Deleted member 149094
Mä saan tehdä jopa lumitöitä tänään! Toivon, et sit voikin sanoa tervetuloa kola, bye bye noidannuoli!Täällä tuloo taas lunta. Sakeena isoja hiutaleita.
Mä saan tehdä jopa lumitöitä tänään! Toivon, et sit voikin sanoa tervetuloa kola, bye bye noidannuoli!Täällä tuloo taas lunta. Sakeena isoja hiutaleita.
Kerrostalossa ei voi tehdä.Mä saan tehdä jopa lumitöitä tänään! Toivon, et sit voikin sanoa tervetuloa kola, bye bye noidannuoli!
Kuka sua estäisiKerrostalossa ei voi tehdä.
En osta kolaa sen takia. Oma piha on eri asia.Kuka sua estäisi
Valintakysymys. Kumosin kuitenkin väitteesi ettet voisi tehdä. Taidan kerjätä verta nokastani. Joko vedät mua turpiin?En ostaa kolaa sen takia. Oma piha on eri asia.
Varmaan sinne smoothien sekaan tai pakasteeseen.Mä muuten mietin että mihin bloggarit tunkee noiden kuvien ottamisen jälkeen sen toisen puolikkaan banaania. Sehän mustuu pian. Niidenhän on pakko syödä sekin.
Hyi,olipa karmiva uniHyi mikä uni oli aamupäivällä. Nukuin lisää kun väsytti. Unessa makkariin tuli kummitus mun sängylle ja sängyn viereen. 10-12v. vaalea tyttö. Kun heräsin niin en nukkunut enää. Pysyin väkisin hereillä.
Miksi mä kolaan kun siihen on palkattu työntekijöitä?Valintakysymys. Kumosin kuitenkin väitteesi ettet voisi tehdä. Taidan kerjätä verta nokastani. Joko vedät mua turpiin?
Ei meilläkään omaa pihaa ole, mut naapurin piha on! Se ei vissiin tykkää tehdä lumitöitä, mä oon ihan innoissaan!En osta kolaa sen takia. Oma piha on eri asia.
Eks muuten vasta nähnyt unta, et olit raskaana? Kylläpä ne vain kasvaa nopeesti!!Hyi mikä uni oli aamupäivällä. Nukuin lisää kun väsytti. Unessa makkariin tuli kummitus mun sängylle ja sängyn viereen. 10-12v. vaalea tyttö. Kun heräsin niin en nukkunut enää. Pysyin väkisin hereillä.
Teillä säästyis vastiikkeessa jos sä hoitaisit pihahommat. Saisit hyötyliikuntaa ja muiden asukkaiden arvostuksen.Miksi mä kolaan kun siihen on palkattu työntekijöitä?
*hakee ruoskan makkarista*
Ja kuolee...Eks muuten vasta nähnyt unta, et olit raskaana? Kylläpä ne vain kasvaa nopeesti!!
Ellei kyseessä ollut haamuvauvaJa kuolee...
Sä selkeesti kaipaat jonkun sortin dominahetkeäValintakysymys. Kumosin kuitenkin väitteesi ettet voisi tehdä. Taidan kerjätä verta nokastani. Joko vedät mua turpiin?
Mutku likka oli kummitus.Eks muuten vasta nähnyt unta, et olit raskaana? Kylläpä ne vain kasvaa nopeesti!!
Vuokratalo jossa asuu hemmetisti mamuja.Teillä säästyis vastiikkeessa jos sä hoitaisit pihahommat. Saisit hyötyliikuntaa ja muiden asukkaiden arvostuksen.
Voi jäädä arvostus vähän niukaksiVuokratalo jossa asuu hemmetisti mamuja.
Pistä alaoven ilmoitustaululle lappu jossa lukee "Geelitukat lumihommiin!Vuokratalo jossa asuu hemmetisti mamuja.
He eivät sentään mökää himassa niinku joku suomalainen nuori nainen.Voi jäädä arvostus vähän niukaksi
Anteeks. Mä en osaa olla asiallisen rakentava tässä hyvän mielen ketjussa.Pistä alaoven ilmoitustaululle lappu jossa lukee "Geelitukat lumihommiin!
Gel-haired lazy men: go to the snow work!"
Tuo sana ei kuulu mun sanavarastoon. En sentään inhoa heitä.Pistä alaoven ilmoitustaululle lappu jossa lukee "Geelitukat lumihommiin!
Gel-haired lazy men: go to the snow work!"
Notkuvat ostarilla?He eivät sentään mökää himassa niinku joku suomalainen nuori nainen.
Suomalaisten nuorten koronapahe.He eivät sentään mökää himassa niinku joku suomalainen nuori nainen.
Jotkut heistä käy duunissa tai opiskelee.Notkuvat ostarilla?
No siis taitaa olla 30+ mutta nuori minuun verrattuna.Suomalaisten nuorten koronapahe.
Sain osani tuosta tuskasta eilen