Ja Rambo teidän välissä.
Ja Rambo teidän välissä.
Tuosta oli joku sarjakinOlen sen verran seurannut kauhuelokuvia, että sun tulee sanoa sen demonin oikea nimi ennen kuin voit alkaa manaamaan
Tuskin ainakaan kirjakauppaan*yrittää viheltää näkkärinpalat suussa*Jaa, niinkö? Mihinkä mekko hänet kyydittäisi? Tiedätkö?
Kohti huippua?Jaa, niinkö? Mihinkä mekko hänet kyydittäisi? Tiedätkö?
Tossa on vaan se vaara, et ei voi olla varma, onko se sylvesteri vai sen äippä. Sylvesteri tehny vähän kasvonkohotuksia.Ja Rambo teidän välissä.
Buffy?Tuosta oli joku sarjakin
Katotaan telkkua.Mua siis jollain tasolla väsyttäiskin kyllä, mutta taas toisaalta ei....no jospa mä nukahdan siihen sun viekkuun
Nimeä paras kauhulehva minkä olet ikinä kattonut ja mitä voisit suositella ja mitä vähän niinQ salaa pelkäät = kattelet sitä hiljaa kirkuen, tyynyn takaa?Olen sen verran seurannut kauhuelokuvia, että sun tulee sanoa sen demonin oikea nimi ennen kuin voit alkaa manaamaan
Sitä en oo kattonu, eli jossain toisessa kanssa.Buffy?
No meidän häävidiota...Nimeä paras kauhulehva minkä olet ikinä kattonut ja mitä voisit suositella ja mitä vähän niinQ salaa pelkäät = kattelet sitä hiljaa kirkuen, tyynyn takaa?
Jaa sun ja mun?No meidän häävidiota...
No ei ny sentään. Edellinen kauhuleffa minkä näin elokuvissa oli Pet Cemetery. Sitä aiempi oli Drag me to Hell. Kaksi naista roikkui mun kainalossa. Joku tuntematon oikealla ja vaimo vasemmalla puolella. Sain huutia kotona, että mun olis pitänyt kuulemma hätistää se pois...No meidän häävidiota...
No lähinnä meidän tarkoitin nyt mun tässä tapauksessa.Jaa sun ja mun?
Herttinen sentään, se olis komediaa!!! Mutta siis kerroppa mitä kauhulehvandeerusta suosittelisit?
Olen nähnyt kummatkin (siis leffat, en sun vaimoa ja sitä tuntematonta naikkosta), seuraavat suositukset kehiin kitooos?No ei ny sentään. Edellinen kauhuleffa minkä näin elokuvissa oli Pet Cemetery. Sitä aiempi oli Drag me to Hell. Kaksi naista roikkui mun kainalossa. Joku tuntematon oikealla ja vaimo vasemmalla puolella. Sain huutia kotona, että mun olis pitänyt kuulemma hätistää se pois...
No sehän olis sellasta kunnon pieruhuumoria, sen tyyppistä siis mitä John Belushi näytteli vielä kun eliNo lähinnä meidän tarkoitin nyt mun tässä tapauksessa.
Ai että meidän häävideo... Oisko se romanttinen komedia vai kauhukomedia?
Njaaa....suattaapi olla noinnii, vuan suattaapi olla olemattakii...Olen sen verran seurannut kauhuelokuvia, että sun tulee sanoa sen demonin oikea nimi ennen kuin voit alkaa manaamaan
En ole nähnyt pitkään aikaan mitään mahtavaa kauhuelokuvaa...Olen nähnyt kummatkin (siis leffat, en sun vaimoa ja sitä tuntematonta naikkosta), seuraavat suositukset kehiin kitooos?
Jep. Sit kuuluu roiskuttaa pyhää vettä ja näyttää ristiä.Njaaa....suattaapi olla noinnii, vuan suattaapi olla olemattakii...
Suolaa ja bensaa, niinkuin super naturaalissa!Jep. Sit kuuluu roiskuttaa pyhää vettä ja näyttää ristiä.
Conjuring 1 ja 2?En ole nähnyt pitkään aikaan mitään mahtavaa kauhuelokuvaa...
Mikä ihmeen suoja ja bensa. Ekko ei pysty manaamaan huuhaaohjeiden avustuksella... Suolat menee sillä ruokaan ja bensat tankkiin.Suolaa ja bensaa, niinkuin super naturaalissa!
En oo nähnyt. Olen mä ekan manaajan joskus nähnyt. Ei oikein iskenyt muhun...Conjuring 1 ja 2?
Kolmas osa tulee ensi vuonna. Entäs Manaaja 1?
Me katottiin kaverin kanssa se salaa päälle kymmenen vanhoina ja pelättiin sen jälkeen omaa varjoakin.
En oo nähnyt. Olen mä ekan manaajan joskus nähnyt. Ei oikein iskenyt muhun...
Löysittekö videon jostain jemmasta?Me katottiin kaverin kanssa se salaa päälle kymmenen vanhoina ja pelättiin sen jälkeen omaa varjoakin.