Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sitten meitä on kaksi erakko luontoista.
Välillä nautin siitä etten saa mennä mihinkään isompaan tapaamiseen, juttelen puhelimessa/mesessä ystävien kanssa tärkeimmät porinat.
Kissakin nauttii, kun ollaan täällä pääosin aina kahdestaan...mitä nyt mun poikaset piipahtelee täällä, mutta noin muuten saa olla ihan omissa oloissa
Samaa mulla, lenkkeilen, lueskelen, porisen puhelimessa kavereiden kanssa. Toivon vain, ett kirjakaupat olisivat auki

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Onks noi vähän....kapeampien silmien omistajat eli aasialaiset jotenkin takakireetä tai tunteetonta porukkaa?

Katoin lemppariohjelmaa eli Leijonan luolaa. 2 yrittäjäkaverusta (miehiä) sai jopa 2 leijonaa yhteistyönä tukemaan firmaansa. Se valkolainen tuuletti, melkein purskahti itkuun ja oli jesjes, mut tää kin*tsu vaan hymyili kireesti kuin ois jääpuikko *just siellä ja hyvässä tallessa*

Viimeksi muokattu:
Deleted member 149094
Onks noi vähän....kapeampien silmien omistajat eli aasialaiset jotenkin takakireetä tai tunteetonta porukkaa?

Katoin lemppariohjelmaa eli Leijonan luolaa. 2 yrittäjäkaverusta (miehiä) sai jopa 2 leijonaa yhteistyönä tukemaan firmaansa. Se valkolainen tuuletti, melkein purskahti itkuun ja oli jesjes, mut tää kin*tsu vaan hymyili kireesti kuin ois jääpuikko *just siellä*
Ne on käsittääkseni aika kilpailuhenkisiä. Mutta eiks niitten pitäis aina näyttää iloisilta kanssa?
Oliko se suomalainen versio? Japanilaisethan tykkää Suomesta, kun saa näyttää yrmyltä, eikä tartte ttukokoahanhymyilläprkl :)

Niin no Kiinassahan on asia toisin. Näin leffan, jossa tyyppi oli katkaista kaulansa, kun oli laittanut riekot riippumaan. Sen valkolainen isäntä ei olis tahtonu, et ne ois tapettu.. Tms

• Tykkää
Reactions: Echo
S_S

Katoin lemppariohjelmaa eli Leijonan luolaa. 2 yrittäjäkaverusta (miehiä) sai jopa 2 leijonaa yhteistyönä tukemaan firmaansa. Se valkolainen tuuletti, melkein purskahti itkuun ja oli jesjes, mut tää kin*tsu vaan hymyili kireesti kuin ois jääpuikko *just siellä*
This article might explain it.

Ne on käsittääkseni aika kilpailuhenkisiä. Mutta eiks niitten pitäis aina näyttää iloisilta kanssa?
Oliko se suomalainen versio? Japanilaisethan tykkää Suomesta, kun saa näyttää yrmyltä, eikä tartte ttukokoahanhymyilläprkl :)

Niin no Kiinassahan on asia toisin. Näin leffan, jossa tyyppi oli katkaista kaulansa, kun oli laittanut riekot riippumaan. Sen valkolainen isäntä ei olis tahtonu, et ne ois tapettu.. Tms
This article might explain it.
Juu emmä tykkää amerikkalaisesta tyylistä että hymyillään niin että hampaat on tippua, mut aasialaiset on ensin yrmyjä ja karuja kuin eristyssellin vartijat, mut sitten kun niillä on hauskaa, ne hihittää jotain tylsää "khihihii".

Viimeksi muokattu:
Sulla on sentäs kisu seurana. Olispa kissa tai mies jonka kanssa olla ja leikkiä.
Pian sullakin voi olla, jopa molemmat!

Samaa mulla, lenkkeilen, lueskelen, porisen puhelimessa kavereiden kanssa. Toivon vain, ett kirjakaupat olisivat auki
Minkä hintasia kirjat on Kanadalaisissa kaupoissa yleensä?
Täällä saattaa (ainakin mun mielestä) olla välillä jopa turhankin kalliita, riippuu toki kirjojen suosiostakin varmaan noi hinnat.

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Käsittääkseni se on ihan kultturellinen juttu, oliko se niin, että ovat tarkoituksella todella varovaisia etteivät loukkaa ketään tai sitten ovat ujoja tai molempia...en enää muista miten se meni.

Täällä on kiinalaisissa ravintoloissa huomannut monesti saman.

Käsittääkseni se on ihan kultturellinen juttu, oliko se niin, että ovat tarkoituksella todella varovaisia etteivät loukkaa ketään tai sitten ovat ujoja tai molempia...en enää muista miten se meni.

Täällä on kiinalaisissa ravintoloissa huomannut monesti saman.
No huonosti ovat onnistuneet, kun saa pikemmin v-mäisen vaikutelman. :sneaky:

Mutta! Seuraavat Leijonan luola -kisaajat eli 2 kiinalaista jopa hymyilivät ja toinen niistä vaikutti _lämminsydämiseltä_!
Ajat muuttuu!

• Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Juu emmä tykkää amerikkalaisesta tyylistä että hymyillään niin että hampaat on tippua, mut aasialaiset on ensin yrmyjä ja karuja kuin eristyssellin vartijat, mut sitten kun niillä on hauskaa, ne hihittää jotain tylsää "khihihii".
Uh, ja se tyttömäinen - kikatusviehätys. Mä muutun aina kovin kalseaksi, kun sitä näkee/kuulee. Ehkä kateudesta, kun en itte osaa kikattaa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mun ikäkriisillä (jos nykyinen mies potkaisisi tyhjää) pystyisin pysymään hyväitsetuntoisena ja rauhallisena vain jonkun 75-v.papan kans.

40-v.äijän pitää olla todella sielunkumppani ettei se kattelis 15 v.nuorempia...
Joitakin miehiä ei kiinnosta huomattavasti nuorempi nainen. 60+ miehet ei taho pysyä mun mukana. Ja he ovat niin erilaisia.

Deleted member 149094
Pätee yhtälailla suomalaisiin ja ulkomaalaisiin. Metsä vastaa kuten sinne huutaa. Hymyile ni sulle hymyillään.
Ja ihan samanlaisia ihmisiä ne loppupeleissä ovat. Kaikki!
Jeps. Enemmän eroavaisuuksia löytyy pienemmistä ryhmistä. Eli on melkein miellekkäämpää verrata helsinkiläistä/vaasalaista/tukholmalaista..kuin suomalaista/ruotsalaista/tanskalaista tai länsimaalaista/aasialaista.

Yhteistyössä