borat uikkarit venyvällä olkaimella sopii kaikilleKaikille yks sama koko ja asu
borat uikkarit venyvällä olkaimella sopii kaikilleKaikille yks sama koko ja asu
Tasa-arvovaltuutetuille? Huh, eikös räätäli olisi parempi kohde?Nii...no tuossapa pohtimista tasa-arvovaltuutetuille, miten saada naisten ja miesten vaatekoot vastaamaan toisiaan suhteutettuna.....toisiinsa tjs...
Nii no mikäs sen parempi vastakohta naisilleTasa-arvovaltuutetuille? Huh, eikös räätäli olisi parempi kohde?
Siis toi miesten oli vain esimerkki.
NYTTTTT mä tiedän mitä me ketjun neitokaiset ostetaan sulle joululahjaksiborat uikkarit venyvällä olkaimella sopii kaikille
Ja kruttis saa sitten esitellä meille sitä päälläänNYTTTTT mä tiedän mitä me ketjun neitokaiset ostetaan sulle joululahjaksi
Älä muuta viserräOma iho on ihan paras uikkari!
Kuvittelepoa se mun päälle. Ei peitä edes nännejä. Haaraosa uppoaa pimppaan ja perseeseen.borat uikkarit venyvällä olkaimella sopii kaikille
Eli sä suostut sellasillle rannoille misä saa olla oman porukan kesken, minäkin tykkään eniten sellasista!Uimapuku mulla on joskus ollut. Bikinit oli viimeksi alle 7v.
Oon ollut joskus rannalla mutta vaatteet päällä. En ui.Eli sä suostut sellasillle rannoille misä saa olla oman porukan kesken, minäkin tykkään eniten sellasista!
Jos mä joskys käyn vielä uimassa niin ostan uimapuvun. Muuta en suostu käyttämään. Yksityinen ranta on eri juttu. Mutta mulla on mahdollisuus uida vain julkisilla paikoilla.
Antaa olla vaan.Pihliksessä on nudistiranta.
Terttua on kyllä ajoissa informoitu, älä huoli.Ai kamalaa, kai Terttu on asiasta tietonen myös?
(kiähkiäh, sai vihdoinkin tilaisuutensa ronklata)
Ole huoleti, en koskisi sinuun kepillä(kään), jos tavattaisiin.Piä pimppikuvas muissa naisissa, äläkä tunge mun iholle stanan älliö!
Persikkape*seen (Peach Bottom) voi pyydystää tarkoitukseen tehdyllä ansalla.Mitä jos ei löydy hyväperäistä natua koko kaupasta? Kaikki lattaprseitä? Jäätkö sä pyörimään kauppaan ympyrää?
Mietin että eihän siellä oo ees rantaa, mutta tarkoitit varmaan Pihlajasaarta, etkä Pihlajamäkeä=Pihlis.Pihliksessä on nudistiranta.
Euroopassa on joissain maissa omia parkkipaikkoja naisille ovien läheisyydessä. Musta se oli siisti juttu, kunnes joku kertoi, et ne on siinä siksi, et naiset pääsee juokseen nopeemmin karkuun, kun joku aikoo köydä niiden päälle.
Nimenomaan, eihän yliopistojen tiedostaville opiskelijanaisille enää kelpaa edes naisten vessat vaan pitää olla yhteiset.Mä veikkaan, että täällä ei toimis tuollaset paikat...moni saattais olettaa, että naisia pidettäis heikompina ja vaatisivat samat paikat takaisin kuin miehille.
Tein mun miehen mielestä hyvää ruokaa nyt illalla (no ei ollu mulle yllätys). Mies kehui:Kuvittelepoa se mun päälle. Ei peitä edes nännejä. Haaraosa uppoaa pimppaan ja perseeseen.
Mäpä en muutenkaan ui.
Toisaalta voi sen ajatella niinkin, että ehkä naisten ei vaan enää tartte pelätä, et joku käy rinnuksiin kiinni suljetussa tilassaNimenomaan, eihän yliopistojen tiedostaville opiskelijanaisille enää kelpaa edes naisten vessat vaan pitää olla yhteiset.
No ei tuo riski ilman alkoholia tainut aiemminkaan hirmuisen suuri olla. Nykysin kulttuurinormien erot ovat julkisissa tiloissa sijaitsevissa vessoissa pikemminkin saattaneet kasvattaa riskiä.Toisaalta voi sen ajatella niinkin, että ehkä naisten ei vaan enää tartte pelätä, et joku käy rinnuksiin kiinni suljetussa tilassa