Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aina sanotaan että "nainen on puoleensavetävä silloin kun arvostaa itseään ja on hyväitsetuntoinen."

Arvosta siinä sitte ittees ku naama ja kroppa valuu ku Niilin suiston mutalikko, maha on illalla ku Kobin ylänkö ja hiukset ku Tsernobylin mettät...
Olet puoleensavetävän näköinen. :D
Mä piän itteeni nättinä ja haluttavana. :X3:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Mun mies sanoi kuukausi sitten meidän vieraalle että jaksoi kantaa mut 20 vuotta sitten 100-150 m matkan mut ei jaksa enää. Mä vaan nauroin vieressä iloisen tyytyväisenä..
Mut keskustelu jatkui siten että mun miehellä on kunto vaan huonontunu.
Olisit salaa nipistänyt sitä pyllystä oikein kipiästi, kyllä miehen pitää muiden eessä kehasta vaimoaan (ja toisinkin päin).
Sä olet kuitenkin äitee myös ja kyllähän elämän jäljet pitää ihmisessä näkyä ja vaikka ei pitäiskään niin yleensä ne vaan näkyy.

• Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Olisit salaa nipistänyt sitä pyllystä oikein kipiästi, kyllä miehen pitää muiden eessä kehasta vaimoaan (ja toisinkin päin).
Sä olet kuitenkin äitee myös ja kyllähän elämän jäljet pitää ihmisessä näkyä ja vaikka ei pitäiskään niin yleensä ne vaan näkyy.
Joo ei mun mies yleensä mua ns.nolaa. En jaksais semmoista ukkelia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Nyt kun muuten puhutaan rakkaudesta, niin kokeilkaa ihmeessä dating gameja.
Söin tänään suklaakakkua vamppyyrin kanssa ja paneskelin puolilohikäärmettä.

Voin kertoa joskus myöhemmin enemmän, jos kiinnostaa moinen. On niitä varmasti ihmispelejäkin.

Nyt kun muuten puhutaan rakkaudesta, niin kokeilkaa ihmeessä dating gameja.
Söin tänään suklaakakkua vamppyyrin kanssa ja paneskelin puolilohikäärmettä.

Voin kertoa joskus myöhemmin enemmän, jos kiinnostaa moinen. On niitä varmasti ihmispelejäkin.
Mä oon ollut ihmissusi. Pannut vampyyriä, hybridiä(vampyyri+ihmissusi) ja ihmissutta. :whistle:

Yhteistyössä