Aamupalalla ei oo yhtään maskitonta. Olivat vissiin vaan uimassa ne perähikiän pölhökustit eilen...
Suomen Rusta kuulemmaa jättää kalastusvälineet ja puutarhamyymälät. Näitähän ei ole muissa pohjoismaissa.Sieltä ei taida saada enää kalavehkeitö kun nimi muuttui?
Algoma söi aamupalan ilman maskia, mihin voin ilmoittaa ja käräyttää hänet?Aamupalalla ei oo yhtään maskitonta. Olivat vissiin vaan uimassa ne perähikiän pölhökustit eilen...
Mä tuun kaveriks!Tän vois tehä. Naapuri huusi taas ennen 7.00.
mää en tiedä mistäänmitään ja pidän asianmukaisia kostotoimenpiteitä hyvin perusteltuinaMä tuun kaveriks!
Käyn pissalla tosi usein, koska juon nestettä niin paljon, että jäätä kyllä saadaan runsaasti aikaiseksi.*odottaa koska " @m1es ja ruutis tulevat infoamaan tämän tällaisen asian olevan sitten laitonta*
Tuukko kaveriks, voit lirutella suoraan mekon naapurin postiluukusta sisään?mää en tiedä mistäänmitään ja pidän asianmukaisia kostotoimenpiteitä hyvin perusteltuina
eli ei muuutako jäädyttämään kusiprikettejä
Algoma söi aamupalan ilman maskia, mihin voin ilmoittaa ja käräyttää hänet?
Täällä lauhtuu myös, toissa yönä oli -31 ja viimeyönä enää - 30Huomenta
Kylmä on, mutta onneks Pekka Pouta lupaili äsken, että lämpimämpää olis tulossa aikast pian!
Nukuin tosi kevyttä unta vähänväliä heräillen, tällaset yöt osaa sitten ärsyttää tosi paljon.
Anteeksi niin paljon, että varmasti piisaa. Anteeksi!Pöhkö!
Tarvi kettuilla asiassa minkä pitäisi olla päivänselvä kaikille! Yksi köhäisy siinä aamupalalinjastolla niin kaikki ruoka joka on tarjolla on huonolla tuurilla koronan aiheuttaja seuraaville ottajille.
no mikä ettei jos sinä hollaat letkuaTuukko kaveriks, voit lirutella suoraan mekon naapurin postiluukusta sisään?
Anteeksi niin paljon, että varmasti piisaa. Anteeksi!
Mä nukuin huonosti,en saanu unenpäästö kiinni ja heräilin vähän väliä.
Kääk,paniikki kohta,jännittäö.
On vaan keskusteluaika,mutta mua siis jännittää / stressaa uudet ihmiset ymsMitä se siellä sulle tekee? Tsemppiä!
Huomenta
Kylmä on, mutta onneks Pekka Pouta lupaili äsken, että lämpimämpää olis tulossa aikast pian!
Nukuin tosi kevyttä unta vähänväliä heräillen, tällaset yöt osaa sitten ärsyttää tosi paljon.
syytäkin, se todennäköisesti hakkaa sut ja lopuksi pistelee poskeensaOn vaan keskusteluaika,mutta mua siis jännittää / stressaa uudet ihmiset yms
Letkupaikka on varattu mekolle jo ennenkun minusta oli pilkettä isäni silmäkulmassa, soriiiii...no mikä ettei jos sinä hollaat letkua
mutta jaksaakohan se yksin?Letkupaikka on varattu mekolle jo ennenkun minusta oli pilkettä isäni silmäkulmassa, soriiiii...
Hyvin onnistuu.mutta jaksaakohan se yksin?
Minä ja mun vatsani ollaan näistä sekamarjoista eri mieltä kuin olla vaan voidaan.Mä otin aamupalalla niitä sekamarjoja missä on mustaherukoitakin (yäks) mut tällä kertaa suussa purskahtava kirpeä herukka toikin elävästi mieleen lämpimän nurmikon varpaiden alla, auringonpaisteen ja syyskesän. <3
Mitä se huusi?Tän vois tehä. Naapuri huusi taas ennen 7.00.
Pistä vain mekin tukiopetusketju pystyyn! Kyllä me selitetään sulle ihan kaikki! ..Minkätasoista matikkaa pitäis osata?Mä saatan tarvita tukiopetusta. Mul on matikkaa. Se jäi viime syksynä suorittamatta sairastelun takia.