Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Minä ja mun vatsani ollaan näistä sekamarjoista eri mieltä kuin olla vaan voidaan.
Suu kyllä tykkää, mutta vatsa oksentaa kaiken ulos, vasitenkin jos ovat sellasia ihanan puolijäisiä

Syyskesästä tulikin mieleen lapsuuden loppukesät, kun puut alkoi kellertämään ja piti usein pukea jalkaan kumisaappaat ja ilmassa tuoksui jo pieni syksyn kirpeys
Tee niistä smoothie ja purskuttele, kuin joissain hienoissa viinimaistiaisissa!

Huomenta

Kylmä on, mutta onneks Pekka Pouta lupaili äsken, että lämpimämpää olis tulossa aikast pian!
Nukuin tosi kevyttä unta vähänväliä heräillen, tällaset yöt osaa sitten ärsyttää tosi paljon.
Mä kans tsekkasin että sunnuntaina on täällä -6 ja aurinkoa, ja ens viikolla -3 tms.

Sit alkaa parhaat talvikelit. :love: Nyt kaikki hiihtämään, luistelemaan, tekemään 1 km lumitunnelia, laskemaan pulkalla ja jos ei oo pulkkaa niin Alepan kassi p-rsuksen alle. Töyssyt sattuu mut uskon kaikilla olevan ahterissa kunnon pehmusteet au naturell.

Ja tietty laskiaispullia. :love:

Mä kans tsekkasin että sunnuntaina on täällä -6 ja aurinkoa, ja ens viikolla -3 tms.

Sit alkaa parhaat talvikelit. Nyt kaikki hiihtämään, luistelemaan, tekemään 1 km lumitunnelia, laskemaan pulkalla ja jos ei oo pulkkaa niin Alepan kassi p-rsuksen alle. Töyssyt sattuu mut uskon kaikilla olevan ahterissa kunnon pehmusteet au naturell.

Ja tietty laskiaispullia.
Me laskettiin lapsina mäkeä niin, että puettiin kauppakassit housuiks....muuten oli tosi kivaa, mutta kaikki pienimmät töyssyt saattoi sattua häntäluuhun ja kovaa:eek:

• Haha
Reactions: Echo
En osaa noin vaikeaa koodikieltä!
Ma 1? Lukion?
Meillä oli ihan järkyttävän hyvä matikan ope lukiossa ja sain korotettua numeroita siellä. Samalla myös kiinnostuin asiasta, kun tajusin, että pystyn. Pakota se ope kertoon kaikki välivaiheet, vaikka ne olis kuinka typerän oloisia!
Matematiikka 1
Ope kertoo laskutavat.
En tiiä onko siinä lukion laskuja. En käynyt lukiota. Peruskoulussa matikka oli 5-7 .

Deleted member 149094
Matematiikka 1
Ope kertoo laskutavat.
En tiiä onko siinä lukion laskuja. En käynyt lukiota. Peruskoulussa matikka oli 5-7 .
Laitoin matikka ykkösen googleen, se antoi lukion matikan. Mulla oli perusasteella muistaakseni 7-8 ja lukiossa 9-10-.
Mut silloin opetettiin, et pojat on hyviä matikassa ja tytöt kielissä. Lukiossa oli ope oli nainen. Voi olla, että vaikutti.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Laitoin matikka ykkösen googleen, se antoi lukion matikan. Mulla oli perusasteella muistaakseni 7-8 ja lukiossa 9-10-.
Mut silloin opetettiin, et pojat on hyviä matikassa ja tytöt kielissä. Lukiossa oli ope oli nainen. Voi olla, että vaikutti.
veikkaan että kauppaopistossakin on kiusaus nimetä matikan ykköskurssi koodilla MA1

Yhteistyössä