Vislaus@m.e.k. .. Mitäs se siellä .. Hetkinen, onks toi pusuhymiö vai vihellyshymiö?
Heräsin äsken päikkäriltä.
Vislaus@m.e.k. .. Mitäs se siellä .. Hetkinen, onks toi pusuhymiö vai vihellyshymiö?
Hoitajan kanssa,uusi ihminen.Mulla meni ohi, kenen kanssa keskustelit?
Uh joo. Niitä joutuukin joskus vähän pelkäämään. Aina joutuu tekeen, mitä ne sanoo ja kaikki ei osaa pistää silleen et ei sattuisiHoitajan kanssa,uusi ihminen.
Mä laitoin itteni toissapäivänä päikkärikieltoon, kun muuten oon illalla liian virkee.Vislaus
Kuinka kauan nukuit?.Vislaus
Vajaa 2h. Tiedän, se on liikaa. Mutta se on tätä kun nukkuu ilman cpap laitetta.Kuinka kauan nukuit?.
Mä valvoin viime yönä pari tuntia. Jäi unet kesken kun piti herätä aikaisin.Mä laitoin itteni toissapäivänä päikkärikieltoon, kun muuten oon illalla liian virkee.
Kerro ny, kuin pirtee oot... Mua väsyttää meinaan.Vajaa 2h. Tiedän, se on liikaa. Mutta se on tätä kun nukkuu ilman cpap laitetta.
Uida saa kuitenkin ilman maskia
Ai nukutko kauemmin kun ei cpap laitetta?. Vai mitä tarkoitit et se on tätä?. Mun äitilläkin tuo laiteVajaa 2h. Tiedän, se on liikaa. Mutta se on tätä kun nukkuu ilman cpap laitetta.
Tokkurainen olo ja päähän koskee hapen puutteen takia.Kerro ny, kuin pirtee oot... Mua väsyttää meinaan.
Kyllä koska uni ei ole normaali unta.Ai nukutko kauemmin kun ei cpap laitetta?. Vai mitä tarkoitit et se on tätä?. Mun äitilläkin tuo laite
Hahaa! Kohta sielläkin suljetaan uimahallit, kahvilat ja kaikki ja sit mä nauran räkäsesti! Vahingonilo paras ilo!Joo, mut se onkin jännä. Että allas-osaston kertakävijämäärää on pienennetty mutta ruokatiloissa on kaikki pöydät käytössä.
Onneksi ei tällä kertaa pistämistä.Uh joo. Niitä joutuukin joskus vähän pelkäämään. Aina joutuu tekeen, mitä ne sanoo ja kaikki ei osaa pistää silleen et ei sattuisi
Hahaa! Kohta sielläkin suljetaan uimahallit, kahvilat ja kaikki ja sit mä nauran räkäsesti! Vahingonilo paras ilo!
Näin tänään miehen ilman maskia eka kerran.. Tosi pitkään aikaan. Siis paikalla, jossa täytyy olla maski. Se näytti itseasiassa silleen typerältä.. Vähän, kuin olla ilman housuja.
Täällä on kevään jälkeen, edelleen, mummit ja papat kaikkein kovimpia maskivastustajia...oikeita rebeleitä.
Keväällä joutuivat poistamaan kauppakeskuksista kaikki istuinpaikat heidän takiaan, sitten sama seurasi subia ja heseä.
Nyt nään usein sellasia vanhuksia, joilla joko ei ole maskia lainkaan tai pitävät sitä otsalla/leuan alla/vain suun edessä ja ihan koko ajan räpläävät niitä.