Minun tietääkseni ovistesti voi tummua pitkin kiertoa mutta ovis lähellä sitten kun on vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva.Miten ihmeessä se on alkanut nyt tummumaan!! toki en siihen vastausta saa täältä mikä on mutta kokemuksia vaikka
Minun tietääkseni ovistesti voi tummua pitkin kiertoa mutta ovis lähellä sitten kun on vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva.Miten ihmeessä se on alkanut nyt tummumaan!! toki en siihen vastausta saa täältä mikä on mutta kokemuksia vaikka
Mä siis epäilen että raskaus olisi alkanut (epätoivoisesti ajateltu)Minun tietääkseni ovistesti voi tummua pitkin kiertoa mutta ovis lähellä sitten kun on vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva.
Niin en tiedä miten luotettava ovistesti on. Siis olen muista ketjuista lukenut ettei siihen voisi luottaa. Voin kyllä olla väärässäMä siis epäilen että raskaus olisi alkanut (epätoivoisesti ajateltu)
Miten söit terolutit? Jos ne on aloittanut ennen ovulaatiota, terot voi estää ovulaation. Eli hyvässä lykyssä sulla vois ovis vasta olla tulossa. Raskautta kun toivoo, terolutit kannattaa aloittaa dpo 3.Miten ihmeessä se on alkanut nyt tummumaan!! toki en siihen vastausta saa täältä mikä on mutta kokemuksia vaikka
Voithan sie kokeilla.jos alkaa tummumaan. Mutta myös suosittelen sit testin ostaa.Mietinkin siis vain että jos tää juuri alkaa tästä tummumaan nyt
Gyne ultras mut ja totesi, että mun kierto on käynnistymäisillään ja munasarjat aktivoituneet minipillereiden jölkeen halusi että aloitan ne heti jotta terot tukisivat ensimmäisten kuukautisten tulemista. Niitä tässä nyt siis odottelenMiten söit terolutit? Jos ne on aloittanut ennen ovulaatiota, terot voi estää ovulaation. Eli hyvässä lykyssä sulla vois ovis vasta olla tulossa. Raskautta kun toivoo, terolutit kannattaa aloittaa dpo 3.
Ovulaatiosta, kpstä tai mistään ei ollut vielä siis tietoaMiten söit terolutit? Jos ne on aloittanut ennen ovulaatiota, terot voi estää ovulaation. Eli hyvässä lykyssä sulla vois ovis vasta olla tulossa. Raskautta kun toivoo, terolutit kannattaa aloittaa dpo 3.
Miten ihmeessä olet malttanut olla testaamattaSaanko piinailla täällä? Mies vihdoin suostui vauvaan (meidän ensimmäinen on s. 2014) ja tämä on ensimmäinen yrityskierto. Tulen hulluksi jos en saa kirjoittaa tätä johonkin.
Kierto on säännöllinen 31 päivää ja tänään on 33/31. Ovis on ollut lämpöjen mukaan (FF) kp 17, plussat sain 16 ja 17. Tuhrua (siteeseen asti vähän, pääosin pyyhkiessä) dpo 13-15 (kp 30-32) - mulla ei ole koskaan ollut tuhrua, vaan runsaat! Myöskään tyypillisiä menkkakipuja ei ollut ollenkaan... Tein negatiivisen testin kp 28/31 (dpo 11), sen jälkeen en ole testannut.
Lämmöt tipahti hieman dpo 8: 36,6 -> 36,4 palaten takaisin ylös (36,6) seuraavana päivänä ja uudelleen 1.tuhrupäivänä dpo 13 (36,5 -> 36,3), mutta palasi takaisin (36,5) seuraavana päivänä ja on sen jälkeen noussut lisää, tänään 36,7 (tänään 1,5h päiväunien jälkeen päivällä oli 37,4 eikä mun päivälämmötkään ole koskaan ollut näin korkeat).
Olen umpiväsynyt, onneksi töissä voi nukkua päiväunia. Iltaisin olen valmis nukkumaan jo klo 20... Koko ajan nälkä ja samanaikaisesti sellainen kuvotus. Päätä särkee, nännejä kihelmöi (vähän samanlainen tunne kuin maidon noustessa), rinnat kainaloiden tuntumasta arat (tuntuu että liivit painaa ja puristaa). Elohiiri tms. vaivasi alavatsalla eilen. Töissä jokin haisi tänään kloorille/uimahallille (ei kyllä edes käytetä) ja miehen dödö on pari päivää haissut sitruunalle.
En tiedä! Mulla on kaiken lisäksi testi kaapissa, mutta vannotin kyllä itselleni etten testaa uudelleen ennen kuin tuo tuhruttelu on loppunut Huomenaamulla ehkäpä?Miten ihmeessä olet malttanut olla testaamatta
Kerro sit miten käviEn tiedä! Mulla on kaiken lisäksi testi kaapissa, mutta vannotin kyllä itselleni etten testaa uudelleen ennen kuin tuo tuhruttelu on loppunut Huomenaamulla ehkäpä?
Luultavasti terolutit siirsi ovulaation ajankohtaa, itselläni käynyt näin.
Ovistestit haaleni ja r-testit näyttää negaa. Linkissä lyhyellä pidätyksellä testattu. Kuukautisia ei näy (9.pv terojen lopetuksesta) , joten olisko sit ollut ovulaatio noissa ovistikuissa!
Täällä alkoi menkat! oisko sitten ollu vaa LH piikki ennen menkkojaLuultavasti terolutit siirsi ovulaation ajankohtaa, itselläni käynyt näin.
Moi!
Täällä dpo11 (?) menossa. Testasin aamulla kuvissa näkyvät testit. Onko nuo viivanpaikkoja vai haamuja? Silmillä erottaa kyllä, enkä aiemmissa kierroissa ole saanut edes tommosia. Toki testaan huomenna uusiks, mutta hätähousuna toivon teidän mielipiteitä Tuleeko kemiallisissa just tämmösiä?
Kiitos kommentistasi!Ylempi on kyllä mun silmiin haamu(n esiäiti)
Ei muutakun vahvistumista todella lupaavalta näyttää