V
vierailija
Vieras
Musta tuntuu, että täällä on paljon epäonnellisia ja tyytymätömiä ihmisiä palstailemassa. Mun olis vaikea uskao, että tasapanoiset ihmiset jaksais päivästä toiseen kitistä ja ulista. Suurin osa kirjoittaa miten mikäkin asia on päin perseitä. Syyllinen kaikkeen on aina joku muu kuin itse: halltus, mamut, vihervassarit etc.. Lisää "syypäitä" kyllä löytyy, mutta noita nyt tuntuu eniten porukka täällä "metsästävän".
Oikeesti Suomessa on hyvin asiat ja yhteiskunta antaa kansalaisilleen loistavat mahdollisuudet menestyä. Suurimmalle osalle homma on vaan itsestä kiinni.
Ite myönnän, että olen palstalla kirjotiellut harmaana puolisen vuotta. Jäin työttömöksi kesällä ja hain vähän piristystä täältä. Toisin kåvi, huomasin itekkin syyttelevän epäsuorasti muita OMISTA ongelmistani... Mitäs mieltä? Ootteko samaa mieltä vai onko syyllinen aina joku muu?
Oikeesti Suomessa on hyvin asiat ja yhteiskunta antaa kansalaisilleen loistavat mahdollisuudet menestyä. Suurimmalle osalle homma on vaan itsestä kiinni.
Ite myönnän, että olen palstalla kirjotiellut harmaana puolisen vuotta. Jäin työttömöksi kesällä ja hain vähän piristystä täältä. Toisin kåvi, huomasin itekkin syyttelevän epäsuorasti muita OMISTA ongelmistani... Mitäs mieltä? Ootteko samaa mieltä vai onko syyllinen aina joku muu?