Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Teinipoika on viime viikkoina valvonu kännykällään liian myöhään, n.1 aikaan yöllä ja ollu väsynyt koulussa, ja päätin takavarikoida klo 23 jälkeen kännykän yöksi. Kerroin perustelut sille, ja hän marmatti mun päätöksestä. Sanoi että tarttee kännykkää nukahtamisen tueksi.

Keskustelu meni sit näin.
P: Mä en saa unta nyt!
Mä: Kyllä ihmiskunta on osannu nukahtaa ilman kännykkää ennenki.
P: No mä valvon sit koko yön...
Mä otin ilkikurisen lässyroolin: peittelin pojan, taputin poskelle ja sanoin sit "Äitin pikku nallekarhu käy nyt nukkumaan!"
Poika potkaisi peiton pois, ja sanoi: Vittu.
Mä: Nallekarhut ei hoe vittua. Hyvää yötä!

Hiljaista on ollu huoneessaan...
Aamupalaksi saippuaa, jollei ensimmäinen toteamus ole "anteeksi".

Deleted member 149094
No ei tuo riski ilman alkoholia tainut aiemminkaan hirmuisen suuri olla. Nykysin kulttuurinormien erot ovat julkisissa tiloissa sijaitsevissa vessoissa pikemminkin saattaneet kasvattaa riskiä.
Puhutaanko suoraan kiinnikäymisestä, tai muunlaisesta seksuaalisesta häirinnästä. Et säkään täällä kysy naisilta, saako niiden pimpeistä puhua, vaan laskettelet menemään. Ehkä alkoholilla on osuutta asiaan, ehkä ei.
Junissa, kun mentiin tunneleihin, siveelliset naiset laittoivat nuppineuloja huulien väliin. Arvaatkos miksi?
Kyl noille ilkeille feministeille pitää antaa vähän kunniaa siinä, että vaativat tasa-arvoa hampaat irvessä. Muuten naiset istuis vieläkin piikit suussa.

Puhutaanko suoraan kiinnikäymisestä, tai muunlaisesta seksuaalisesta häirinnästä. Et säkään täällä kysy naisilta, saako niiden pimpeistä puhua, vaan laskettelet menemään. Ehkä alkoholilla on osuutta asiaan, ehkä ei.
Olen sitä mieltä, että tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kaikesta saa laskea leikkiä. Seksistä, sukupuolista, roduista, uskonnoista, kuolemasta. Jos joku asia on tabu, on se osoitus todellisen tasa-arvon puutteesta. Saako vaikkapa miesten vatsoista pilailla? Jos saa, miksei naisten pimpeistä saa, elimiä molemmat. Ja jos seuraat ketjuja täällä, se miesten sukupuolielinkin on kyllä läpän kohteena.
Mutta tietenkin joskus voi käydä niin, että toisen vitsi on toiselle kiusaamista. Ei se kuvausjuttu ollut mitenkään sinun henkilöllesi tarkoitettu, vaan parodiaa nykyisestä selfie-/seksikuvaintoilusta ja naisten halusta saada (tietenkin vain positiivisia ;))kommentteja ulkonäöstään.

Junissa, kun mentiin tunneleihin, siveelliset naiset laittoivat nuppineuloja huulien väliin. Arvaatkos miksi?
Kyl noille ilkeille feministeille pitää antaa vähän kunniaa siinä, että vaativat tasa-arvoa hampaat irvessä. Muuten naiset istuis vieläkin piikit suussa.
Pahoin pelkään, että tämä feministeinen voimaantumistarina ei kerro meidän yhteiskunnastamme.
Olen iloinen siitä, miten naisten asema Suomessa on parantunut. Ongelmia nykyisin tulee siitä, että luetaan angloamerikkalaisen maailman tarinoita ja urbaanilegendoja sekä oletetaan niiden todistavan jotakin Suomesta. Voinet osoittaa tämän vääräksi laittamalla linkin lähteeseen, jossa kerrotaan suomalaisnaisten neulapuolustautumisesta tunneleissa.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Deleted member 149094
Olen sitä mieltä, että tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kaikesta saa laskea leikkiä. Seksistä, sukupuolista, roduista, uskonnoista, kuolemasta. Jos joku asia on tabu, on se osoitus todellisen tasa-arvon puutteesta. Saako vaikkapa miesten vatsoista pilailla? Jos saa, miksei naisten pimpeistä saa, elimiä molemmat. Ja jos seuraat ketjuja täällä, se miesten sukupuolielinkin on kyllä läpän kohteena.
Mutta tietenkin joskus voi käydä niin, että toisen vitsi on toiselle kiusaamista. Ei se kuvausjuttu ollut mitenkään sinun henkilöllesi tarkoitettu, vaan parodiaa nykyisestä selfie-/seksikuvaintoilusta ja naisten halusta saada (tietenkin vain positiivisia )kommentteja ulkonäöstään.

Pahoin pelkään, että tämä feministeinen voimaantumistarina ei kerro meidän yhteiskunnastamme.
Olen iloinen siitä, miten naisten asema Suomessa on parantunut. Ongelmia nykyisin tulee siitä, että luetaan angloamerikkalaisen maailman tarinoita ja urbaanilegendoja sekä oletetaan niiden todistavan jotakin Suomesta. Voinet osoittaa tämän vääräksi laittamalla linkin lähteeseen, jossa kerrotaan suomalaisnaisten neulapuolustautumisesta tunneleissa.
Tasa-arvoisessa ajatuksessa ehkä pitäisi ottaa huomioon se kuuntelevakin osapuoli eikä vain omat ajatukset.
Puhuit minun haarakiilastani, etkä yleisesti mistään. Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa saan sanoa sinulle silloin, että syötä minikyrpäs sioille, koska et tiedä siitä mitään.

En tahdo tietää, onko mielestäsi naisilla ollut aina tasa-arvo Suomessa vai onko miehet antaneet sen niille, vai mitä ton sun olettaman taustalla on. Junajuttu oli muistaakseni briteistä. Eks sä ite puhunu euroopan tasa-arvovessoista, mut nyt hyppäät Suomeen, kun luulet perustelevasi sillä jotain.. No, raiskaus oli Suomessakin naisen vika, jos se oli pukeutunut väärin. Milloinkas se alkoi muuttua.. 80-luvulla? Ja arvaa, just niiden ilkeiden feministiakkojen takia, jotka vasti naisia sinne armeijaan. Kersantti karoliina, ole hyvä.

Nimenomaan, eihän yliopistojen tiedostaville opiskelijanaisille enää kelpaa edes naisten vessat vaan pitää olla yhteiset.
Niinpä...kokeiles ehdottaa moista...siis noita parkkipaikkoja:D
Teinipoika on viime viikkoina valvonu kännykällään liian myöhään, n.1 aikaan yöllä ja ollu väsynyt koulussa, ja päätin takavarikoida klo 23 jälkeen kännykän yöksi. Kerroin perustelut sille, ja hän marmatti mun päätöksestä. Sanoi että tarttee kännykkää nukahtamisen tueksi.

Keskustelu meni sit näin.
P: Mä en saa unta nyt!
Mä: Kyllä ihmiskunta on osannu nukahtaa ilman kännykkää ennenki.
P: No mä valvon sit koko yön...
Mä otin ilkikurisen lässyroolin: peittelin pojan, taputin poskelle ja sanoin sit "Äitin pikku nallekarhu käy nyt nukkumaan!"
Poika potkaisi peiton pois, ja sanoi: Vittu.
Mä: Nallekarhut ei hoe vittua. Hyvää yötä!

Hiljaista on ollu huoneessaan...
Oispa mulla ollut sun kaltanen äitiiii!!

• Rakkaus
Reactions: Echo
näin sarjakuvamaisen unen:

1. ruutu, Hoikka nainen istuu nojatuolissa. Hän on 6. kuulla raskaana. Naisella yllään pitkä punainen mekko joka on halki alhaalta lantioon asti. Naisen valkea reisi näkyy halkiosta.

2. ruutu, Nainen nojaa ikkunalautaan niin että pää on ulkona. Nainen on kääntänyt halkion niin että hänen paljas peppunsa näkyy. Naisella on varsin kapeat lanteet mutta peppu on pyöreö ja muodokas. Jalassa naisella on korkekorkoiset mustat kengät ja stayupit

3. ruutu Nainen on edelleen samassa asennossa ja hoikka lyhytpartainen mies panee häntä takaapäin

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.

Yhteistyössä