Deleted member 149094
Huomenta!Huomenta,kohta töihin
Mukavaa päivää.
Hyvää työpäivää!
Huomenta!Huomenta,kohta töihin
Mukavaa päivää.
sinä et näe sitten enää minun kirjotuksia mutta minä nään sinun ja voin kuittailla sulle mitä sattuu etkä saa tietää siitäHuomenta!
Mites tuo ignooraus meni, jos mä ignooraan henkilön vähäksi aikaa niin näkeekö kyseinen henkilö edelleen mun kirjoitukset vai katoanko minäkin hänen elämästään hetkeksi?
Mut mä tykkään sun kuittailuista joten ehkäpä vaan huijaan jotta saan sut tykittään oikein kunnollasinä et näe sitten enää minun kirjotuksia mutta minä nään sinun ja voin kuittailla sulle mitä sattuu etkä saa tietää siitä
Onko sulla panacodia tai sirdaludia tms. relaxanttia? Tai sitten kunnon buranakuuria josko se helpottaisNoidannuoli, auts. Ei onnistu edes etätyöt.
mäkin sustaMut mä tykkään sun kuittailuista joten ehkäpä vaan huijaan jotta saan sut tykittään oikein kunnolla
Tosin en mä kyllä malttais olla vastaamattakaan
vanha kunnon muurinpatakonsti on pareeOnko sulla panacodia tai sirdaludia tms. relaxanttia? Tai sitten kunnon buranakuuria josko se helpottais
On onneksi Buranaa ja lihasrelaksanttiaOnko sulla panacodia tai sirdaludia tms. relaxanttia? Tai sitten kunnon buranakuuria josko se helpottais
narraatMittari näyttää 8+.
En narraa. Aurinko paistaa siihen.narraat
Eli?vanha kunnon muurinpatakonsti on paree
Toinen kulkutauti?Noidannuoli, auts. Ei onnistu edes etätyöt.
Mä tein kaks kertaa lumityöt. Se auttoi.Noidannuoli, auts. Ei onnistu edes etätyöt.
Ignoraa mut, mä voin laittaa sulle viestiä.Huomenta!
Mites tuo ignooraus meni, jos mä ignooraan henkilön vähäksi aikaa niin näkeekö kyseinen henkilö edelleen mun kirjoitukset vai katoanko minäkin hänen elämästään hetkeksi?
ryysyt pois ja siipan kanssa muuripadan pohjalle panemaanEli?
Tuli rotusortoa, ei mellakoitaPää ihan jumissa!
Mun piti laittaa hakusanaksi nettiin painoindeksi eli BMI, niin laitoin BLM ja ihmettelin kun tuli rotusortoa....
(Ei se painoindeksi kaikkea kerro, mut antaa osviittaa)
ompa ollu viisas miesMä tein kaks kertaa lumityöt. Se auttoi.
Ensiavuksi: ukon kanssa muuripadan pohjalle panemaan. Eräs todella viisas ihminen neuvoi tän.
Ai kamala, voin vaan kuvitella miltä toi tuntuuNoidannuoli, auts. Ei onnistu edes etätyöt.
Häh, mitä ihmettä ja täällä niin kova pakkanen, että pojalta jäätyi ensiks auton etuoven lukko silleen ettei mennyt ovi lukkoon ja sulatuksen jälkeen sillai, että ei enää auennutMittari näyttää 8+.
Jaaaaa
En narraa. Aurinko paistaa siihen.
ja vitejomatskut ruutikselleryysyt pois ja siipan kanssa muuripadan pohjalle panemaan