Mää korjasinKyllä mutta elämänkokemusta on aikalailla.
Mää korjasinKyllä mutta elämänkokemusta on aikalailla.
Tää ei ollut varsinainen peli. Vähä niinku kirja.Jos oli hyvä peli, kerro nimi! Toi, mitä kokeilin, oli vähän nihkee. Mut tykkäsin ideasta, jos toteutus vaan on kohtalainen.
Mitä ihmeen perwopelejä te pelailette?Jos oli hyvä peli, kerro nimi! Toi, mitä kokeilin, oli vähän nihkee. Mut tykkäsin ideasta, jos toteutus vaan on kohtalainen.
Voihan sellaistakin kokeilla, jos uskallat kertoa tai vinkata hakusanat?Tää ei ollut varsinainen peli. Vähä niinku kirja.
Nimenomaan just semmosia!Mitä ihmeen perwopelejä te pelailette?
Uskovaiset taistelee oikeiden demonien kans, joten ei kiinnosta.Luulin siis, et siellä on vaan romanttinen tarina, mut piti siellä myös taistella demonien kanssa.
huhNiin siis ikähaarukka voi olla 40-55. Äskeinen oli sellainen heitto.
Voi varmasti löytää versioita, joissa ei ole demoneita, vaan muita pahiksia. Tai sit vaan niit ihmisiä.Uskovaiset taistelee oikeiden demonien kans, joten ei kiinnosta.
Niin mutt mä en huomaa miten sää sitä ronkeloittit?Se ku iskä vaihto volvoon
Niin oletKyllä mutta olen aikamoinen milffi.
ootte molemmatNiin olen
Mä en missään tapauksessa haluais olla enää mikään 20v.Ai kun ois 20 v.ja menis korkkarisaapikkailla, tyköistuva neulemekko yllä ja tämmöne reuhka päässä jossain kävelykadulla...
Minä nukuin ja nyt mietin mites sitte käy loppuyön unien kanssa...no tulee sieltä ainakin se Rambo puolenyön jälkeen.Mä en nukkunut päikkäreitä ja nyt nukuttaa hirmusti. En taida jaksaa odottaa että pyykkikone lopettaa. Saa sen takin aamullakin riusteetua kuivumaan.
Tuu viekkuun niin valvotaan yhdessä.Minä nukuin ja nyt mietin mites sitte käy loppuyön unien kanssa...no tulee sieltä ainakin se Rambo puolenyön jälkeen.
Mua siis jollain tasolla väsyttäiskin kyllä, mutta taas toisaalta ei....no jospa mä nukahdan siihen sun viekkuunTuu viekkuun niin valvotaan yhdessä.
Ja Rambo teidän välissä.Tuu viekkuun niin valvotaan yhdessä.
Eikä menis kuin hetki, kun mut heivattais lattialle ja Rambo sais kunnon kyydit mekoltaJa Rambo teidän välissä.
Olen sen verran seurannut kauhuelokuvia, että sun tulee sanoa sen demonin oikea nimi ennen kuin voit alkaa manaamaanUskovaiset taistelee oikeiden demonien kans, joten ei kiinnosta.
Parasta unilääkettä?Minä nukuin ja nyt mietin mites sitte käy loppuyön unien kanssa...no tulee sieltä ainakin se Rambo puolenyön jälkeen.
Jaa, niinkö? Mihinkä mekko hänet kyydittäisi? Tiedätkö?Eikä menis kuin hetki, kun mut heivattais lattialle ja Rambo sais kunnon kyydit mekolta