantuvista naisopiskelijoista ja yliopistojen vessoista. Sinulla ei ilmeisesti vuosiin (koskaan?) ole ollut kosketusta suomalaisiin korkeakouluopiskelijoihin?En tahdo tietää, onko mielestäsi naisilla ollut aina tasa-arvo Suomessa vai onko miehet antaneet sen niille, vai mitä ton sun olettaman taustalla on. Junajuttu oli muistaakseni briteistä. Eks sä ite puhunu euroopan tasa-arvovessoista, mut nyt hyppäät Suomeen, kun luulet perustelevasi sillä jotain.. No, raiskaus oli Suomessakin naisen vika, jos se oli pukeutunut väärin. Milloinkas se alkoi muuttua.. 80-luvulla? Ja arvaa, just niiden ilkeiden feministiakkojen takia, jotka vasti naisia sinne armeijaan. Kersantti karoliina, ole hyvä.
Piti oikein googlata, kuinka asteikot vaihtelevat myyntimaan mukaan. Ja kyllä, noita vajaanäyttöisiä lämpömittareita on paljonkin tarjolla.Meidän mittari muuten loppuu -20. Sitä kylmemmäksi ei sit vissiin voi mennä.
Nyt sä sekoittelet sananvapautta ja tasa-arvoa keskenään. Kokeiles päättää jo, että millä aiot mennä. En muuten puhunut omista alusvaatteista, vaan alusvaateko'ista yleensä. Ja siitä on aika pitkä matka henkilökohtaisiin pimppikuviin.Sananvapayuden idea on nimenomaan siinä, että on lupa sanoa sellaistakin, mikä saattaa loukata. Tässä tapauksessa en tuota osannut aavistaa, koska itse aloitit sen vitsin heittämisen alusvaatteistasi. Minä tyhmänä tartuin mukaan, enkä ymmärtänyt, että feministin römpsä on se-josta-ei-saa-puhua.
Tuo sialle syöttämistoivotus on ihan ok, jos noin itseäsi haluat ilmaista. Se kertoo paljon huumorintajustasi.
En tietenkään puhunut mistään eurooppalaisvessoista (enkä niin sanonutkaan) vaan ihan kotimaisista voimaantuvista naisopiskelijoista ja yliopistojen vessoista. Sinulla ei ilmeisesti vuosiin (koskaan?) ole ollut kosketusta suomalaisiin korkeakouluopiskelijoihin?
Jostakin syystä ajattelusi ja ilmaisusi sekoaa kun tuo feministivaiheesi pääsee esille. En näe mielekkääksi ryhtyä tässä ruveta ruotimaan tasa-arvon historiaa Suomessa, raiskauksia tai asevelvollisuutta. Jos noista haluat kanssani keskustella, aloita uusi ketju.
päiväpanon aika?Moro,kotona ollaan. Töistä kävelin kirjastoon ja kävin lidlistä ostamassa seitiä.
Päiväkahveet juotu ja nyt lämmitelemään peiton alle.
Pakkanen lauhtui -18.
Joo, siinähän hyvin lämpiääpäiväpanon aika?
jos sulla on sellaset villaset reisiin asti yltävät sukat niin laita ne sukkanauhaliivin kanssa ettei sun kylmät koivet jäädytä isäntääJoo, siinähän hyvin lämpiää