Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä tuun kaveriks!
Käyn pissalla tosi usein, koska juon nestettä niin paljon, että jäätä kyllä saadaan runsaasti aikaiseksi.*odottaa koska " @m1es ja ruutis tulevat infoamaan tämän tällaisen asian olevan sitten laitonta*
mää en tiedä mistäänmitään ja pidän asianmukaisia kostotoimenpiteitä hyvin perusteltuina

eli ei muuutako jäädyttämään kusiprikettejä

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Huomenta

Kylmä on, mutta onneks Pekka Pouta lupaili äsken, että lämpimämpää olis tulossa aikast pian!
Nukuin tosi kevyttä unta vähänväliä heräillen, tällaset yöt osaa sitten ärsyttää tosi paljon.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Huomenta

Kylmä on, mutta onneks Pekka Pouta lupaili äsken, että lämpimämpää olis tulossa aikast pian!
Nukuin tosi kevyttä unta vähänväliä heräillen, tällaset yöt osaa sitten ärsyttää tosi paljon.

Jooh, näytti perjantaiyönä vielä painuvat 23een asteeseen kylmimmillään mit siitä hissuksiin päivälämpötila nousee asteella, parilla ja kesä, kesä!

Mä otin aamupalalla niitä sekamarjoja missä on mustaherukoitakin (yäks) mut tällä kertaa suussa purskahtava kirpeä herukka toikin elävästi mieleen lämpimän nurmikon varpaiden alla, auringonpaisteen ja syyskesän. <3

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Mä otin aamupalalla niitä sekamarjoja missä on mustaherukoitakin (yäks) mut tällä kertaa suussa purskahtava kirpeä herukka toikin elävästi mieleen lämpimän nurmikon varpaiden alla, auringonpaisteen ja syyskesän. <3
Minä ja mun vatsani ollaan näistä sekamarjoista eri mieltä kuin olla vaan voidaan.
Suu kyllä tykkää, mutta vatsa oksentaa kaiken ulos, vasitenkin jos ovat sellasia ihanan puolijäisiä:(:(

Syyskesästä tulikin mieleen lapsuuden loppukesät, kun puut alkoi kellertämään ja piti usein pukea jalkaan kumisaappaat ja ilmassa tuoksui jo pieni syksyn kirpeys:giggle::love:

Yhteistyössä