Nyt sä sekoittelet sananvapautta ja tasa-arvoa keskenään. Kokeiles päättää jo, että millä aiot mennä. En muuten puhunut omista alusvaatteista, vaan alusvaateko'ista yleensä. Ja siitä on aika pitkä matka henkilökohtaisiin pimppikuviin.
Etkä tietenkään ymmärtänyt, sun mielestä sulla on oikeus sanoa ihan mitä tahansa ihan kelle tahansa, eikä kukaan saa siitä mainita. Etkä puhunut feministin römpsästä, vaan edelleen minun römpsästä. Mulla on siihen muuten omistusoikeus, ja jos en välitä nähdä sulta siitä kommentteja, niin kuinka hemmetin vaikeeta voi olla vaan olla puhumatta siitä? Ihan silleen tasa-arvon nimissä, kun sitä niin naama soikeena toitotat.
Et näe mielkkääksi puhua tasa-arvosta keskustelussa, joissa puhutaan naisten parkkipaikoista? Et näe syytä keskustella tasa-arvosta, kun siitä muut puhuu? No jätä sitten keskustelematta, ja puhu jostain muusta! Pakkoko se on silloin tunkea keskusteluun, jos aihe ei miellytä!
Mä sekoilen? Oletko lukenut omia tekstejäs yhtään? Ota kylliu ottastas, ehkä näät paremmin. Jakelet sääntöjä, et sun pitää saada puhuu mun römpsästä, mut mä en si saakkaan puhuu tasa-arvosta. Mitä muuta herra ajatteli ladella säännöksiksi.