No en ois ikinä uskonutTotuus: ruisleipää ja kahvia aamupalaksi.
No en ois ikinä uskonutTotuus: ruisleipää ja kahvia aamupalaksi.
Onpa monipuolinen! Pitää ostaa.
Eli sun musiikkimaku oli enemmän tätä luokkaaMä en ole ikinä kuunnellut mitään musiikkia. Vain ja ainoastaan automatkoilla radiota...
Ai että ihan itte tekasit?Mäkin haluan hienon aamiaisen niinku Ruusalla!
Tekasin sekunnissa tämmösen söpön pikku bowlin ja otin siitä kuvan.
Sen voi syödä myöhemmin tai säästää aamuksi.Mä muuten mietin että mihin bloggarit tunkee noiden kuvien ottamisen jälkeen sen toisen puolikkaan banaania. Sehän mustuu pian. Niidenhän on pakko syödä sekin.
Sä huijaat....Mä en ole ikinä kuunnellut mitään musiikkia. Vain ja ainoastaan automatkoilla radiota...
Vai itkettäjä. Mä en itkenyt.Mulle tulee Popedasta mieleen 80-luvun asetelma.
Dingo oli supersuosittu, perinteinen tyttöjen itkettäjäbändi ja kilpaili aikuisempaan makuun vetoavan Eppu Normaalin kanssa, mutta Popeda oli semmonen hikinen, junttimainen kolmas pyörä jota kukaan ei kaivannu.
Eilen ihanan rehellinen, tänään huijariSä huijaat....
Sulla on monet kasvot....Eilen ihanan rehellinen, tänään huijari
Ainaski kaks leukaaSulla on monet kasvot....
Mahdatkohan huijata taas...Ainaski kaks leukaa
Elvis on kingiVai itkettäjä. Mä en itkenyt.
Mitä mieltä olet Elviksestä ja Beatlesista?
Kyllä moni tyttö kärsi verenhukasta kun laittoi Dingon takia kiristyssiteen eli huivin reiteensä.Vai itkettäjä. Mä en itkenyt.
Mitä mieltä olet Elviksestä ja Beatlesista?
Se on LSD mikä sieltä puskee läpiBeatlesit oli musiikillisesti taitavampia, mutta ehkä jokin hippi/Intia -ideologia puskee läpi, mistä en tykkää.
Nii.Se on LSD mikä sieltä puskee läpi
Kaksin aina kaunihimpiMahdatkohan huijata taas...
Sitä että hekin "itkettivät" teinejä ja aikuisia naisia.Kyllä moni tyttö kärsi verenhukasta kun laittoi Dingon takia kiristyssiteen eli huivin reiteensä.
Jaa mitä mieltä Elviksestä ja Piitlesistä?
Itse kuuntelen gospelia, mutta maallisesti arvioituna: Elvis oli nuorempana tosi symppis, ja sen esiintymiset on iloisia. Musiikillisesti keskitasoa ja junttia. Vanhempi Elvis oli pöhöttyny ja ongelmainen.
Beatlesit oli musiikillisesti taitavampia, mutta ehkä jokin hippi/Intia -ideologia puskee läpi, mistä en tykkää.