Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Mikä on lempijutteluaiheesi ja lempiruokasi?
Mistäköhän en tykkää jutella, vois olla helpompi kertoa.. En tiedä julkkiksista mitään, niistä mun kans juttelu menee aina siihen, et pitää kertoo, ketä ne on ja miksi ne on julkisia ihmisiä, eli tylsää varmasti sen toisen puolesta.

Lempiruoka on varmaan kausikasvikset. Tällaiset lempiruoat kertonee siitä, että vanhenee..

Tuossa kohta 0.58. Älyttömän kokonen porkkana, meinaan!!

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Porkkanan oli aikamoinen mötkäle :)
Mandoliinin käytössä kannatta olla varovainen jos ei ole ammattilainen ja ammattilainen tietää olla varovainen.

Pitää katsoa loppuun tuo video nyt, en tykkää jättää kesken asioita, otetaanpa vaikka esimerkkinä tähän keskeytetty yhdyntä, se ei toimi mitenkään, grrr

Mistäköhän en tykkää jutella, vois olla helpompi kertoa.. En tiedä julkkiksista mitään, niistä mun kans juttelu menee aina siihen, et pitää kertoo, ketä ne on ja miksi ne on julkisia ihmisiä, eli tylsää varmasti sen toisen puolesta.

Lempiruoka on varmaan kausikasvikset. Tällaiset lempiruoat kertonee siitä, että vanhenee..

Deleted member 149094
Porkkanan oli aikamoinen mötkäle
Mandoliinin käytössä kannatta olla varovainen jos ei ole ammattilainen ja ammattilainen tietää olla varovainen.

Pitää katsoa loppuun tuo video nyt, en tykkää jättää kesken asioita, otetaanpa vaikka esimerkkinä tähän keskeytetty yhdyntä, se ei toimi mitenkään, grrr
Mä en kattonu sitä kokonaan, myönnän. Pitäis vissiin jaksaa keskittyä noihin videoihin, mut kaikki yli 30sekuntia kestävät on turhaa pölötystä, jos ei oo kyseessä dokumentti.

Keskeytetyt yhdynnät toiminee jatkossa, jos pidentää kestävyyttä, nautinto pitenee. Vähän kuin pizza-ainesten pohtiminen kaksi päivää :unsure:

Video oli loistava, kannattaa katsoa kokonaan. Arvaapa mitä minulla alkoi haluttaa, kun katsoin tuon.

Tykkäätkö kokkausvideoista?

Mä en kattonu sitä kokonaan, myönnän. Pitäis vissiin jaksaa keskittyä noihin videoihin, mut kaikki yli 30sekuntia kestävät on turhaa pölötystä, jos ei oo kyseessä dokumentti.

Keskeytetyt yhdynnät toiminee jatkossa, jos pidentää kestävyyttä, nautinto pitenee. Vähän kuin pizza-ainesten pohtiminen kaksi päivää

Deleted member 149094
Video oli loistava, kannattaa katsoa kokonaan. Arvaapa mitä minulla alkoi haluttaa, kun katsoin tuon.

Tykkäätkö kokkausvideoista?
Porkkanaa pekonilla? :LOL:

En oikeestaan. Ehkä, jos olis ne ainekset kaapissa, et vois tehdä niitä juttuja. Eläinvideoita jaksan katsella. Saattaisin helposti seurata tunnin, kuinka kilpikonna möyrii hiekalla. Täytyypä ettiä..
Mitä videoita sä kattelet?

Kaalikääryleitä mulla alkoi haluttamaan :p

Tähän mulla ois helpompi vastata mitä en katsele, eli vastaan mitä en katsele, eli en katsele musiikkivideoita, tähänkin poikkeuksena, että, jos on oikein seksikäs video, niin voin katsoa sen, ilman ääniä :)

Hard Kokin videot saa minut aina hyvälle tuulelle: :)

Hard Kokki, nakkisushi:

Porkkanaa pekonilla?

En oikeestaan. Ehkä, jos olis ne ainekset kaapissa, et vois tehdä niitä juttuja. Eläinvideoita jaksan katsella. Saattaisin helposti seurata tunnin, kuinka kilpikonna möyrii hiekalla. Täytyypä ettiä..
Mitä videoita sä kattelet?

Kaalikääryleitä mulla alkoi haluttamaan :p

Tähän mulla ois helpompi vastata mitä en katsele, eli vastaan mitä en katsele, eli en katsele musiikkivideoita, tähänkin poikkeuksena, että, jos on oikein seksikäs video, niin voin katsoa sen, ilman ääniä :)

Hard Kokin videot saa minut aina hyvälle tuulelle: :)

Hard Kokki, nakkisushi:
Saispa vielä mummin kaalikääryleitä...

Ei tuo mikään erikoissuuri ole, vaikka tavallista kaupan pussiporkkanaa paksumpi ehkä onkin. Minulla oman kasvimaan porkkanoista suurimmat olleet kilon jötkäleitä. Lajikevalinnasta ja hoidosta kiinni.

• Vau!
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Ei tuo mikään erikoissuuri ole, vaikka tavallista kaupan pussiporkkanaa paksumpi ehkä onkin. Minulla oman kasvimaan porkkanoista suurimmat olleet kilon jötkäleitä. Lajikevalinnasta ja hoidosta kiinni.
Eihän tuo tietenkään mikään erikois ole. Samanmoinen kuin urospuolisten kalojen sukuelimet, mitä mato-ongella mä noukin lähilammesta. :sneaky:

Mitä viiniä se oli ja voisitko kertoa siitä krapulaseksistä tarkemmin. Nyt mie oon kyllä herkällä ku kirjoitin seksi niin joku paikka jäykistyi noin 22cm matkalta :giggle:

Keli on joo oiva, mutta mulla yksi elämäni krapuloista.

Miten yksi ainoa viinipullo voikaan saada moista tuhoa aikaan? :O

No. Onneksi krapulaseksi hieman hyvittää kärsimyksiä...

Melko rasittava puhelimella käyttää hymiötä tuosta valikosta. En jaksa yksilöidä vikoja mutta niitä on enempikin ku yksi tai no niitä on ehkä tarkalleen kolme tai no yksi vioista on muut pois sulkeva eli niitä on käytännössä vain kaksi vaikka niitä on kolme, 1+1+1=2 :geek:

• Haha
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä