Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
jos ihmisnainen tiinehtyy vampyyrin kyrwästä niin onko lapsi ihminen vai vampyyri?
Riippuu?
Toisissa tarinoissa vamppyyrit ei pysty lisääntyyn.
Ehkä syntyy lapsia, joilla on yli-inhimillisiä voimia.. Hyvä näkö siis:)
Tuli muuten mieleen, se vamppyyri saattaa pystyä käveleen sitten valossa.
Wesley Snipe, daywalker. Sen äippää purasi vamppyyri, kun se oli raskaana, jollois siitä tuli puolivamppyyri.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moro murut.
Mitenkäs muuten Elluseni voi ?
Työpäivä ja kävin kans kirjastossa ja Lidlissä.
Lidlistä lähti mukaan punakampelafileitä ja puoliveriappelsiinejä.
Kalafileille teen yrttivoin ja teen pottusalaattia.
Ihana Kais :giggle:

Ensiks oli aamu ihan ok, mutta monen tunnin oottelu terv.keskuksessa kyllä nosti arvot taas korkeammalle.
Outoa oli seKIN ettei ne nyt tällä kertaa olleet niin hädissään, kun kerroin huimauksesta ja huminasta korvissa....kehoittivat vaan tulemaan takaisin, jos ei mee ohi tai jos pahenee.

No nyt ei humise onneks, eikä huimaa...väsyttää vaan.
 
Ihana Kais

Ensiks oli aamu ihan ok, mutta monen tunnin oottelu terv.keskuksessa kyllä nosti arvot taas korkeammalle.
Outoa oli seKIN ettei ne nyt tällä kertaa olleet niin hädissään, kun kerroin huimauksesta ja huminasta korvissa....kehoittivat vaan tulemaan takaisin, jos ei mee ohi tai jos pahenee.

No nyt ei humise onneks, eikä huimaa...väsyttää vaan.
Halaus,hyvä ettei nyt huimaa. Toivottavasti ei pahene.On kyllä kurjaa ootella monta tuntia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun ei tarvitse nähdä unta että eksyn isoon tavarataloon ku oon oikeasti eksynyt. Ja pienempäänkin. Ja moniosaiseen hotellirakennukseen kanssa Ni ja yhteen kouluun mitä kävin.


Mulla katoaa suuntavaisto ihan kokonaan ku en näe ulos.
Mulla käy samoin. Viimeksi kun kävin gynellä, ja sairaalassa käydessä. Mä osaan mennä paikalle ja löydän oikean huoneen yms. mutta pois tullessa eksyn. Mä en muista edes sitä mihin suuntaan mun pitää lähteä ovesta jos on kaksi vaihtoehtoa:ROFLMAO:
 
Deleted member 149094
Mulla käy samoin. Viimeksi kun kävin gynellä, ja sairaalassa käydessä. Mä osaan mennä paikalle ja löydän oikean huoneen yms. mutta pois tullessa eksyn. Mä en muista edes sitä mihin suuntaan mun pitää lähteä ovesta jos on kaksi vaihtoehtoa
On ihmisiä, jotka suunnistaa ympäristöstä ja ihmisiä, jotka suunnistaa ilmansuunnista. Tiedän kaverin, joka tietää, missä on pohjoinen, vaikka olisi maan alla.
 
Putosin kärryiltä. Haluatko lähteä Peruun, koska siellä on verenpisaramarjoja?
Eikö niitä saa Suomeen tai Suomesa?

Saa suomessa, kun ostaa itse kukan ja antaa marjojen kypsyä. Mutta suomalais-versiot eivät ole varsinaisesti syötäviksi jalostettu.


Eikä niitä voi nauttia vuoristossa. Eikä oo muitakaan herkkuja. Ei edes vuoristojärveä.
 
Deleted member 149094
Saa suomessa, kun ostaa itse kukan ja antaa marjojen kypsyä. Mutta suomalais-versiot eivät ole varsinaisesti syötäviksi jalostettu.


Eikä niitä voi nauttia vuoristossa. Eikä oo muitakaan herkkuja. Ei edes vuoristojärveä.
Ota mulleki sitten mukaan sieltä syötävää lajiketta, kun käyt! Kai ne menee tullista läpi, jotkin siemenet sieltä.
 

Yhteistyössä