Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Kyllä sananvapaus ja tasa-arvo liittyvät toisiinsa saumattomasti. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa (jos siis puhutaan sukupuolten tasa-arvosta) ei toinen sukupuoli ole sen suojatumpi kuin toinenkaan. Naisten sukupuolielimet eivät ole mitään ylimaallisia ja pyhiä, vaikka kieltämättä sekä kauniita että muutenkin innostavia ovatkin. MInä en voi sinua kieltää mistään aiheesta keskustelemasta, etkä sinäkään minua, edes siitä rakkaasta römpsästäsi. Terveisiä sinne (numeroa väärän kokoisiin?) pikkareihin!

Naisten parkkipaikat ovat yksinkertaisesti puhdas osoitus epätasa-arvosta. Nehän osoittavat, että naiset ovat paikkojen suunnitelijoiden mielestä hyysättäviä tai ajotaidottomia surkimuksia. Jos rikollisuus parkkihallissa ovat ongelma, asia hoituu poistamalla ongelmien aiheuttajat, ei paikkaamalla seurauksia.

Onneksi tunnen asiakeskusteluun pystyviä feministejä, muuten tämä sanailu kanssasi saisi minut surulliseksi.
Sä sotket taas asioita. Vaadit jotain ihme oikeutta puhua just nimenomaan mun alapäästä, et yleisesti sukupuolista, tai yleisesti pimpsoista.

Sä latelit, että sun pitää saada puhua mun pimpsasta, ja että mä en saa puhua tasa-arvosta. Et älä tuu mulle saarnaamaan siitä, mitä itte teet.

Toi, et pitää saada puhuu toisen pimpsasta väkisin, vaikka kaikki kakskytä muuta puhuu jo toisista aiheista ja puheenaiheen vaihtoakin on pyydetty, on muuten seksuaalista häirintää. Tommonen, et sun pitää saada puhua mun pimpsasta, koska pimpsat on kauniita, on samaa settiä, kuin että vähäpukeiset naiset saa raiskata, koska näyttävät haluttavilta.

Tiäks, jos keskustelu tekee sut surulliseksi, niin lopeta. Ei sun ole pakko jutella mun kanssa, kaikken vähiten mun pimpsasta, kuten jo aiemmin mainitsin.

Eiköhän mun römpsä ole nyt käsitelty. Jos tahdot jatkaa aiheesta, aloita ihmeessä oma ketju aiheesta. En usko, että ketään täällä kiinnostaa tää aihe.

Deleted member 149094
kyllä miestä saa sanoa pienimunaiseksi tai jopa munattomaksi vaikka ei olisi tätä ikinä edes nähnyt

nim. ajellaan me bemarillaaaaaaa
Pienimunaisuus ja munattomuus taitaa itseasiassa olla luonteenlaatuja. Ei niinkään fyysisiä ominaisuuksia. Vähän, kuin pienisieluisuus tai isoegoisuus.

Enkä mä nyt tiedä, kannattaako tuota niin syvällisesti pohtia, onko housujen sisällön ja auton koon välillä yhteyttä. Enemmänhän sitä autossa aikaa viettää.. et jos oltais praktisia ja ajateltais sen kautta asiaa... :)

Pienimunaisuus ja munattomuus taitaa itseasiassa olla luonteenlaatuja. Ei niinkään fyysisiä ominaisuuksia. Vähän, kuin pienisieluisuus tai isoegoisuus.

Enkä mä nyt tiedä, kannattaako tuota niin syvällisesti pohtia, onko housujen sisällön ja auton koon välillä yhteyttä. Enemmänhän sitä autossa aikaa viettää.. et jos oltais praktisia ja ajateltais sen kautta asiaa...
hiekkapimppisyyskin taitaa tosiaan enämpi henkinen ominaisuus

(sorry ehco)

Deleted member 149094
Nykyään sitä nauttii ja on onnellinen jokaisesta hyvästä päivästä ja pienistäkin asioista.
Voi kun sitä pystyisi liikuntaa harrastamaan yhtä hyvin kuin pari vuotta sitten,mutta ehkä tässä pikku hiljaa.
Oonks mä kysyny jo, et mikä vaiva sul on?
Luin vähän aikaa sitten jutun, missä oli saatu tuloksia dementia- ja kipupotilailla, kun ne oli kattonut 3D- videoita delffiineistä uimassa.. noilla 3D laseilla. Laita säkin semmoiset. Pääset kiikkuun vaikka vuorilla tai hyppään lentokoneesta :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Oonks mä kysyny jo, et mikä vaiva sul on?
Luin vähän aikaa sitten jutun, missä oli saatu tuloksia dementia- ja kipupotilailla, kun ne oli kattonut 3D- videoita delffiineistä uimassa.. noilla 3D laseilla. Laita säkin semmoiset. Pääset kiikkuun vaikka vuorilla tai hyppään lentokoneesta
Mul on lievä nivelrikko ja fibro. Joitakin perussairauksia mutta ne on aika hyvässä tasapainossa nyt.

Deleted member 149094
Mul on lievä nivelrikko ja fibro. Joitakin perussairauksia mutta ne on aika hyvässä tasapainossa nyt.
Piti googlettaa fibro. Wiki sanoi, että täytyy välttää stressiä. Kissavideoita ja niiden kehräämistä 3D laseilla! :D
Kelan pitäis pistää sut johkin aurinkorannalle riippukeinuun palmun alle, joku komee tarjoilijapoika tois (alkoholittomia) drinksuja ja uinailisit kauniissa virtuaalimaisemissa;)

• Tykkää
Päivää

Just sellanen olo niinkun menkat olis alkamassa kohtsillään...turvottaa ja tuntuu niinkun olisin rantapallon nielassut, mikään aamupala niminen ruoka ei o maistunut ja tää päivä saattaa muutenkin mennä jotain nyyh nyyh kirjaa lukiessa ja itkiessä. Välillä sitä kyllä niin toivoo olevansa mies, olis elo rauhaisampaa kun ei kaikki aika mene koko ajan sen mukaan mikä kierronpäivistä on menossa!

• Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Kais
Päivää

Just sellanen olo niinkun menkat olis alkamassa kohtsillään...turvottaa ja tuntuu niinkun olisin rantapallon nielassut, mikään aamupala niminen ruoka ei o maistunut ja tää päivä saattaa muutenkin mennä jotain nyyh nyyh kirjaa lukiessa ja itkiessä. Välillä sitä kyllä niin toivoo olevansa mies, olis elo rauhaisampaa kun ei kaikki mene koko ajan sen mukaan mikä kierronpäivistä on menossa!

Mä voisin myös luopua naishormnoneista!

Menkat tulivat taas vaikka ne just viikko sit olivat. Ja samaan aikaan viemäri haisee ihan yhtä pahalle kuin aina silloin kun olen tullut raskaaksi. *huokaus* Nää ovat ihan sekaisin nyt!

Menkat tulivat taas vaikka ne just viikko sit olivat. Ja samaan aikaan viemäri haisee ihan yhtä pahalle kuin aina silloin kun olen tullut raskaaksi. *huokaus* Nää ovat ihan sekaisin nyt!
Ei ole kivaa tällanen, mulla saattaa muuten näinä päivinä tulla myös hajuherkkyyksiä.
Ihan kun olis valeraskaus päällänsä.

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Kais
Päivää

Just sellanen olo niinkun menkat olis alkamassa kohtsillään...turvottaa ja tuntuu niinkun olisin rantapallon nielassut, mikään aamupala niminen ruoka ei o maistunut ja tää päivä saattaa muutenkin mennä jotain nyyh nyyh kirjaa lukiessa ja itkiessä. Välillä sitä kyllä niin toivoo olevansa mies, olis elo rauhaisampaa kun ei kaikki aika mene koko ajan sen mukaan mikä kierronpäivistä on menossa!

Halaus molemmille.
Mulla loppui megamenkat muutama päivä sitten. Kyllä voisin luopua menkoista jo kokonaan.

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Deleted member 149094
Päivää

Sit paikalle saapuu aina joku !Elämäniloinen! terveysintoilija, jolla ei ole ikinä ollut hormoniheilahteluja.. Ja ohjeistaa syömään smoothieita, nehän on terveellisiä ja helppo saada alas, kun katsot tyyppiä murhavasti, se ohjeistaa meneen lenkkipolulle.
.. Ja pohdit, miltä näyttäisit, kun lyllertäisit siellä lenkkipolulla, nieleskellen kurkussa/rinnassa aaltoilevaa smoothiepahoinvointia..

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Sit paikalle saapuu aina joku !Elämäniloinen! terveysintoilija, jolla ei ole ikinä ollut hormoniheilahteluja.. Ja ohjeistaa syömään smoothieita, nehän on terveellisiä ja helppo saada alas, kun katsot tyyppiä murhavasti, se ohjeistaa meneen lenkkipolulle.
.. Ja pohdit, miltä näyttäisit, kun lyllertäisit siellä lenkkipolulla, nieleskellen kurkussa/rinnassa aaltoilevaa smoothiepahoinvointia..
Nyt ei voi lähtee edes lenkille, sattuu vatsaan pelkkä ajatus.
Yritän olla mahdollisimman paljon paikallaan, koska liikkeet sattuu niin, että tulee huono olo.
Suklaasmoothie voisi toimia menkkapäivinä
Mä haluisin salmiakkia/lakujätskiä, mutta niien kanssa pitää olla tarkkana.
Lääkäri kielsi salmiakin kokonaan, mutta olen pitänyt karkkipäivän kerran viikossa-kahdessa...sillonkin ostan sen pienen laatikon ruutusalmiakkia :giggle:

• Tykkää
Deleted member 149094
Nyt ei voi lähtee edes lenkille, sattuu vatsaan pelkkä ajatus.
Yritän olla mahdollisimman paljon paikallaan, koska liikkeet sattuu niin, että tulee huono olo.

Mä haluisin salmiakkia/lakujätskiä, mutta niien kanssa pitää olla tarkkana.
Lääkäri kielsi salmiakin kokonaan, mutta olen pitänyt karkkipäivän kerran viikossa-kahdessa...sillonkin ostan sen pienen laatikon ruutusalmiakkia
Se on jännä juttu, kuinka just tona aikana, jos vaikka puoliso pyytää viemään roskat, se lause tekee kipeää vatsaan tai aiheuttaa kuvotusta. Fyysisesti.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Deleted member 149094
  • Haha
Reactions: Kais ja Echo
Joo mutta käytöstavat. Et sä saa ruveta analysoimaan kenenkään naisen rämemajavaa, kuten kukaan ei saa alkaa pohtimaan palstalla sun sukukalleuksiesi kokoa ja näköä.
Olenko minä analysoinut kenenkään rämemajavaa? En. Heitin vain vitsin, jossa ehdotin valokuvausta. Se johti vänkäysketjuun, jossa ikuinen inkkari kertoi mm. urbaanilegendoja siitä, miten nainen joutuu pitämään neuloja suussaan junatunneleissa....

Käännän tuon alkuperäisen tasa-arvoisessa hengessä toisinpäin niin, että miesketjulaiset vaihdetaan naisiin ja päinvastoin. Tässä siis forevermulan = m1es, krut = echo ja m1es = forevermulan. Pimppi = muna, naisissa = miehissä. Kommentit muuten alkuperaisiä.

m1es:
Lisäksi vaatekoot pitäisi uusia! En voi ymmärtää, että tilaan kokoa suurempia alusvaatteita, kuin päällyvaatteita! Puenko ne oikein päin? Olenko inside out? Onko muut inside out ja itse kummallinen mutaatio, mutta en vain näe sitä! huh.

echo:
laitappa vähän kuvia ittestäs aluvaatteissa niin katellaan porukalla että mistä kiikastaa

forevermulan:
Jotta tuo kiikastaminen voidaan ratkaista, tarvitan tietenkin myös kontrollikuvat vertailuun. Siis kuvat joissa ollaan ilman alusvaatteita. Jos vaatteiden ahdistus osuu esim. haarakiilaan, pitää tuo alue kuvata monesta suunnasta.

m1es:
Piä munakuvas muissa miehissä, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!

Käännetystä esimerkistä näemme, että m1es tuohtui syystä, kun forevermulan "analysoi" hänen majavanhäntäänsä? Lisäksi forevermulan oli liian henkilökohtainen, koska mies käytti sanontoja "tilaan kokoa suurempia" ja "puenko" - noilla sanonnoilla hän tarkoitti, että hän puhui miesten alusvaatteista ihan yleisellä tasolla, ei itsestään.

Yhteistyössä