Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tasa-arvoisessa ajatuksessa ehkä pitäisi ottaa huomioon se kuuntelevakin osapuoli eikä vain omat ajatukset.
Puhuit minun haarakiilastani, etkä yleisesti mistään. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa saan sanoa sinulle silloin, että syötä minikyrpäs sioille, koska et tiedä siitä mitään.
Sananvapayuden idea on nimenomaan siinä, että on lupa sanoa sellaistakin, mikä saattaa loukata. Tässä tapauksessa en tuota osannut aavistaa, koska itse aloitit sen vitsin heittämisen alusvaatteistasi. Minä tyhmänä tartuin mukaan, enkä ymmärtänyt, että feministin römpsä on se-josta-ei-saa-puhua.
Tuo sialle syöttämistoivotus on ihan ok, jos noin itseäsi haluat ilmaista. Se kertoo paljon huumorintajustasi.

En tahdo tietää, onko mielestäsi naisilla ollut aina tasa-arvo Suomessa vai onko miehet antaneet sen niille, vai mitä ton sun olettaman taustalla on. Junajuttu oli muistaakseni briteistä. Eks sä ite puhunu euroopan tasa-arvovessoista, mut nyt hyppäät Suomeen, kun luulet perustelevasi sillä jotain.. No, raiskaus oli Suomessakin naisen vika, jos se oli pukeutunut väärin. Milloinkas se alkoi muuttua.. 80-luvulla? Ja arvaa, just niiden ilkeiden feministiakkojen takia, jotka vasti naisia sinne armeijaan. Kersantti karoliina, ole hyvä.
En tietenkään puhunut mistään eurooppalaisvessoista (enkä niin sanonutkaan) vaan ihan kotimaisista voimaantuvista naisopiskelijoista ja yliopistojen vessoista. Sinulla ei ilmeisesti vuosiin (koskaan?) ole ollut kosketusta suomalaisiin korkeakouluopiskelijoihin?

Jostakin syystä ajattelusi ja ilmaisusi sekoaa kun tuo feministivaiheesi pääsee esille. En näe mielekkääksi ryhtyä tässä ruveta ruotimaan tasa-arvon historiaa Suomessa, raiskauksia tai asevelvollisuutta. Jos noista haluat kanssani keskustella, aloita uusi ketju.

Meidän mittari muuten loppuu -20. Sitä kylmemmäksi ei sit vissiin voi mennä.
Piti oikein googlata, kuinka asteikot vaihtelevat myyntimaan mukaan. Ja kyllä, noita vajaanäyttöisiä lämpömittareita on paljonkin tarjolla.
Otaksuin aiemmin, että olet tällä hetkellä Ranskassa tai Saksassa. Tuo lämpömittarin asteikko viittaa pikemminkin Espanjaan, Portugaliin, Kreikkaan tai ehkä Italiaan?

Deleted member 149094
Sananvapayuden idea on nimenomaan siinä, että on lupa sanoa sellaistakin, mikä saattaa loukata. Tässä tapauksessa en tuota osannut aavistaa, koska itse aloitit sen vitsin heittämisen alusvaatteistasi. Minä tyhmänä tartuin mukaan, enkä ymmärtänyt, että feministin römpsä on se-josta-ei-saa-puhua.
Tuo sialle syöttämistoivotus on ihan ok, jos noin itseäsi haluat ilmaista. Se kertoo paljon huumorintajustasi.

En tietenkään puhunut mistään eurooppalaisvessoista (enkä niin sanonutkaan) vaan ihan kotimaisista voimaantuvista naisopiskelijoista ja yliopistojen vessoista. Sinulla ei ilmeisesti vuosiin (koskaan?) ole ollut kosketusta suomalaisiin korkeakouluopiskelijoihin?

Jostakin syystä ajattelusi ja ilmaisusi sekoaa kun tuo feministivaiheesi pääsee esille. En näe mielekkääksi ryhtyä tässä ruveta ruotimaan tasa-arvon historiaa Suomessa, raiskauksia tai asevelvollisuutta. Jos noista haluat kanssani keskustella, aloita uusi ketju.
Nyt sä sekoittelet sananvapautta ja tasa-arvoa keskenään. Kokeiles päättää jo, että millä aiot mennä. En muuten puhunut omista alusvaatteista, vaan alusvaateko'ista yleensä. Ja siitä on aika pitkä matka henkilökohtaisiin pimppikuviin.
Etkä tietenkään ymmärtänyt, sun mielestä sulla on oikeus sanoa ihan mitä tahansa ihan kelle tahansa, eikä kukaan saa siitä mainita. Etkä puhunut feministin römpsästä, vaan edelleen minun römpsästä. Mulla on siihen muuten omistusoikeus, ja jos en välitä nähdä sulta siitä kommentteja, niin kuinka hemmetin vaikeeta voi olla vaan olla puhumatta siitä? Ihan silleen tasa-arvon nimissä, kun sitä niin naama soikeena toitotat.

Et näe mielkkääksi puhua tasa-arvosta keskustelussa, joissa puhutaan naisten parkkipaikoista? Et näe syytä keskustella tasa-arvosta, kun siitä muut puhuu? No jätä sitten keskustelematta, ja puhu jostain muusta! Pakkoko se on silloin tunkea keskusteluun, jos aihe ei miellytä!

Mä sekoilen? Oletko lukenut omia tekstejäs yhtään? Ota kylliu ottastas, ehkä näät paremmin. Jakelet sääntöjä, et sun pitää saada puhuu mun römpsästä, mut mä en si saakkaan puhuu tasa-arvosta. Mitä muuta herra ajatteli ladella säännöksiksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä