Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ruokaisia pannuvihanneksia. Vai kasviksia. Pakastepussisekoituksien aatelia.

Onpa monipuolinen! Pitää ostaa. :) (y)

Herne, romanopapu, maissi, soijapapu, auringonkukansiemen, kidneypapu, pellavansiemen, auringonkukkaöljy, mausteseos (suola, dekstroosi, maltodekstriini, sokeri, hiivauute, persilja, sipuli, valkosipuli, muskotti, musta- ja valkopippuri, paprika, yrtti- ja kasvisuute).

Mulle tulee Popedasta mieleen 80-luvun asetelma.
Dingo oli supersuosittu, perinteinen tyttöjen itkettäjäbändi ja kilpaili aikuisempaan makuun vetoavan Eppu Normaalin kanssa, mutta Popeda oli semmonen hikinen, junttimainen kolmas pyörä jota kukaan ei kaivannu.
Vai itkettäjä. Mä en itkenyt. :cautious:
Mitä mieltä olet Elviksestä ja Beatlesista?

Mä tunnustan @Echo sulle yhden jutun.....
Mun piti laittaa kovin vihjaileva gif vanhoja muistelevasta mummosta siihen sun 80-luvun popedan tulo-muistelu viestiin, mutta opera sakkaa niin etten saanut sitä laitettua, ja tuolla toisella selaimella en saa niitä näppärästi liitettyä mikäli saa ollenkaan.
Pelastuit siis täpärästi....:sneaky:

• Haha
Reactions: Echo
Vai itkettäjä. Mä en itkenyt. :cautious:
Mitä mieltä olet Elviksestä ja Beatlesista?
Kyllä moni tyttö kärsi verenhukasta kun laittoi Dingon takia kiristyssiteen eli huivin reiteensä. :unsure:

Jaa mitä mieltä Elviksestä ja Piitlesistä?
Itse kuuntelen gospelia, mutta maallisesti arvioituna: Elvis oli nuorempana tosi symppis, ja sen esiintymiset on iloisia. Musiikillisesti keskitasoa ja junttia. Vanhempi Elvis oli pöhöttyny ja ongelmainen.

Beatlesit oli musiikillisesti taitavampia, mutta ehkä jokin hippi/Intia -ideologia puskee läpi, mistä en tykkää.

Vaikka Elvis onkin ihan omaa luokkaansa niin mä pidän lähes tulkoon enemmän Gene Vincentistä. Hänellä on kutakuinkin kaikki biisit hyviä.
Elviksellä on sitten ne jotkut kappaleet jotka nostavat hänet korkeammalle.

Kyllä moni tyttö kärsi verenhukasta kun laittoi Dingon takia kiristyssiteen eli huivin reiteensä.

Jaa mitä mieltä Elviksestä ja Piitlesistä?
Itse kuuntelen gospelia, mutta maallisesti arvioituna: Elvis oli nuorempana tosi symppis, ja sen esiintymiset on iloisia. Musiikillisesti keskitasoa ja junttia. Vanhempi Elvis oli pöhöttyny ja ongelmainen.

Beatlesit oli musiikillisesti taitavampia, mutta ehkä jokin hippi/Intia -ideologia puskee läpi, mistä en tykkää.
Sitä että hekin "itkettivät" teinejä ja aikuisia naisia.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä