Mikä on lempijutteluaiheesi ja lempiruokasi?
Varmaan me kaikki.
Varmaan me kaikki.
Mistäköhän en tykkää jutella, vois olla helpompi kertoa.. En tiedä julkkiksista mitään, niistä mun kans juttelu menee aina siihen, et pitää kertoo, ketä ne on ja miksi ne on julkisia ihmisiä, eli tylsää varmasti sen toisen puolesta.Mikä on lempijutteluaiheesi ja lempiruokasi?
Mistäköhän en tykkää jutella, vois olla helpompi kertoa.. En tiedä julkkiksista mitään, niistä mun kans juttelu menee aina siihen, et pitää kertoo, ketä ne on ja miksi ne on julkisia ihmisiä, eli tylsää varmasti sen toisen puolesta.
Lempiruoka on varmaan kausikasvikset. Tällaiset lempiruoat kertonee siitä, että vanhenee..
Tuossa kohta 0.58. Älyttömän kokonen porkkana, meinaan!!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mä en kattonu sitä kokonaan, myönnän. Pitäis vissiin jaksaa keskittyä noihin videoihin, mut kaikki yli 30sekuntia kestävät on turhaa pölötystä, jos ei oo kyseessä dokumentti.Porkkanan oli aikamoinen mötkäle
Mandoliinin käytössä kannatta olla varovainen jos ei ole ammattilainen ja ammattilainen tietää olla varovainen.
Pitää katsoa loppuun tuo video nyt, en tykkää jättää kesken asioita, otetaanpa vaikka esimerkkinä tähän keskeytetty yhdyntä, se ei toimi mitenkään, grrr
Mä en kattonu sitä kokonaan, myönnän. Pitäis vissiin jaksaa keskittyä noihin videoihin, mut kaikki yli 30sekuntia kestävät on turhaa pölötystä, jos ei oo kyseessä dokumentti.
Keskeytetyt yhdynnät toiminee jatkossa, jos pidentää kestävyyttä, nautinto pitenee. Vähän kuin pizza-ainesten pohtiminen kaksi päivää
Porkkanaa pekonilla?Video oli loistava, kannattaa katsoa kokonaan. Arvaapa mitä minulla alkoi haluttaa, kun katsoin tuon.
Tykkäätkö kokkausvideoista?
Porkkanaa pekonilla?
En oikeestaan. Ehkä, jos olis ne ainekset kaapissa, et vois tehdä niitä juttuja. Eläinvideoita jaksan katsella. Saattaisin helposti seurata tunnin, kuinka kilpikonna möyrii hiekalla. Täytyypä ettiä..
Mitä videoita sä kattelet?
Saispa vielä mummin kaalikääryleitä...Kaalikääryleitä mulla alkoi haluttamaan
Tähän mulla ois helpompi vastata mitä en katsele, eli vastaan mitä en katsele, eli en katsele musiikkivideoita, tähänkin poikkeuksena, että, jos on oikein seksikäs video, niin voin katsoa sen, ilman ääniä
Hard Kokin videot saa minut aina hyvälle tuulelle:
Hard Kokki, nakkisushi:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ei tuo mikään erikoissuuri ole, vaikka tavallista kaupan pussiporkkanaa paksumpi ehkä onkin. Minulla oman kasvimaan porkkanoista suurimmat olleet kilon jötkäleitä. Lajikevalinnasta ja hoidosta kiinni.Mistäköhän en tykkää jutella, vois olla helpompi kertoa.. En tiedä julkkiksista mitään, niistä mun kans juttelu menee aina siihen, et pitää kertoo, ketä ne on ja miksi ne on julkisia ihmisiä, eli tylsää varmasti sen toisen puolesta.
Lempiruoka on varmaan kausikasvikset. Tällaiset lempiruoat kertonee siitä, että vanhenee..
Tuossa kohta 0.58. Älyttömän kokonen porkkana, meinaan!!
- YouTube
Onneksi on lauantai.
Illalla pääsee saunaan.
Eihän tuo tietenkään mikään erikois ole. Samanmoinen kuin urospuolisten kalojen sukuelimet, mitä mato-ongella mä noukin lähilammesta.Ei tuo mikään erikoissuuri ole, vaikka tavallista kaupan pussiporkkanaa paksumpi ehkä onkin. Minulla oman kasvimaan porkkanoista suurimmat olleet kilon jötkäleitä. Lajikevalinnasta ja hoidosta kiinni.
kyllähän tässä saunaan pikkuhiljaa alkaa tekeekin mieli.Onneksi on lauantai.
Illalla pääsee saunaan.
Keli on joo oiva, mutta mulla yksi elämäni krapuloista.
Miten yksi ainoa viinipullo voikaan saada moista tuhoa aikaan? :O
No. Onneksi krapulaseksi hieman hyvittää kärsimyksiä...
Hauis? Pohjelihas? Pakara?Nyt mie oon kyllä herkällä ku kirjoitin seksi niin joku paikka jäykistyi noin 22cm matkalta
Hauis? Pohjelihas? Pakara?
Jaa että sun makkaras on 36cm pitkä?Makkara, juuri se mistä Sinäkin olet unelmoinut. Sattumalta saman pituinen ku Sinun Adidaksen kenkä, olisimme varmaan toisillemme luotuja, mutta olen varattu sekä myös pahoillani tästä.
Keli on joo oiva, mutta mulla yksi elämäni krapuloista.
Miten yksi ainoa viinipullo voikaan saada moista tuhoa aikaan? :O
No. Onneksi krapulaseksi hieman hyvittää kärsimyksiä...
Eihän tuossa ollut kuin puoli senttiä lapinlisää. Koon 36 jalka on 22,5 cm pitkä.Jaa että sun makkaras on 36cm pitkä?
No nyt tuli kyllä samaan aikaan sekä Lapinlisät että savolaiset liiottelut