Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
mu eihän uidessa oikeastaan edes tarvitse vaatteita.

Joku voisi keksiä sellaisen "mekon" joka laitetaan päälle kun aiotaan mennä uimaan. Sit ku astelee veteen ni se nousee ja jää kellumaan pinnalle. Kun haluaa takaisin rannalle ni vaan sujahdetaan siihen omaan "mekkoon" takaisin ja hmma hanskassa.

toki mekko pitää olla jotenkin liitetty vaikka kädessä pidettävään rannekkeeseen etteivät pervopertit pääse pöllimään niitä ja aiheuttamaan ikäviä vastentahtoisia nakuilutilanteista.

Euroopassa on joissain maissa omia parkkipaikkoja naisille ovien läheisyydessä. Musta se oli siisti juttu, kunnes joku kertoi, et ne on siinä siksi, et naiset pääsee juokseen nopeemmin karkuun, kun joku aikoo köydä niiden päälle.
Mä veikkaan, että täällä ei toimis tuollaset paikat...moni saattais olettaa, että naisia pidettäis heikompina ja vaatisivat samat paikat takaisin kuin miehille.
Nimenomaan, eihän yliopistojen tiedostaville opiskelijanaisille enää kelpaa edes naisten vessat vaan pitää olla yhteiset.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Teinipoika on viime viikkoina valvonu kännykällään liian myöhään, n.1 aikaan yöllä ja ollu väsynyt koulussa, ja päätin takavarikoida klo 23 jälkeen kännykän yöksi. Kerroin perustelut sille, ja hän marmatti mun päätöksestä. Sanoi että tarttee kännykkää nukahtamisen tueksi.

Keskustelu meni sit näin.
P: Mä en saa unta nyt!
Mä: Kyllä ihmiskunta on osannu nukahtaa ilman kännykkää ennenki.
P: No mä valvon sit koko yön...
Mä otin ilkikurisen lässyroolin: peittelin pojan, taputin poskelle ja sanoin sit "Äitin pikku nallekarhu käy nyt nukkumaan!"
Poika potkaisi peiton pois, ja sanoi: Vittu.
Mä: Nallekarhut ei hoe vittua. Hyvää yötä!

Hiljaista on ollu huoneessaan...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä