Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltapäivää

Kävin lekurilla ja taas nostettiin verenpainelääkkeen annostusta, kun ei ne yläpaineet laske millään. Sydän ja keuhkoäänet kuunteli myös, eikä kommentoinut mitään juuta taikka jaata siihen, että mitä sieltä kuului. Kyseli vaan suvun sairaus historiasta ja haluais, että jossain vaiheessa katottais sydänfilmi..kuulema pitkään jatkunut korkea verenpaine ei tee hyvää sydämelle, eikä verisuonille...joten verikokeissakin pitäis käydä jossain vaiheessa, piakkoin, myös.
Ihan ihme ongelmia taas ja tuntuu, että kaikki tulee peräjälkeen...

Mutta jottei kaikki mee valitukseks niin ostin tänään lisää maalipurtiloita ja välineitä ja alan pikkuhiljaa työstämään haaveita kankaalle...

Iltapäivää

Kävin lekurilla ja taas nostettiin verenpainelääkkeen annostusta, kun ei ne yläpaineet laske millään. Sydän ja keuhkoäänet kuunteli myös, eikä kommentoinut mitään juuta taikka jaata siihen, että mitä sieltä kuului. Kyseli vaan suvun sairaus historiasta ja haluais, että jossain vaiheessa katottais sydänfilmi..kuulema pitkään jatkunut korkea verenpaine ei tee hyvää sydämelle, eikä verisuonille...joten verikokeissakin pitäis käydä jossain vaiheessa, piakkoin, myös.

Mutta jottei kaikki mee valitukseks niin ostin tänään lisää maalipurtiloita ja välineitä ja alan pikkuhiljaa työstämään haaveita kankaalle...
Toivottavasti ei tuu mitään verenpaineesta. :confused:
Mä en tiedä suvun taudeista mitään. Kun ei ole tietoa suvusta.

Toivottavasti ei tuu mitään verenpaineesta.
Mä en tiedä suvun taudeista mitään. Kun ei ole tietoa suvusta.
Kannattaa kysellä, mun oli vähän pakko ja sain tietoa pikkusen liikaakin ja nyt sitten oon koko ajan varovainen kaikista oireista:eek:

Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, olen alkanut syömään säännöllisemmin ja enemmän ja terveellisemmin (suola on jäänyt melkis kokonaan pois, syön vaan sen mitä kroppa tarttee).

Kannattaa kysellä, mun oli vähän pakko ja sain tietoa pikkusen liikaakin ja nyt sitten oon koko ajan varovainen kaikista oireista

Mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin, olen alkanut syömään säännöllisemmin ja enemmän ja terveellisemmin (suola on jäänyt melkis kokonaan pois, syön vaan sen mitä kroppa tarttee).
Vähän vaikea kun en tunne heitä. Eikä mun vanhemmat tunne heitä. Mun vanhemmat eivät saaneet elää biologisten vanhempien kanssa. :cautious:

• Surullinen
Reactions: Kais ja Elena777
Jaaha, poskessa oli jotakin valkoista. Kävin tullessa kahvilassa. Tuskin kukaan huomannut.
Mulla oli kerran pari vuotta sitten jotain valkosta jauhoo ohimossa, kun menin kavereita tapaamaan ja ne mokomat vihjaili sillon koko illan, että olin vetässyt kokkelia ennen illanistujaisia ja jättänä pönöpäissäni todisteet vahingossa näkyvilleo_O

• Haha
Reactions: Kais ja m.e.k.
Iltapäivää

Halaus,hyvä kun pääsit lääkäriin ja lisätutkimuksia tehdään. Toivottavasti ei verenpaineesta tuu mittään.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Iltapäivää

Hyvä että tutkivat.

Tarvitsetko alastonmallia? :geek:

Yhteistyössä