Sä oot hyvänmielen epäasiallisen rakentava? Eikös se riitä?Anteeks. Mä en osaa olla asiallisen rakentava tässä hyvän mielen ketjussa.
Sä oot hyvänmielen epäasiallisen rakentava? Eikös se riitä?Anteeks. Mä en osaa olla asiallisen rakentava tässä hyvän mielen ketjussa.
Laita sille ens yöksi mehulasi pöyälle. Ei tuu herätteleen.Mutku likka oli kummitus.
Tottakai Niin heistä kuin meistäkin on moneen junaan.Jotkut heistä käy duunissa tai opiskelee.
No enemmän kaipaan hellää hoivaa kuin vetelyä ympäri korvilleSä selkeesti kaipaat jonkun sortin dominahetkeä
En pysty tän parempaan, valitan.Sä oot hyvänmielen epäasiallisen rakentava? Eikös se riitä?
En mää korville vejä.No enemmän kaipaan hellää hoivaa kuin vetelyä ympäri korville
Älä ny. Täällä on meitä ulkomaalaisia, jotka vois ihan hyvin vetää geelit tukkaan ja tehdä lumitöitä. Mut hiekkaa en lähe kyl harjaanAnteeks. Mä en osaa olla asiallisen rakentava tässä hyvän mielen ketjussa.
Tämä ulkomaalaistaustainen leikkisi mieluummin hiekkalaatikolla kuin lumilinnassaÄlä ny. Täällä on meitä ulkomaalaisia, jotka vois ihan hyvin vetää geelit tukkaan ja tehdä lumitöitä. Mut hiekkaa en lähe kyl harjaan
Meistä tulis hyvät naapurit. Olis aina pihat siistinä ja muut sais olla kateellisia.Tämä ulkomaalaistaustainen leikkisi mieluummin hiekkalaatikolla kuin lumilinnassa
Otan osaa*ottaa osaa*Hitto, miten könö olo. Päätä yrittää särkeä ja sattuu mahaan ja hiukka oksettaakin ja...
...menkathan ne!
Onneksi kohtpian pääsee saunaan rentoutumaan.
Sä oot ihana just tollasena. Kyllä ihmisestä on hyvä vähän persoonaa löytyäEn pysty tän parempaan, valitan.
Ellin kanssa samaa mieltä, hei älä koskaan ikinä muutu!En pysty tän parempaan, valitan.
Oot semmonen ku oot ja hyvä niinEn pysty tän parempaan, valitan.
Jonkun piirakan tein mutta olisko tuo ollut jonkun muun vinkkaama?Tein muuten sitä jogurtti-paistosta, kananmunilla ja marjoilla männäpäivänä! Kiitoksia reseptistä. Olihan se @m.e.k. ? joka sen laittoi. Oli hyvvää!
Tais vissiin olla mun,hyvä kun tykkäsit. Mie teen välillä sitä. Vinkki muuten jos tykkäät vaikka vaahterasiirapista niin sitä marjojen kanssa päälle ku syö.Tein muuten sitä jogurtti-paistosta, kananmunilla ja marjoilla männäpäivänä! Kiitoksia reseptistä. Olihan se @m.e.k. ? joka sen laittoi. Oli hyvvää!
Anteeksi sekaannus. En jaksanut lähteä etsimään tuolta päivien takaa, että kuka se ny oli.Tais vissiin olla mun,hyvä kun tykkäsit. Mie teen välillä sitä. Vinkki muuten jos tykkäät vaikka vaahterasiirapista niin sitä marjojen kanssa päälle ku syö.
Eipä tuo haittaa ei aina muista kuka on vinkannut mistäkinAnteeksi sekaannus. En jaksanut lähteä etsimään tuolta päivien takaa, että kuka se ny oli.
Kiitos. Öyh.Sä oot ihana just tollasena. Kyllä ihmisestä on hyvä vähän persoonaa löytyä
Huomenta! Kyllä se siitä sit kun vauhtiin pääseeHuomenta ja mukavaa päivää.
Pullaa ja kahvia aamupalaksi ja pari juustoviivua.
Ei jaksanut tehä parempaa (terveellisempää) aamupalaa.
(Seliseli)
Kohta pitäisi lähteä tallustelemaan töihin,eikä jaksaisi millään.