Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa allihuuppa!❤

Tiedättekö tunteen kun olette laittaneet ihanat raikkaat tv-syötävät ja jalkakylvyn valmiiksi, hyvä sarja netliksistä, kotona on rauhallista ja hiljaista eikä viikonloppuvieraita ole sovittu.
Sitten yhtäkkiä sisään lennähtää suuren suuri lauma kivaäänistä OMG-väkeä ja he ilmoittavat jäävänsä porukalla viikonlopun viettoon MEILLE! Wau!:cry:

Elämä on jatkuvaa pettymystä, mutta minulle se ei ole ongelma vaan nautin siitä :)

Mutta joo, voimia Sinulle, kyllä Sinut lopulta palkitaan :love:

Iltaa allihuuppa!

Tiedättekö tunteen kun olette laittaneet ihanat raikkaat tv-syötävät ja jalkakylvyn valmiiksi, hyvä sarja netliksistä, kotona on rauhallista ja hiljaista eikä viikonloppuvieraita ole sovittu.
Sitten yhtäkkiä sisään lennähtää suuren suuri lauma kivaäänistä OMG-väkeä ja he ilmoittavat jäävänsä porukalla viikonlopun viettoon MEILLE! Wau!

Iltaa allihuuppa!

Sitten yhtäkkiä sisään lennähtää suuren suuri lauma kivaäänistä OMG-väkeä ja he ilmoittavat jäävänsä porukalla viikonlopun viettoon MEILLE! Wau!
Mä heittäisin sellaisia kuivia iskävitsejä, niin ne katoaisi ja nopsaan :geek:

Mutta kun sää et oo mää, niin sulla ei iskävitsit onnistu. Entä jos alkaisit pitämään seksivalistusta. Tee powerpoit esitys seksistä, sukupuolitaudeista ja miten naiselle annetaan iso O. Mä voin sitten osallistua teamsillä ja toimia vierailevana luennoitsijana, ainakin tuon ison O:n kohdalla :sneaky:

Viimeksi muokattu:
kekkasin muuten pirtsakoita mausteita kastikkeen sekaan.Ostin kaupasta prismasta muistaakseni jotain nestemäisessä muodossa olevaa tilliä sekä basilikaa kivan tuntuista pirtsakkuutta antaa nämä mausteet.Sitten mulla on vielä yksi muu puteli jota en ole vielä testannu,sen nimi on joku Glaze sitruuna jotain balsamietikkaa en tiedä sitten miten toi toimii mutta testataan joku päivä..

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä