Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Ovistestit alkaa joillakin tummua siinä vaiheessa kun kuukautiset lähenee ja näyttää muutenkin lähestulkoon aina pitkin kiertoa jotain haamua. Vain sillä on väliä jos viivat on yhtä vahvat tai testiviiva on tummempi kuin kontrolli. Kuten Mariallakin tuossa on noin kirkuvan punainen viiva kun on raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Mmaria89
Miten söit terolutit? Jos ne on aloittanut ennen ovulaatiota, terot voi estää ovulaation. Eli hyvässä lykyssä sulla vois ovis vasta olla tulossa. Raskautta kun toivoo, terolutit kannattaa aloittaa dpo 3.
Gyne ultras mut ja totesi, että mun kierto on käynnistymäisillään ja munasarjat aktivoituneet minipillereiden jölkeen :D halusi että aloitan ne heti jotta terot tukisivat ensimmäisten kuukautisten tulemista. Niitä tässä nyt siis odottelen :)

Itseasiassa tein päivän toisen tai kolmannen ovistestin (koska R-testejä ei just nyt oo!) ja se näyttää tältä https://aijaa.com/FANIN2
 
Saanko piinailla täällä? Mies vihdoin suostui vauvaan (meidän ensimmäinen on s. 2014) ja tämä on ensimmäinen yrityskierto. :D Tulen hulluksi jos en saa kirjoittaa tätä johonkin.

Kierto on säännöllinen 31 päivää ja tänään on 33/31. Ovis on ollut lämpöjen mukaan (FF) kp 17, plussat sain 16 ja 17. Tuhrua (siteeseen asti vähän, pääosin pyyhkiessä) dpo 13-15 (kp 30-32) - mulla ei ole koskaan ollut tuhrua, vaan runsaat! Myöskään tyypillisiä menkkakipuja ei ollut ollenkaan... Tein negatiivisen testin kp 28/31 (dpo 11), sen jälkeen en ole testannut.

Lämmöt tipahti hieman dpo 8: 36,6 -> 36,4 palaten takaisin ylös (36,6) seuraavana päivänä ja uudelleen 1.tuhrupäivänä dpo 13 (36,5 -> 36,3), mutta palasi takaisin (36,5) seuraavana päivänä ja on sen jälkeen noussut lisää, tänään 36,7 (tänään 1,5h päiväunien jälkeen päivällä oli 37,4 eikä mun päivälämmötkään ole koskaan ollut näin korkeat).

Olen umpiväsynyt, onneksi töissä voi nukkua päiväunia. Iltaisin olen valmis nukkumaan jo klo 20... Koko ajan nälkä ja samanaikaisesti sellainen kuvotus. Päätä särkee, nännejä kihelmöi (vähän samanlainen tunne kuin maidon noustessa), rinnat kainaloiden tuntumasta arat (tuntuu että liivit painaa ja puristaa). Elohiiri tms. vaivasi alavatsalla eilen. Töissä jokin haisi tänään kloorille/uimahallille (ei kyllä edes käytetä) ja miehen dödö on pari päivää haissut sitruunalle. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mmaria89 ja pupup
Saanko piinailla täällä? Mies vihdoin suostui vauvaan (meidän ensimmäinen on s. 2014) ja tämä on ensimmäinen yrityskierto. Tulen hulluksi jos en saa kirjoittaa tätä johonkin.

Kierto on säännöllinen 31 päivää ja tänään on 33/31. Ovis on ollut lämpöjen mukaan (FF) kp 17, plussat sain 16 ja 17. Tuhrua (siteeseen asti vähän, pääosin pyyhkiessä) dpo 13-15 (kp 30-32) - mulla ei ole koskaan ollut tuhrua, vaan runsaat! Myöskään tyypillisiä menkkakipuja ei ollut ollenkaan... Tein negatiivisen testin kp 28/31 (dpo 11), sen jälkeen en ole testannut.

Lämmöt tipahti hieman dpo 8: 36,6 -> 36,4 palaten takaisin ylös (36,6) seuraavana päivänä ja uudelleen 1.tuhrupäivänä dpo 13 (36,5 -> 36,3), mutta palasi takaisin (36,5) seuraavana päivänä ja on sen jälkeen noussut lisää, tänään 36,7 (tänään 1,5h päiväunien jälkeen päivällä oli 37,4 eikä mun päivälämmötkään ole koskaan ollut näin korkeat).

Olen umpiväsynyt, onneksi töissä voi nukkua päiväunia. Iltaisin olen valmis nukkumaan jo klo 20... Koko ajan nälkä ja samanaikaisesti sellainen kuvotus. Päätä särkee, nännejä kihelmöi (vähän samanlainen tunne kuin maidon noustessa), rinnat kainaloiden tuntumasta arat (tuntuu että liivit painaa ja puristaa). Elohiiri tms. vaivasi alavatsalla eilen. Töissä jokin haisi tänään kloorille/uimahallille (ei kyllä edes käytetä) ja miehen dödö on pari päivää haissut sitruunalle.
Miten ihmeessä olet malttanut olla testaamatta :D
 
  • Tykkää
Reactions: pupup
vierailija
Moi!

Täällä dpo11 (?) menossa. Testasin aamulla kuvissa näkyvät testit. Onko nuo viivanpaikkoja vai haamuja? Silmillä erottaa kyllä, enkä aiemmissa kierroissa ole saanut edes tommosia. Toki testaan huomenna uusiks, mutta hätähousuna toivon teidän mielipiteitä :D Tuleeko kemiallisissa just tämmösiä?

 
vierailija
Moi!

Täällä dpo11 (?) menossa. Testasin aamulla kuvissa näkyvät testit. Onko nuo viivanpaikkoja vai haamuja? Silmillä erottaa kyllä, enkä aiemmissa kierroissa ole saanut edes tommosia. Toki testaan huomenna uusiks, mutta hätähousuna toivon teidän mielipiteitä Tuleeko kemiallisissa just tämmösiä?


Ylempi on kyllä mun silmiin haamu(n esiäiti)
Ei muutakun vahvistumista :) todella lupaavalta näyttää
 
vierailija
Ylempi on kyllä mun silmiin haamu(n esiäiti)
Ei muutakun vahvistumista todella lupaavalta näyttää
Kiitos kommentistasi! :)

Koska olen todellinen hätähousu, niin testasin äsken päiväpissasta 4 tunnin pidätyksellä uudet tikut:


Toi alempi näyttäis kyllä haamulta omiin silmiin, kun vaan tietäis kuinka herkästi nämä testit niitä antavat
 

Yhteistyössä